REKLAMAKonferencja Politechnika Wrocławska konferencja ISEO
Zofia Kociołek reprezentująca sieć Rossmann odebrała statuetki Drogeria Roku 2022, które Rossmann zdobył w dwóch kategoriach „Najszybsze podążanie za ekotrendami” oraz „Sieć odpowiedzialna społecznie”

Zofia Kociołek reprezentująca sieć Rossmann odebrała statuetki Drogeria Roku 2022, które Rossmann zdobył w dwóch kategoriach „Najszybsze podążanie za ekotrendami” oraz „Sieć odpowiedzialna społecznie” (fot. Shootit)

„Najszybsze podążanie za ekotrendami” oraz „Sieć odpowiedzialna społecznie” – w tych kategoriach sieć Rossmann stanęła na podium w tegorocznej edycji rankingu Drogeria Roku 2022. Najlepsze sieci drogeryjne wskazało grono ponad 30 menedżerów związanych z rynkiem kosmetycznym.

Dwukrotnie na podium w tegorocznej edycji rankingu Drogeria Roku stanęła sieć Rossmann zdobywając tytuły „Sieć odpowiedzialna społecznie” oraz „Najszybsze podążanie za ekotrendami”.

– Nagrody za odpowiedzialność społeczną czy za bycie eko są szczególnie istotne w kontekście działań podejmowanych przez Rossmanna. Te związane z byciem firmą odpowiedzialną społecznie to przede wszystkim nagrody za program „Pomagamy jak umiemy kobietom”, a w ostatnich miesiącach również za pomoc Ukrainie. Natomiast wyrazem tego, że temat ekologii jest dla firmy kluczowy jest chociażby inicjatywa „Czujesz Klimat?”, której efekty mogą dostrzec klienci podczas wizyty w drogerii stacjonarnej lub internetowej. Celem Rossmanna jest sukcesywne, nienachalne, ale skuteczne zmienianie nawyków zakupowych klientów, tak, by decyzje były podejmowane z myślą o świecie, w którym żyjemy i za który wszyscy jesteśmy współodpowiedzialni. Przekonanie ludzi do pewnych wartości to kwestie delikatne, wymagające cierpliwości i czasu, dlatego z założenia ma to być metoda małych kroczków – zdecydowanie bardziej maraton niż sprint – powiedziała Zofia Kociołek z biura prasowego sieci Rossmann odbierając nagrodę.

Rossmann to największa sieć drogeryjna działająca na polskim rynku. Posiada niemal jedną trzecią rynku drogeryjnego w Polsce, a swój pierwszy sklep otworzył w maju 1993 roku w Łodzi. Obecnie jest największą siecią drogeryjną, prowadzi ok. 1600 sklepów. W 2015 roku sieć uruchomiła drogerię internetową, a dwa lata później ruszył Klub Rossmann i aplikacja Rossmann PL (zarejestrowanych ok. 7 mln użytkowników). Kolejnym etapem rozwoju aplikacji było uruchomienie funkcji Rossmann GO (zakupy smartfonem bez konieczności podchodzenia do kasy). Jednocześnie sieć cały czas zmienia swoje drogerie stacjonarne.

Czytaj więcej: Rossmann ma już ponad 1500 drogerii w Polsce

Statuetki Drogeria Roku 2022 wręczyliśmy w 8 kategoriach 24 maja br. podczas gali wieńczącej Retail Trends 2022 oraz 10. Forum Branży Kosmetycznej.

Czytaj więcej: Drogeria Roku 2022. Znamy zwycięzców!

Ranking od 12 lat organizuje redakcja Wiadomości Kosmetycznych. Charakterystyczne czerwone logo Drogerii Roku można zobaczyć w witrynach wielu sklepów kosmetycznych w całej Polsce – należących do tych największych, najbardziej znanych sieci drogeryjnych, ale także lokalnych, dzięki którym polski rynek jest nadal różnorodny.  

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony