PRODUCENCI I MARKI

OPAKOWANIA

 

20 maja 2022, 08:57



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹

W ciągu ostatnich kilku lat rynek odnotował ogromny wzrost zapotrzebowania na systemy airless, to wysokiej jakości typ opakowania, które ma wiele zalet: pomaga zapobiegać utlenianiu, zwiększa trwałość produktu, chroni przed zanieczyszczeniem przez czynniki zewnętrzne i gwarantuje precyzyjne dawkowanie. Popyt na tę technologię napędzany jest przez sektor kosmetyczny, który obejmuje prawie 90 proc. rynku.

Research & Markets oszacował, że rynek airless, jest wart dziś około 3,2 miliarda euro i przekroczy 7 miliardów do 2027 r., przy średnim rocznym wzroście na poziomie +5,7 proc.

Research & Markets oszacował, że rynek airless, jest wart dziś około 3,2 miliarda euro i przekroczy 7 miliardów do 2027 r., przy średnim rocznym wzroście na poziomie +5,7 proc. (fot. mat. pras. Lumson)

Przyczyn boomu na tego typu opakowania jest wiele. Z jednej strony są marki produktów do pielęgnacji skóry, które chcą zapewnić konsumentom maksymalne bezpieczeństwo i chronić formuły przed ryzykiem zanieczyszczenia. Z drugiej strony, nowe marki o „zielonym” podejściu, poszukują opakowań wykonanych z trwałych lub dających się oddzielić materiałów. Research & Markets oszacował, że rynek airless, jest wart dziś około 3,2 miliarda euro i przekroczy 7 miliardów do 2027 r., przy średnim rocznym wzroście na poziomie +5,7 proc.

Po sukcesie osiągniętym dzięki Envers, który nadał nowy charakter „klasycznej” koncepcji słoika, Lumson wprowadza nowy rozdział w historii Touchless (bezpowietrzny z woreczkiem), wprowadzając na rynek bezpowietrzny system Envers Glas o pojemności 50 ml.

Lumson jest jednym z kluczowych graczy na rynku airless. Dzięki umiejętności łączenia technologii, designu i innowacji firma była w stanie ugruntować swoją pozycję na rynku i zdobyć uznanie marek na całym świecie. Pierwszy Envers, wprowadzony na rynek w 2018 roku, jest doskonałym przykładem jej filozofii. Elegancki i funkcjonalny, nadał nowe znaczenie „klasycznemu” pojęciu słoika. System „on-off” otworzył drzwi do nowej technologii aplikacji kosmetyków, podczas gdy ekskluzywna estetyka, zapewniona przez sparowanie słoika z systemem dozowania, doskonale połączyła się z technologią systemu airless (Touchless) i saszetką zamkniętą w słoik zapewniający czystość produktu.

Przeczytaj również: Opakowanie wpływa na lojalność konsumentów wobec marki i produktu

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony