StoryEditor
Drogerie
17.04.2021 00:00

Dm drogerie markt wchodzą do Polski!

Dm drogerie markt, największy konkurent Rossmanna, wchodzą do Polski. Firma otwiera centralę we Wrocławiu i rekrutuje pracowników na potrzeby stworzenia nowej sieci sklepów w Polsce.

Dm drogerie markt to największy konkurent sieci Rossmann na niemieckim rynku. Od lat spekulowano o wejściu tej sieci na polski rynek, jednak doniesienia te się nie potwierdzały. Tym razem jednak wszystko wskazuje na to, że wkrótce szyld dm zobaczymy na polskich ulicach. Firma poszukuje pracowników, z którymi – jak podaje – będzie tworzyć markę w Polsce.

Powstała nowa strona w języku polskim, przez którą sieć dm prowadzi rekrutację pracowników oraz informuje o kulturze zarządzania oraz warunkach pracy w firmie. 

Sieć dm poszukuje pracowników na stanowiska: manager regionalny, kierownik sklepu, (Junior) IT Consultant SAP ERP / (Junior) SAP application supervisor. Wszystkie stanowiska dotyczą Wrocławia.

Aplikacje należy składać w języku niemieckim. „Złóż aplikację w języku niemieckim, podaj nam swoje oczekiwania finansowe oraz najwcześniejszy możliwy termin rozpoczęcia pracy" – czytamy w ogłoszeniu rekrutacyjnym.

Czytaj nasz reportaż: Poznaj dm-Drogerie Markt. Prześwietlamy największą sieć drogerii w Niemczech!

Wejście dm na polski rynek potwierdzają informacje w ogłoszeniach rekrutacyjnych. W ogłoszeniu skierowanym do Managera Regionalnego czytamy: Z myślą o wejściu na polski rynek poszukujemy Managera Regionalnego, który będzie opiekował się stopniowo rosnącą liczbą oddziałów oraz z pionierskim duchem i kreatywnością budował i rozwijał strukturę firmy w Polsce". 

Do zadań managera regionalnego będzie należało m.in. budowanie, zarządzanie, prowadzenie i rozwój biznesu, na który składać się będzie ok. 12-15 sklepów. Wymaga się od niego: kilkuletniego doświadczenia zawodowego w kompleksowym zarządzaniu obszarem sprzedaży, najlepiej w Polsce. Doświadczenia w zarządzaniu i rozwoju pracowników, także w obszarze szkoleń. Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (co najmniej C1) oraz dobrej znajomość języka angielskiego (B2). Solidnie ugruntowanej wiedzy biznesowej i drygu handlowego.

Od kierownika sklepu oczekuje się m.in. wykształcenia kierunkowego lub co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego  w handlu detalicznym (mile widziany sektor drogeryjny). Bardzo dobrej  znajomości języka  niemieckiego (co najmniej C1). Doświadczenia w zarządzaniu zespołem. Swobodnej obsługi programów  komputerowych i aplikacji mobilnych. Gotowości do odbycia tymczasowego wdrożenia w Niemczech.

Dm drogerie markt to sieć sklepów detalicznych z siedzibą w Karlsruhe w Niemczech, które sprzedają kosmetyki, artykuły medyczne, artykuły gospodarstwa domowego i zdrową żywność. W swoim sektorze sprzedaży Dm-drogerie markt jest największym sprzedawcą detalicznym w Niemczech pod względem przychodów. 

Firma prowadzi ponad 3500 sklepów w dwunastu krajach europejskich. W latach 70. posiadała sklepy wyłącznie w Niemczech i Austrii. W latach 90. otworzyła sklepy w Czechach, na Węgrzech, Słowenii, Słowacji i Chorwacji. W 2000 r. rozszerzyła działalność na Serbię, Bośnię i Hercegowinę, Rumunię, Bułgarię, Macedonię Północną i Włochy. Tylko w samych Niemczech Dm drogerie markt GmbH zatrudnia aktualnie ponad 41 tys. pracowników.

W ubiegłym roku Grupa DM zainwestowała ponad 100 mln euro w nowe centrum dystrybucyjne. Czytaj: Sieć drogerii dm otwiera nowe, nowoczesne centrum dystrybucyjne

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
18.09.2025 12:27
Koncept Douglas Beauty Store – otwarty w Tomaszowie Mazowieckim
GAJDA MARCIN

Pierwsza perfumeria Douglas w regionie Tomaszowa Mazowieckiego działa od niedawna w Galerii Tomaszów. Perfumeria ma 155 mkw., została zaprojektowana w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie.

Świeżo otwarta perfumeria Douglas w Tomaszowie Mazowieckim na powierzchni 155 mkw. oferuje światowej marki kosmetyki pielęgnacyjne, do makijażu oraz perfumy. Została ona otwarta w najnowszym koncepcie Douglas Beauty Store, który łączy elegancki design z funkcjonalnością i komfortem zakupów. 

W ofercie klienci znajdą m.in. produkty do makijażu od takich marek, jak Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills i Douglas Collection, zapachy Lancome, Armani czy Yves Saint Laurent, a także pielęgnację ciała od Sol de Janeiro. Wnętrze perfumerii zaprojektowano w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie. 

Możliwe jest też korzystanie z usługi Click & Collect i Click & Collect Express oraz wsparcia konsultantów przy zakupach online. Klienci mogą też korzystać z benefitów karty lojalnościowej Douglas.

image
GAJDA MARCIN

Bardzo cieszymy się, że Galeria Tomaszów jest doceniana jako atrakcyjne centrum handlowe zarówno przez lokalne, jak i światowe marki skierowane do różnych typów klientów, o różnych potrzebach. Dbamy o to, aby odpowiadać na potrzeby mieszkańców naszego miasta, jak również regionu – podkreśla Albert Urbaniak, Shopping Center Director Galerii Tomaszów.

W Galerii Tomaszów poza działalnością komercyjną realizowane są liczne działania społeczne, takie jak np. inicjatywa „Oddajemy Scenę Młodym”, działania proekologiczne, edukacyjne i prozdrowotne.

Galeria Tomaszów to nowoczesna galeria handlowo-rozrywkowa, usytuowana w ścisłym centrum miasta. Znajduje się tu ponad 60 sklepów renomowanych polskich i zagranicznych sieci na powierzchni 18,5 tys. mkw. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
15.09.2025 11:39
Znany polski piłkarz zadebiutował kolekcją pięciu perfum
Dla Błaszczykowskiego 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacjimedia, ICON16

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to nowa kolekcja perfum, która zadebiutowała na półkach sieci drogerii Rossmann. W skład kolekcji wchodzi pięć zapachów, przeznaczonych dla mężczyzn. Twarzą tego projektu jest znany, lubiany i ceniony polski piłkarz – Kuba Błaszczykowski.

Błaszczykowski był reprezentantem Polski w piłce nożnej w latach 2006–2023, z czego od 2010 do 2014 pełnił funkcję kapitana drużyny narodowej. Jako członek Klubu Wybitnego Reprezentanta Kuba Błaszczykowski jest (obok m.in. Grzegorza Laty i Roberta Lewandowskiego) zawodnikiem, który ma na koncie co najmniej 100 występów w reprezentacji Polski.

Kuba Błaszczykowski występował w reprezentacji z numerem 16 na koszulce – dlatego szesnastka zdobi teraz firmowane przez piłkarza kosmetyki. Dla Kuby Błaszczykowskiego numer 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacji. To właśnie ta liczba dała nazwę marce.

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to marka stworzona z myślą o mężczyznach, którzy chcą żyć autentycznie, cenią elegancję i szukają zapachów, które wzmacniają ich codzienną pewność siebie – opisuje Rossmann na stronie internetowej.

W skład kolekcji ICON16 wchodzi pięć wód perfumowanych, które powstały w stolicy perfumiarstwa – Grasse. Każda kompozycja to inny wymiar osobowości mężczyzny. 

On Point – to świeżość i energia, zapach podkreślający pewność siebie i aktywność. Unique – to oryginalność, zapach mężczyzny wyróżniającego się z tłumu. Authentic to naturalna moc, zapach podkreślający charakter mężczyzny, który nie boi się być sobą, nawet w ekstremalnych sytuacjach.

Unstoppable to niezłomność – zapach mężczyzny, który dąży do swoich celów i czerpie z życia pełnymi garściami. Natomiast Manifest to “intensywna charyzma, zapach pełen mocy, dla osób nie bojących się wyzwań i lubiących dominować w każdej sytuacji” – opisuje producent, podkreślając, że wszystkie pięć zapachów tworzy pełny obraz męskości, która nie uznaje ograniczeń.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 12:55