REKLAMAKonferencja Politechnika Wrocławska konferencja ISEO
Agnieszka Horodecka, koordynatorka sieci Drogerie Sekret Urody, związana z nią od początku istnienia, odebrała statuetkę Drogeria Roku 2022

Agnieszka Horodecka, koordynatorka sieci Drogerie Sekret Urody, związana z nią od początku istnienia, odebrała statuetkę Drogeria Roku 2022 (fot. Shootit)

Drogerie Sekret Urody zostały uznane za Najlepszy projekt franczyzowy w tegorocznej edycji rankingu Drogeria Roku. Zadecydowało o tym grono ponad 30 jurorów – menedżerów związanych z rynkiem kosmetycznym.

Za „Najlepszy projekt franczyzowy” jurorzy tegorocznej edycji rankingu Drogeria Roku uznali koncepcję sieci Drogerie Sekret Urody, która zrzesza ponad 120 sklepów kosmetycznych pod swoim szyldem.

– To dla nas wyjątkowa nagroda, zwłaszcza dlatego, że została przyznana w czasach dużych transformacji rynku detalicznego, doceniająca nasz cały sieciowy dorobek, ale też działanie naszych biznesowych partnerów, a przede wszystkim franczyzobiorców. To wyróżnienie będzie nas dodatkowo motywowało do dalszego działania i szybkiego reagowania na dynamiczne zmiany, które zachodzą wokół nas – powiedziała Agnieszka Horodecka, koordynatorka sieci, odbierając nagrodę.

Sieć Sekret Urody Drogerie Blisko Ciebie działa od 2011 roku. Zrzesza obecnie 120 sklepów kosmetycznych. Pracuje w nich w sumie około 250 osób. Powierzchnia placówek wynosi od 40 do 300 mkw. To lokalizacje osiedlowe, jak i w pasażach oraz centrach handlowych. Siecią zarządza spółka Espiro Group powiązana z jedną z największych hurtowni kosmetycznych Sonia z Rzeszowa. Najważniejsze inwestycje sieci w latach 2021 i 2022 to wejście w nowoczesne kanały komunikacji z klientami, zwiększenie budżetów na sukcesywne podnoszenie standardu wyposażenia w drogeriach oraz wprowadzenie nowych marek budujące przewagę konkurencyjną.

Czytaj więcej: Sekret Urody – nowe marki i kanały komunikacji z konsumentami 

Nagrody Drogeria Roku 2022 wręczyliśmy w 8 kategoriach 24 maja br. podczas gali wieńczącej Retail Trends 2022 oraz 10. Forum Branży Kosmetycznej.

Czytaj więcej: Drogeria Roku 2022. Znamy zwycięzców!

Ranking od 12 lat organizuje redakcja Wiadomości Kosmetycznych. Charakterystyczne czerwone logo Drogerii Roku można zobaczyć w witrynach wielu sklepów kosmetycznych w całej Polsce – należących do tych największych, najbardziej znanych sieci drogeryjnych, ale także lokalnych, dzięki którym polski rynek jest nadal różnorodny.  

O tym, kto może pochwalić się logo Drogerii Roku przed konsumentami, ale także przed partnerami w biznesie, decydują fachowcy – menedżerowie z firm kosmetycznych a także eksperci z firm badawczych. By była to jak najbardziej reprezentatywna dla rynku grupa jurorów do tego grona zapraszani są przedstawiciele firm reprezentujących kapitał polski i międzynarodowy, koncerny o potężnej strukturze, jak i firmy rodzinne, producenci kosmetyków masowych, jak i niszowych. W tym roku było to grono aż 31 ekspertów. Jurorzy biorą pod uwagę szereg czynników takich jak rozwój sieci, inwestycje, asortyment, działania marketingowe, komunikację z konsumentami, partnerstwo we współpracy i reagowanie na trendy.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony