StoryEditor
Producenci
03.03.2023 00:00

Dove Men+Care wprowadza zaawansowaną serię oczyszczającą do twarzy i ciała

Pielęgnacja przeznaczona dla mężczyzn zaczyna się coraz bardziej poszerzać jako kategoria produktowa. / materiały prasowe Dove
Dove Men+Care, marka należąca do Unilever, wprowadziła na rynek linię Advanced Care Face + Body Cleansing, która pomaga rozwiązać najważniejsze problemy męskiej skóry już pod prysznicem. Gama zawiera nawilżacze o potrójnym działaniu, które aktywują się pod prysznicem i zawiera składniki, takie jak ekstrakt z aloesu.

Dove Men+Care stworzył Advanced Care w oparciu o konkretne spostrzeżenia dotyczące składu i potrzeb męskiej skóry. Na przykład mężczyźni produkują ze skóry dwa razy więcej oleju niż kobiety, i mają większe pory, co sprawia, że męska skóra jest bardziej podatna na trądzik. Dodatkowo częste golenie i szorstkość skóry prowadzą do zwiększonej suchości i podrażnień.

Nowa kolekcja Advanced Care wprowadza zaawansowane klinicznie produkty na półki sklepowe, oferując mężczyznom dostępne rozwiązania stworzone z myślą o ich specyficznych problemach skórnych i preferencjach. Odkryliśmy, że 4 na 5 mężczyzn jest zainteresowanych zakupem produktu takiego jak Advanced Care, co pokazuje, że kobiety nie są już jedynymi osobami poszukującymi zaawansowanych rozwiązań do pielęgnacji skóry — powiedział Brent Lukowski, Senior Brand Manager Dove Men+Care w firmie Unilever. Mamy nadzieję, że mężczyźni znajdą wśród kolekcji Dove Men+Care Advanced Care Face + Body Cleansing ofertę, która stanie się ich ulubionym produktem. To marka, którą znają i której ufają – i która lepiej odpowiada ich specyficznym preferencjom niż produkty neutralne pod względem płci lub przeznaczone dla kobiet, które widzą na półce.

Czytaj także: Kovalite Skin – męska pielęgnacja z funkcją Stress Relief

Seria Dove Men+Care Advanced Care obejmuje trzy nowe warianty:
  • Dove Men+Care Advanced Care Dry Repair – Delikatny żel myjący, wzbogacony masłem Shea, pomagający nawilżyć i zregenerować suchą skórę. Jego formuła zawiera historycznie najbardziej zaawansowany system nawilżania marki — przyciągając wilgoć do skóry nawet po użyciu — i ma ciepły, męski zapach.
  • Dove Men+Care Advanced Care Sensitive Calm – Łagodny środek czyszczący z naturalnym ekstraktem z aloesu, pomagający ukoić suchą, podrażnioną skórę. Zawiera aktywne składniki odżywcze dla skóry i ma hipoalergiczny zapach.
  • Dove Men+Care Advanced Care Acne Clear – to delikatny środek czyszczący zawierający, jako pierwszy produkt w historii marki, 1 proc. kwasu salicylowego. W połączeniu z aktywnymi składnikami odżywczymi i miętowym, męskim zapachem, ten środek czyszczący wnika w pory, zmniejszając i zapobiegając powstawaniu wyprysków.


Czytaj także: Technavio: Rynek produktów do pielęgnacji skóry dla mężczyzn wzrośnie o 5,78 mld dolarów do 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:32
L’Oréal zwiększa zaangażowanie w chiński rynek beauty i inwestuje w markę Lan
L’Oréal zaznacza wyraźniej swoją obecność na chińskim rynku.StudioPhotoLoren

L’Oréal poinformował o objęciu mniejszościowego pakietu udziałów w chińskiej marce pielęgnacyjnej Lan, działającej w segmencie masowym. To już druga inwestycja koncernu w lokalną markę w ostatnich miesiącach, co podkreśla rosnące znaczenie Chin w globalnej strategii firmy. Szczegóły dotyczące wielkości i wartości udziałów nie zostały ujawnione, jednak – jak podkreślił Vincent Boinay, prezes L’Oréal North Asia i CEO L’Oréal China – inwestycje na tym rynku są kluczowe dla przyszłego wzrostu grupy.

Decyzja zapadła krótko po tym, jak L’Oréal nabył 6,67 proc. udziałów w marce Chando za 442 mln juanów (62 mln dolarów), co zostało ujawnione w prospekcie emisyjnym spółki przygotowywanym do IPO w Hongkongu. Inwestycje te wpisują się w strategię głębszego wejścia w segment C-Beauty – dynamicznie rosnącej kategorii marek krajowych, które zdobyły istotne udziały w wartym 75 mld dolarów chińskim rynku kosmetyków i produktów higieny osobistej.

Rynek ten jest obecnie wyzwaniem dla międzynarodowych koncernów: lokalne marki zyskują przewagę dzięki szybkim iteracjom produktów oraz agresywnej komunikacji nowych składników i koncepcji pielęgnacyjnych. Jak zauważa Ben Cavender z China Market Research Group, zakup udziałów w rozpoznawalnych chińskich markach może być dla L’Oréal sposobem na skorzystanie z tempa wzrostu C-Beauty bez bezpośredniej konkurencji na najbardziej dynamicznych segmentach rynku.

Mimo trudniejszego otoczenia makroekonomicznego – spowolnienia wzrostu, obniżonego nastroju konsumenckiego oraz kryzysu na rynku nieruchomości – wyniki L’Oréal w Chinach wykazują oznaki stabilizacji. W trzecim kwartale biznes firmy w tym kraju wzrósł o około 3 proc., co stanowi pierwszy wzrost od dwóch lat. Jednocześnie najwięksi gracze krajowi, tacy jak Proya i Chicmas, utrzymują szybkie tempo wzrostu, a Chando jest obecnie trzecim największym lokalnym producentem kosmetyków według danych Frost & Sullivan.

Dla L’Oréal strategiczna może być obecność Chando i Lan w segmencie masowym, gdzie ceny produktów mieszczą się głównie w przedziale 49–390 juanów. Jak podkreśla cytowany przez Reutersa Yang Hu z Euromonitor International, ich silna pozycja w mniejszych chińskich miastach daje koncernowi dostęp do nowych grup konsumentów, wspierając odbudowę sprzedaży bez kanibalizowania portfolio marek premium należących do grupy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:02
Niemiecka Cosnova zaczyna dystrybucję swoich kosmetyków w Indiach
Produkty Essence zawierają w 100 proc. wegańskie składnikiCosnova Beauty

Cosnova, niemiecki producent kosmetyków (m.in. marki Essence), nawiązał współpracę dystrybucyjną z Reliance Retail w celu wprowadzenia na rynek indyjski swoich produktów. Wejście na rynek w Indiach będzie wzmocnieniem przystępnej cenowo, globalnej oferty kosmetyków Reliance Retail i umożliwi sprzedaż detaliczną produktów Essence za pośrednictwem wielokanałowej sieci sprzedaży.

Asortyment kosmetyków makijażowych Essence będzie dostępny online na terenie całego kraju, jak również w drogeriach sieci Reliance oraz w partnerskich punktach sprzedaży detalicznej.

Reliance jako oficjalny dystrybutor będzie odpowiadać za zwiększenie zasięgu marki w Indiach. Essence jest postrzegane przez dystrybutora z Indii za wiodącą markę kosmetyków, wyróżniającą się w Europie pod względem liczby sprzedanych sztuk. Ponad 80 proc. swoich produktów Essence produkuje w Europie.

image

Isabelle Tambue, Essence: Reagowanie na trendy mamy wpisane w DNA marki

Marka charakteryzuje się młodzieżową estetyką, a jej produkty zawierają w 100 proc. wegańskie składniki, są produkowane w ekologicznych opakowaniach i nie zawierają mikroplastiku.

image

Indie – rynkiem z największym potencjałem sprzedaży kosmetyków na świecie? Potwierdzają to wyniki Nykaa

Wprowadzając markę Essence na rynek indyjski, chcemy zainspirować nową falę kreatywnego wyrażania siebie poprzez eksperymenty z urodą, zachęcając konsumentów do łączenia, dopasowywania i zabawy produktami, które sprawią, że makijaż stanie się radosnym elementem codziennego życia każdego z nas – stwierdzili przedstawiciele Reliance Retail, dodając, że premiera ta “odzwierciedla zaangażowanie Reliance Retail w oferowanie indyjskim konsumentom najlepszych globalnych doświadczeń kosmetycznych, łącząc zabawę, inkluzywność i zrównoważony rozwój pod jedną marką”.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
20. listopad 2025 16:15