StoryEditor
Rynek i trendy
24.08.2018 00:00

Tylko FOR LIFE & MADAGA i nikt więcej

FOR LIFE & MADAGA -  jesteśmy jedyną firmą produkującą preparaty o unikalnej recepturze, które potrafią zregenerować i odbudować funkcję ochronną skóry. Istnieje wiele firm na świecie, produkujących kosmetyki dla cer wrażliwych, ale do tej pory żadnej z nich nie udało się rozwiązać kwestii ograniczenia powstawania reakcji niekorzystnych na preparat przeznaczony dla skóry wrażliwej.

Zespół naszych specjalistów wraz z czołowymi, uznanymi na świecie dermatologami, przez dwa lata rozwijał preparaty systemowe – 2DERM, które na skórze wytwarzają optymalne warunki do odnowienia fizjologicznych procesów regeneracyjnych. Długo poddawane testom klinicznym, w końcu ujrzały światło dzienne. Wiemy, że te preparaty całkowicie odmienią dotychczasowy mit, że skóry nadwrażliwej nie można pielęgnować bez ryzyka.

FOR LIFE & MADAGA przy produkcji wszystkich swych preparatów wyklucza wszelkie potencjalnie drażniące substancje i stosuje najwyższej jakości składniki. Preparaty 2DERM zawierają nieskazitelnie czysty naturalny MEDILAN™ - jest to najczystsza postać lanoliny na świecie.

Składnik ten posiada wyjątkowe działanie regenerujące i uspokajające dla skóry, które wykazano na podstawie studiów klinicznych. MEDILAN™ to przyjaciel naszej skóry. W trakcie aplikacji zastępuje ochronny film skórny, dlatego szczególnie polecany jest dla osób ze skórą problematyczną, skłonną do uczuleń na szereg produktów kosmetycznych.

Nie zapomnij o ochronie przeciwsłonecznej. Nasz krem regenerujący 2DERM REHA Special może nawet zapobiec alergii na słońce! Wystarczy zastosować go pod filtrem przeciwsłonecznym!!!

WYKORZYSTAJ NASZĄ PROMOCJĘ „LATO Z REHĄ“ WAŻNĄ DO 31 sierpnia 2018 r.

http://www.forlifemadaga.pl/kategoria/promocje-na-lato/

Więcej o produktach na:

http://www.forlifemadaga.pl/…/2derm-skora-nadwra-liwa-atop…

Przetestuj nasze kosmetyki! Zapytaj o wysłanie darmowych próbek. Chętnie wyślemy je pocztą na podany adres.

Wystarczy tylko wypełnić formularz umieszczony na naszej stronie:

http://www.forlifemadaga.pl/darmowe-probki/

Zamówienia pod nr tel.: 510 699 980 lub 500 354 167 albo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
10.10.2025 14:20
Polski e-commerce wciąż na fali wzrostowej: Base Index osiągnął 163 punkty we wrześniu
Polski e-commerce rośnie w siłę.Shutterstock

We wrześniu 2025 r. wartość Base Index, wskaźnika mierzącego kondycję polskiego e-commerce, wyniosła 163 punkty. To wzrost o 6 punktów względem sierpnia (157 pkt) i aż o 12 punktów więcej niż rok wcześniej, kiedy odczyt wynosił 151 pkt. Dane z indeksu, opracowanego na podstawie wyników 3 tys. największych e-sklepów w Polsce, potwierdzają stabilny wzrost sektora handlu internetowego. Łączna sprzedaż online była wyższa o 7,9 proc. w porównaniu z wrześniem 2024 r., głównie za sprawą wzrostu liczby zamówień o 7,8 proc.

W relacji miesiąc do miesiąca, wrześniowy Base Index zwiększył się o 3,4 proc. Sprzedaż napędzał 4,2-procentowy wzrost liczby zamówień, przy jednoczesnym spadku średniej wartości koszyka do 198,40 zł, czyli o 0,8 proc. Dane te wskazują, że Polacy kupują częściej, choć wydają nieco mniej przy pojedynczych transakcjach. Sprzedaż krajowa wzrosła rok do roku o 6,4 proc., natomiast sprzedaż cross-border – aż o 14,8 proc. Udział transakcji zagranicznych w całkowitej sprzedaży polskich sklepów internetowych wyniósł już 18,4 proc., co pokazuje rosnący potencjał eksportowy e-commerce z Polski.

Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że najszybciej rosnącą kategorią online był supermarket, co może świadczyć o przesuwaniu się części zakupów spożywczych z tradycyjnych sklepów do internetu. Wzrosty w e-commerce niekoniecznie oznaczają więc zwiększenie całkowitej konsumpcji – część sprzedaży może być efektem zmiany kanału zakupowego. Eksperci podkreślają, że firmy, które nadal nie prowadzą sprzedaży online, ryzykują utratę klientów na rzecz bardziej cyfrowych konkurentów.

Silny wzrost sprzedaży zagranicznej jest pozytywnym sygnałem dla całego sektora. Polskie sklepy coraz skuteczniej wykorzystują internet do ekspansji na inne rynki europejskie, co pozwala im dywersyfikować źródła przychodów i zdobywać cenne doświadczenie w logistyce i obsłudze klientów z różnych krajów. Rosnący udział sprzedaży cross-border potwierdza, że polski e-commerce przestaje być wyłącznie rynkiem lokalnym, a coraz częściej konkuruje na arenie międzynarodowej.

Dobre wyniki e-commerce współgrają z poprawą nastrojów konsumenckich w Polsce. Według GUS, wskaźnik ufności konsumenckiej osiągnął we wrześniu najwyższy poziom od 12 miesięcy. Poprawa ocen dotyczy zarówno bieżącej sytuacji ekonomicznej gospodarstw domowych, jak i ich perspektyw na przyszłość. Wpływ na to ma spadek inflacji do 2,9 proc., czyli poziomu zbliżonego do celu inflacyjnego NBP, a także sezonowy wzrost wydatków związanych z powrotem dzieci do szkół. W połączeniu z rosnącą sprzedażą dóbr podstawowych w internecie może to oznaczać początek powrotu konsumentów do zakupów wykraczających poza podstawowe potrzeby.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
10.10.2025 11:32
Innova Market Insights: Rynek zapachów do domu rośnie w tempie 37 proc. rocznie
Zapachy do domu to rosnąca kategoria.Inga Fortuna

Rynek produktów zapachowych do domu staje się jednym z najszybciej rosnących segmentów branży personal care. Jak wynika z danych Innova Market Insights, liczba nowych premier w kategorii home air care rosła w latach 2020–2025 średniorocznie o 37 proc. (CAGR). Trend ten pokazuje, że konsumenci coraz częściej traktują zapach jako integralny element dbałości nie tylko o ciało, lecz także o przestrzeń, w której żyją.

Według ekspertów, w ciągu ostatnich pięciu lat zapachy domowe przestały pełnić jedynie funkcję tła, stając się centralnym elementem codziennego rytuału. – Dziś zapach to nie tylko ostatni akcent, ale strategiczny czynnik wpływający na samopoczucie, komfort i emocjonalną więź z domem – mówi Laurent Pauchard, wiceprezes ds. rozwoju w segmencie home w dziale Perfumery & Beauty firmy dsm-firmenich, w rozmowie z Personal Care Insights.

Badania przeprowadzone przez dsm-firmenich potwierdzają skalę tej zmiany. 70 proc. konsumentów na świecie deklaruje, że obecnie bardziej docenia zapachy niż wcześniej, a aż 92 proc. uważa, że mają one duże znaczenie w codziennym życiu. Co więcej, 79 proc. ankietowanych chce, by ich dom „dobrze pachniał”, a 78 proc. aktywnie poszukuje produktów gwarantujących długotrwałą świeżość.

Rosnące znaczenie zapachu w domu odzwierciedla przesunięcie w postrzeganiu kategorii personal care – z pielęgnacji ciała w kierunku pełnego doświadczenia sensorycznego obejmującego całe otoczenie. Zapachy do wnętrz, świece, dyfuzory czy spraye zapachowe stają się częścią rytuałów relaksu, pracy zdalnej czy wieczornego odpoczynku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. październik 2025 10:18