StoryEditor
Producenci
23.11.2021 00:00

Beauty Box by Klinika la Perla, czyli kosmetyki inspirowane medycyną estetyczną debiutują w retailu

Klinika La Perla, mająca ponad dwudziestoletnie doświadczenie w chirurgii plastycznej, medycynie estetycznej oraz zabiegach hi-tech i SPA już od kilku lat proponuje swoim klientem profesjonalne kosmetyki. Do tej pory można je było kupić w jednej z dziewięciu placówek sieci klinik lub na dedykowanej stronie w internecie. Od listopada 2021 roku seria Aqua jest dostępna również w retailu, w Empik Market Place.

Strategią Kliniki La Perla jest dotarcie do szerokiej grupy konsumentów, którzy są zainteresowani urodą i profesjonalną pielęgnacją poza gabinetami medycyny estetycznej.

Jak powstała marka Beauty Box?

Lata doświadczeń pokazały, że skuteczność i efekt medycyny estetycznej zależy nie tylko od wykonanych zabiegów, ale również od codziennej rutyny pacjentek Kliniki La Perla. Profesjonalne kosmetyki, czyli tzw. kosmeceutyki używane w domu potrafią przedłużyć i wzmocnić efekty zabiegów. To właśnie dla klientów KLP powstały aż 4 serie kosmetyków, które są stosowane zarówno przez ekspertów w trakcie wykonywania zabiegów, jak i w domowej pielęgnacji.

Dlaczego ich działanie może być efektywniejsze od tradycyjnych kosmetyków drogeryjnych? Przede wszystkim ze względu na wyższe stężenie składników aktywnych, czystszy skład chemiczny oraz połączenie ze substancjami stosowanymi w farmacji. W niektórych przypadkach, kiedy tradycyjne kosmetyki zawodzą, a wspomaganie lekami nie jest jeszcze wskazane i wymagane, tu z pomocą przychodzą kosmeceutyki, które w bezpieczny i odpowiedni sposób pielęgnują.

Czym wyróżnia się Beauty Box?
Kosmeceutyki Beauty Box stworzone zostały z myślą o potrzebach nawet najbardziej wymagającej skóry. Przełomowe receptury oparte są na technologii nano cząsteczek wody, dzięki czemu starannie wyselekcjonowane składniki aktywne wchłaniają się w pełni i docierają w głąb skóry, odżywiając i pielęgnując znacznie intensywniej niż dotychczas dostępne na rynku produkty.

Nanowoda zawarta w serii Aqua posiada unikalną strukturę krystaliczną za sprawą oddziaływania rezonansu plazmowego na poziomie cząsteczkowym. Dzięki temu składniki aktywne kosmeceutyków przenikają bez przeszkód do każdej komórki skóry, głęboko nawilżają, stymulują regenerację zniszczonych tkanek, wzmacniają naturalne mechanizmy obronne organizmu oraz łagodzą podrażnienia. Nanowoda dzięki połączeniu ze srebrem koloidalnym ma również właściwości bakteriobójcze. Efekt widoczny jest od razu po zastosowaniu, a regularne używanie kosmetyków Beauty Box przynosi długotrwałe i dogłębne nawilżenie, elastyczną, jędrną oraz rozświetloną cerę.

Konkurs dla klientów sieci Empik
Od 22 do 28 listopada trwa konkurs dla wszystkich, którzy zakupią jeden z produktów serii Aqua, dostępnych na stronie Empik Market Place. Do wygrania jest Beauty Weekend w Hotelu Lake Hill Resort & Spa, obejmujący nocleg w czterogwiazdkowym hotelu, wyżywienie oraz 10 zabiegów w Klinice La Perla SPA dla dwóch osób. Nagroda główna ma wartość 10 000 zł, przewidziane są również nagrody za zajęcie II i III miejsca.
Więcej na temat konkursu znajdziesz tutaj: KLIKNIJ


 

Artykuł sponsorowany
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
14.05.2025 12:17
Nivea pozwana za mylące oznaczenia składników naturalnych
Siedziba Beiersdorf w Hamburgumat. prasowe

Beiersdorf Inc., właściciel marki Nivea, stanął w obliczu pozwu zbiorowego złożonego 25 kwietnia 2025 roku w sądzie federalnym w Kalifornii. Sprawa dotyczy rzekomo wprowadzających w błąd oznaczeń produktów do pielęgnacji skóry z linii Nourish by Nature oraz Naturally Good. Pięciu powodów twierdzi, że zakupiło kosmetyki z etykietami informującymi o „X proc. składników pochodzenia naturalnego”, mimo że produkty miały zawierać głównie substancje syntetyczne.

W pozwie podniesiono, że Beiersdorf oparł swoje deklaracje o normę ISO 16128 – wytyczną opracowaną przez branżę kosmetyczną, która nie ma mocy prawnej i nie została stworzona z myślą o marketingu konsumenckim. Norma ta pozwala klasyfikować niektóre składniki chemicznie przetworzone jako „pochodne naturalnie”, co – zdaniem powodów – wprowadza konsumentów w błąd, zwłaszcza tych kierujących się troską o środowisko i wrażliwą skórę.

Powodowie domagają się odszkodowania, przeprowadzenia procesu przed ławą przysięgłych oraz nadania sprawie statusu pozwu zbiorowego. Grupa miałaby objąć wszystkich konsumentów z Kalifornii, którzy kupili wskazane produkty Nivea od 25 kwietnia 2021 roku do dziś. Skala sprawy może być znaczna, biorąc pod uwagę wielkość rynku kosmetycznego w Kalifornii i rosnące zainteresowanie produktami „naturalnymi”.

Sprawa zwraca uwagę na szerszy problem braku jednoznacznych regulacji dotyczących stosowania pojęć takich jak „naturalny” czy „pochodzenia naturalnego” w przemyśle kosmetycznym. Wynik postępowania może mieć istotne konsekwencje dla całego sektora w USA – zarówno pod kątem ewentualnych rekompensat, jak i wprowadzenia bardziej restrykcyjnych przepisów dotyczących transparentności etykietowania produktów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
14.05.2025 10:32
Laetitia Toupet-Delon mianowana globalną prezes marki L‘Oréal Paris
Od 1 lipca Laetitia Toupet-Delon obejmie stanowisko globalnej prezes marki L‘Oréal Paris shutterstock

Od 1 lipca Laetitia Toupet-Delon, obecnie globalna dyrektor generalna marek działu dermatologii kosmetycznej L‘Oréal (w skład którego wchodzą m.in. marki Vichy i La Roche-Posay), zostanie globalną prezes marki L‘Oréal Paris – wiodącej marki w portfolio francuskiego giganta kosmetycznego.

Toupet-Delon zastąpi Delphine Viguier-Hovasse, która przejdzie na nowo utworzone stanowisko szefowej innowacji w grupie. Viguier-Hovasse została mianowana globalną prezes marki L‘Oréal Paris w 2019 roku, jako pierwsza kobieta na tym stanowisku.

Laetitia Toupet-Delon dołączyła do grupy L‘Oréal w 1998 roku, pracując w dziale marketingu L‘Oréal Paris, a później Garnier. W 2008 roku przeszła do działu dermatologii kosmetycznej grupy. W 2015 roku została mianowana globalnym prezesem marki La Roche-Posay, a później została – globalnym prezesem wszystkich marek działu dermatologii kosmetycznej: CeraVe, Vichy, SkinCeuticals, Skinbetter Science i La Roche-Posay.

Toupet-Delon obejmie kierownictwo nad L’Oréal Paris, będącego częścią działu rynku masowego grupy L’Oréal, z przychodami szacowanymi na ponad 6 mld euro. L’Oréal Paris jest obecny na 150 rynkach.

W pierwszym kwartale 2025 roku przychody grupy L’Oréal wzrosły o 4,4 proc., osiągając 11,73 mld euro.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. maj 2025 21:58