HANDEL I DYSTRYBUCJA

E-commerce

 

2 grudnia 2020, 10:01



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Rekordowy Cyber Week – globalna sprzedaż osiągnęła 270 mld dolarów

Rekordowy Cyber Week – globalna sprzedaż osiągnęła 270 mld dolarów (fot. Shutterstock)

Globalna sprzedaż internetowa osiągnęła nowy rekord, wynoszący 270 miliardów dolarów, co stanowi wzrost o 36 proc. w porównaniu z rokiem 2019. Dzięki nowym zachowaniom związanym z zakupami online, wynikającymi częściowo z pandemii COVID-19 oraz skróconym czasem przedświątecznym i ograniczeniami w sklepach,   konsumenci dokonywali  zakupów w Internecie, przez co sprzedaż cyfrowa wystrzeliła na nowy poziom.

Salesforce, światowy lider CRM, opublikował swoje wnioski dotyczące Cyber Week, analizując  globalne zachowania  zakupowe ponad miliarda kupujących na całym świecie na platformie Salesforce Customer 360.

Całkowita   sprzedaż   w   cyfrowych   kanałach   sprzedaży   osiągnęła   poziom   270   miliardów dolarów   globalnie   rok   do   roku.   Zanotowano   przy   tym   22   procentowy   wzrost   liczby konsumentów, którzy wzięli udział w Cyber Week w porównaniu do 2019 r.

Ponieważ platforma Commerce Cloud już od kwietnia działa na poziomach zbliżonych do tych ze świąt w 2019 r., podczas Cyber Week odnotowała 50-procentowy wzrost sprzedaży cyfrowej w porównaniu z rokiem ubiegłym. Odbiór zamówień internetowych w sklepie stacjonarnym napędza sprzedaż. Sprzedawcy   detaliczni   w   USA,   którzy   oferowali   opcje   odbioru   zamówień   w   sklepie stacjonarnym, zwiększyli przychody z cyfrowych kanałów sprzedaży średnio o 29 procent w porównaniu z ostatnim Cyber Weekendem. Sprzedawcy, którzy nie oferowali tych opcji odbioru, odnotowali średni wzrost tylko o 22 proc.

Przy wcześniejszych terminach dostaw i przewidywanych opóźnieniach w dostawie 700 milionów paczek, sprzedawcy detaliczni, którzy łączą pewność składania zamówień online z wygodą lokalnych i bezpiecznych opcji odbioru, będą nadal odnotowywać silny wzrost przychodów cyfrowych przez pozostałą część sezonu. Klienci Salesforce na całym świecie wykorzystywali w tym roku taką formę odbioru zamówień, co spowodowało 95% wzrost przychodów cyfrowych w porównaniu z rokiem 2019. Pomimo dużego zasięgu,  sprzedaż  w sieciach społecznościowych zapewnia jedynie ograniczony wzrost.

Platformy mediów społecznościowych wygenerowały 9% ruchu globalnego i na witrynach handlowych w trakcie Cyber Week. Platformy te stanowiły 3 procent globalnych zamówień cyfrowych, które zostały złożone w ciągu tych siedmiu dni. Im bliżej świąt, tym większe przeceny oferują sprzedawcy Dzięki   działaniom   sprzedawców   detalicznych   zachęcających   do   bezpiecznych   i wcześniejszych   zakupów   świątecznych   w   domu,   średni   poziom   obniżek   zaczął   się   26 listopada w USA od poziomu 28 proc. i rósł nieznacznie przez cały tydzień, kończąc na średniej stopie obniżki na poziomie 29 proc. w Cyber Monday. Globalnie średnia stopa obniżek zaczęła się od 27 proc. 26 listopada i wzrosła do 28 proc. w Cyber Monday

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony