17 kwietnia 2021
Dm drogerie markt, największy konkurent Rossmanna, wchodzą do Polski. Firma otwiera centralę we Wrocławiu i rekrutuje pracowników na potrzeby stworzenia nowej sieci...
16 kwietnia 2021
9 marca 2021
Analiza ponad 16 tys. gazetek promocyjnych wykazała, że w ub.r. sieci handlowe wydały o 19,5 proc. mniej takich publikacji niż w 2019 roku. Do tego skróciły liczbę ich...
4 lutego 2021
8 stycznia 2021
22 grudnia 2020
14 grudnia 2020
W wieku 80 lat zmarł potentat handlu detalicznego Selfridges i Primark, W. Galen Weston. Brytyjsko-kanadyjski patriarcha zarządzał firmami obejmującymi luksusowe marki...
15 kwietnia 2021
Lockdown był zimnym prysznicem dla rynku produktów kategorii męskich produktów pielęgnacyjnych, ponieważ mężczyźni ograniczyli zabiegi związane...
31 marca 2021
26 marca 2021
25 marca 2021
9 kwietnia 2021
Kosmetyki do pielęgnacji twarzy, jedna z największych i najszybciej rozwijających się kategorii rynku kosmetycznego, w 2020 r. osłabła. Większe spadki widoczne były w...
2 kwietnia 2021
1 kwietnia 2021
WYDARZENIA I PREMIERY
23 maja 2018, 12:38
wiadomoscikosmetyczne.pl
Dr Marek Borowiński podczas spotkania z czytelnikami w warszawskiej księgarni "Book book" (fot.Wiadomości Kosmetyczne/K.Bochner)
Dr Marek Borowiński, znany jako Shop Doctor, specjalista od psychologii koloru i visual merchandisingu, wydał swoją pierwszą książkę "Doktor Kolor, czyli barwy pieniędzy, szczęścia i seksu". To opowieść o znaczeniu kolorów, ich wpływie na komfort życia, związki, relacje, a także na biznes.
„(…) Dzięki odpowiedniemu zastosowaniu barw jedne produkty kupujemy częściej, inne rzadziej. Kolor jest najtańszym i najprostszym sposobem pozwalającym stworzyć ciekawą ekspozycję i aranżację w sklepie. Uważa się, że właściwie dobrany, po części przekłada się na sukces sprzedaży (…)” To fragment najnowszej książki „Doktor Kolor, czyli barwy pieniędzy, szczęścia i seksu” dr Marka Borowińskiego, z której dowiemy się, jak kolory wpływają na nasze życie, samopoczucie, relacje osobiste i zawodowe, jak mogą pomóc lub zaszkodzić w osiągnięciu sukcesu w biznesie.
Marek Borowiński jest nie tylko specjalistą od psychologii koloru, ale też guru visual merchandisingu. Z powodzeniem prowadzi swój autorski program „Shop Doctor” i przeprowadza metamorfozy placówek handlowych, w tym drogerii. Od kilku lat zasiada w jury konkursu Drogeria Roku organizowanego przez redakcję „Wiadomości Kosmetycznych”. Jego książka została wydana nakładem wydawnictwa Edipresse Polska, a 22 maja autor promował ją w warszawskiej księgarni „Book book”.
Tym razem Instytut Pantone zdecydował się na wybór dwóch kolorów:
– Na miejscu właścicieli drogerii wprowadziłbym testery do wszelkich
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
1 marca 2021
zdjęć: 5
26 stycznia 2021
zdjęć: 9
13 stycznia 2021
zdjęć: 12
23 października 2020
zdjęć: 8
26 lutego 2021
17 lutego 2021
14 października 2020