7 czerwca 2023
Nowy sklep Hebe zlokalizowany w Centrum Handlowym Atrium Promenada przy ul. Ostrobramskiej w Warszawie został otwarty 7 czerwca. To już kolejna warszawska lokalizacja...
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Konsultantki Avon mogą współpracować także z drogeriami i coraz chętniej z tego korzystają. Biorą udział w targach branżowych, gdzie zachęcają detalistów do...
6 czerwca 2023
Atrakcyjne ceny i wyprzedaże stały się kluczowym czynnikiem wyboru centrum handlowego. Dogodna lokalizacja nie jest już tak ważna. Kosmetyki i perfumy znalazły się...
2 czerwca 2023
31 maja 2023
29 maja 2023
5 czerwca 2023
Bez względu na to, czy jest kryzys, czy go nie ma, sprzedaż produktów kosmetycznych nie zmienia się znacząco. To branża dosyć odporna – stwierdził Karol Szmich,...
1 czerwca 2023
23 maja 2023
16 maja 2023
PRODUCENCI I MARKI
Eksport
12 października 2017, 11:10
Przegląd prasy
Mirosław Bryk, prezes firmy Basel Olten Pharm, podczas V Forum Branży Kosmetyczno-Chemicznej mówił o eksporcie i budowie marki globalnej (fot. Wiadomości Kosmetyczne)
Basel Olten Pharm będzie eksportować do Iranu cztery marki – podaje „Puls Biznesu”. Mirosław Bryk, prezes firmy liczy na zainteresowanie nimi wśród 40 tys. młodych Irańczyków.
— Podpisaliśmy umowę partnerską z dystrybutorem i rozpoczynamy sprzedaż czterech marek w Iranie. To jedna z największych i najszybciej rosnących gospodarek Bliskiego Wschodu. Populacja tego kraju liczy prawie 80 milionów osób, a ponad połowa jest w wieku poniżej 35 lat. Oznacza to dla nas znakomite perspektywy rozwoju — mówi Mirosław Bryk, prezes Basel Olten Pharm, w rozmowie z „Pulsem Biznesu”.
Gazeta podaje także, że współpracę z Iranem podjęło także Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris.
Polskie kosmetyki są eksportowane do ponad 160 krajów – wynika z raportu o stanie branży w 2017 r., przygotowanego na zlecenie Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego (PZPK). Głównymi ich odbiorcami są rynki unijne (Niemcy, Wielka Brytania) oraz Rosja. Według GUS, w ubiegłym roku trafiły tam kosmetyki warte 4,74 mld zł, podczas gdy Iran zrobił zakupy w tym sektorze za 6,2 mln zł. Zdaniem ekspertów przepytanych przez „Puls Biznesu” rynek rosyjski traci jednak na znaczeniu, a obiecująco wyglądają Bliski Wschód i państwa azjatyckie.
Wciąż brakuje w Polsce firm i marek technologicznych, czyli takich, które mogłyby
Basel Olten Pharm wchodzi do aptek z dwiema nowymi markami dermokosmetycznymi — tańszą
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023