27 stycznia 2023
Przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż internetową i zarejestrowani w Polsce mogą dołączyć do grupy sprzedawców na wszystko.pl. Na platformie mogą rejestrować się...
26 stycznia 2023
25 stycznia 2023
7 grudnia 2022
Handel korzysta z pracowników sezonowych – wskazują dane Tikrow, agencji pracy natychmiastowej. Aż 59 proc. rekrutacji prowadzonych pod koniec roku przypada na...
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
Rihanna będzie główną gwiazdą koncertu w połowie meczu Super Bowl LVII i świętuje to nową kolekcją produktów do makijażu i pielęgnacji skóry...
Odsetek Polaków, którzy aktywnie poszukują w sklepach promocji wzrósł z 81 proc. w 2019 r. do 90 proc. w 2022 r. – podaje NielsenIQ. 9 na 10 osób...
18 stycznia 2023
19 stycznia 2023
Widać już, że konsumenci zmieniają swoje nawyki zakupowe i najpierw wybierają produkty pierwszej potrzeby. Każda marka kosmetyczna będzie musiała ostrożnie zarządzać...
17 stycznia 2023
12 stycznia 2023
3 stycznia 2023
PRODUCENCI I MARKI
Eksport
12 października 2017, 11:10
Przegląd prasy
Mirosław Bryk, prezes firmy Basel Olten Pharm, podczas V Forum Branży Kosmetyczno-Chemicznej mówił o eksporcie i budowie marki globalnej (fot. Wiadomości Kosmetyczne)
Basel Olten Pharm będzie eksportować do Iranu cztery marki – podaje „Puls Biznesu”. Mirosław Bryk, prezes firmy liczy na zainteresowanie nimi wśród 40 tys. młodych Irańczyków.
— Podpisaliśmy umowę partnerską z dystrybutorem i rozpoczynamy sprzedaż czterech marek w Iranie. To jedna z największych i najszybciej rosnących gospodarek Bliskiego Wschodu. Populacja tego kraju liczy prawie 80 milionów osób, a ponad połowa jest w wieku poniżej 35 lat. Oznacza to dla nas znakomite perspektywy rozwoju — mówi Mirosław Bryk, prezes Basel Olten Pharm, w rozmowie z „Pulsem Biznesu”.
Gazeta podaje także, że współpracę z Iranem podjęło także Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris.
Polskie kosmetyki są eksportowane do ponad 160 krajów – wynika z raportu o stanie branży w 2017 r., przygotowanego na zlecenie Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego (PZPK). Głównymi ich odbiorcami są rynki unijne (Niemcy, Wielka Brytania) oraz Rosja. Według GUS, w ubiegłym roku trafiły tam kosmetyki warte 4,74 mld zł, podczas gdy Iran zrobił zakupy w tym sektorze za 6,2 mln zł. Zdaniem ekspertów przepytanych przez „Puls Biznesu” rynek rosyjski traci jednak na znaczeniu, a obiecująco wyglądają Bliski Wschód i państwa azjatyckie.
Wciąż brakuje w Polsce firm i marek technologicznych, czyli takich, które mogłyby
Basel Olten Pharm wchodzi do aptek z dwiema nowymi markami dermokosmetycznymi — tańszą
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
12 maja 2022
27 grudnia 2022
23 grudnia 2022
21 grudnia 2022
20 grudnia 2022