Analizie poddano także zjawiska takie jak koronasceptycyzm czy obawa przed udziałem w życiu społecznym w tym powrót dzieci do szkoły, tradycyjny handel, uczestnictwo w wydarzeniach kulturalnych itd. Dla 44 proc. badanych codzienną trudnością/wyzwaniem jest obowiązek zasłaniania nosa i ust.
41 proc. nie widzi żadnych barier w przypadku zakupów online. 17 proc. ankietowanych oczekuje wprowadzenia zmian w ofercie produktowej marek, 21 proc. deklaruje mniejsze zainteresowanie lokalnymi i polskimi produktami - ze względu na niepewność sytuacji zwracają uwagę na ceny towarów.
Badanie "Polacy w pandemii" zostało przeprowadzone z myślą o klientach grupy dentsu. Patronat nad badaniem objęła rozgłośnia RMF FM. Projekt jest wspierany komunikacyjnie przez agencję prasową Newseria.
Ankieta została przeprowadzona na panelu internetowym (CAWI) na reprezentatywnej próbie ogólnopolskiej; Grupa celowa: mężczyźni i kobiety w wieku 18-59 lat.