4 lipca 2022
Rossmann rozda tysiące voucherów na tańsze zakupy w cotygodniowej „szybkiej akcji”. Zdobyć je będzie można w aplikacji, ale zrealizować tylko w drogerii...
1 lipca 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
Józef Szmich, założyciel firmy Delia Cosmetics, został odznaczony Złotym Krzyżem Zasługi Prezydenta RP. Krzyż zasługi jest nadawany osobom, które...
Rosnące ceny zniechęcają Polaków do wydawania pieniędzy. Aż 63 proc. konsumentów deklaruje, że stara się oszczędzać – wynika z czerwcowego badania GfK...
29 czerwca 2022
28 czerwca 2022
24 czerwca 2022
Eurus to polski dystrybutor kosmetyków, który mocno odczuł bojkot niektórych produktów po wybuchu wojny w Ukrainie. Maciej Pawłowski, prezes firmy,...
27 czerwca 2022
31 maja 2022
30 maja 2022
18 maja 2022
PRODUCENCI I MARKI
OPAKOWANIA
20 maja 2022, 08:57
wiadomoscikosmetyczne.pl
W ciągu ostatnich kilku lat rynek odnotował ogromny wzrost zapotrzebowania na systemy airless, to wysokiej jakości typ opakowania, które ma wiele zalet: pomaga zapobiegać utlenianiu, zwiększa trwałość produktu, chroni przed zanieczyszczeniem przez czynniki zewnętrzne i gwarantuje precyzyjne dawkowanie. Popyt na tę technologię napędzany jest przez sektor kosmetyczny, który obejmuje prawie 90 proc. rynku.
Research & Markets oszacował, że rynek airless, jest wart dziś około 3,2 miliarda euro i przekroczy 7 miliardów do 2027 r., przy średnim rocznym wzroście na poziomie +5,7 proc. (fot. mat. pras. Lumson)
Przyczyn boomu na tego typu opakowania jest wiele. Z jednej strony są marki produktów do pielęgnacji skóry, które chcą zapewnić konsumentom maksymalne bezpieczeństwo i chronić formuły przed ryzykiem zanieczyszczenia. Z drugiej strony, nowe marki o „zielonym” podejściu, poszukują opakowań wykonanych z trwałych lub dających się oddzielić materiałów. Research & Markets oszacował, że rynek airless, jest wart dziś około 3,2 miliarda euro i przekroczy 7 miliardów do 2027 r., przy średnim rocznym wzroście na poziomie +5,7 proc.
Po sukcesie osiągniętym dzięki Envers, który nadał nowy charakter „klasycznej” koncepcji słoika, Lumson wprowadza nowy rozdział w historii Touchless (bezpowietrzny z woreczkiem), wprowadzając na rynek bezpowietrzny system Envers Glas o pojemności 50 ml.
Lumson jest jednym z kluczowych graczy na rynku airless. Dzięki umiejętności łączenia technologii, designu i innowacji firma była w stanie ugruntować swoją pozycję na rynku i zdobyć uznanie marek na całym świecie. Pierwszy Envers, wprowadzony na rynek w 2018 roku, jest doskonałym przykładem jej filozofii. Elegancki i funkcjonalny, nadał nowe znaczenie „klasycznemu” pojęciu słoika. System „on-off” otworzył drzwi do nowej technologii aplikacji kosmetyków, podczas gdy ekskluzywna estetyka, zapewniona przez sparowanie słoika z systemem dozowania, doskonale połączyła się z technologią systemu airless (Touchless) i saszetką zamkniętą w słoik zapewniający czystość produktu.
Przeczytaj również: Opakowanie wpływa na lojalność konsumentów wobec marki i produktu
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 92
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
15 czerwca 2022
26 maja 2022