19 sierpnia 2022
Amazon, gigant e-commerce rozszerza swoją obecność na japońskim rynku kosmetycznym poprzez sojusz biznesowy z Istyle, który jest właścicielem i operatorem sklepu @Cosme...
18 sierpnia 2022
17 sierpnia 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
Guerlain wprowadza możliwość uzupełniania luksusowych perfum. Takie opakowanie do ponownego napełniania mają perfumy z kolekcji Aqua Allegoria. To działanie wspierające...
Amerykańscy konsumenci, których roczne dochody w gospodarstwie domowym przekraczają 100 000 USD wydali prawie 9 miliardów USD na produkty kosmetyczne w pierwszej...
16 sierpnia 2022
8 sierpnia 2022
3 sierpnia 2022
Polski rynek kosmetyczny jest nasycony, ale nadal jest na nim miejsce na nowe, interesujące marki. Takie nowości sprowadza do Polski firma Milton CDI, w której portfolio...
10 sierpnia 2022
5 sierpnia 2022
4 sierpnia 2022
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Drogerie
Sieci drogeryjne
HANDEL
18 listopada 2021, 15:04
wiadomoscikosmetyczne.pl
Franczyzobiorcy sieci Drogerie Jasmin wraz zarządem spółki Jasmin i PGD Polska (fot.materiały prasowe)
Franczyzobiorcy i zarząd sieci Drogerie Jasmin oraz zarząd firmy PGD Polska będącej operatorem sieci, spotkali się na wspólnej wyjazdowej konferencji podsumowującej akcję handlową „Jasmin GO”. Podczas 6-dniowego pobytu w hotelu Grand Lubicz w Ustce uczestnicy spotkania podsumowali działania sieci i rozmawiali o jej przyszłości. Była to także okazja do integracji uczestników sieci.
W ramach tegorocznej, szóstej edycji konkursu „Jasmin GO” sieć Drogerie Jasmin wyłoniła laureatów, którzy zrealizowali najlepiej cele sprzedażowe określone wcześniej przez zarząd spółki w kooperacji z kluczowymi dostawcami. W ramach nagrody, franczyzobiorcy sieci mieli okazję do spędzenia wyjątkowego czasu wspólnie z kadrą zarządzającą Jasmin oraz właścicielami grupy PGD Polska (operator sieci Jasmin) podczas kilkudniowego wyjazdu integracyjnego i uroczystej konferencji.
Władze spółki, motywowane trudną sytuacją pandemiczną, podjęły decyzję, by ograniczyć ryzyko związane ze zbyt dużą niepewnością zmieniających się przepisów granicznych i nie przekładać wyjazdu na bliżej nieokreślony czas. Tym samym zdecydowano o realizacji spotkania na terenie kraju – w malowniczej, bałtyckiej scenerii Hotelu Grand Lubicz w Ustce. Jak informuje zarząd sieci, podczas 6-dniowego pobytu w hotelu nie zabrakło okazji do inspirujących rozmów, ważnych podsumowań, wymiany doświadczeń i spostrzeżeń w kwestii współpracy i codziennej pracy.
Uczestnicy konferencji spotkali się z Wojciechem De Lubicz Szeliskim, współwłaścicielem Grupy Lubicz, do której należy hotel Grand Lubicz Uzdrowisko Ustka oraz firma kosmetyczna Pierre René. Detaliści odwiedzili fabrykę Pierre René w Ustce, zapoznali się z bieżącą produkcją oraz z planami Pierre René na kolejny rok, co, zdaniem zarządu sieci, po części będzie mogło przyczynić się do osiągnięcia lepszych wyników handlowych we współpracy z firmą.
Zwiedzanie firmy Pierre René
W trakcie konferencji podsumowano działania całej sieci Drogerii Jasmin, z uwzględnieniem bardzo trudnego czasu covidowego. Poruszono także kwestię planów i najistotniejszych celów strategicznych sieci, które będzie ona realizować w najbliższej przyszłości. Była to także okazja, by podczas uroczystości oficjalnie podziękować Teresie Stachnio, która w ostatnim czasie przestała pełnić funkcję wiceprezes sieci i członka zarządu, za jej ponad 20-letnią pracę na rzecz spółki Drogerie Jasmin.
Drogerie Jasmin to polska franczyzowa sieć, pod której szyldem jest zrzeszonych ponad 300 sklepów. Działa również internetowy sklep drogeriejasmin.pl Operatorem sieci i głównym dostawcą jest PGD Polska, największy dystrybutor kosmetyków na polskim rynku.
Czytaj także: PGD Polska: 30 lat historii i 700 mln zł obrotu rocznie
W tym roku franczyzobiorcy sieci Jasmin mieli również okazję uczestniczyć w wyjazdach integracyjnych organizowanych przez PGD Polska, świętującą w tym roku jubileusz 30-lecia. Jesień zaczęła się wrześniowym wyjazdem do Turcji ponad osiemdziesięcioosobową grupą. W listopadzie podobna liczebnie ekipa uprawiała narciarstwo na austriackim lodowcu Kitzsteinhorn.
Krystyna i Zygfryd Bednarkiewicz z Drogerii Jasmin w Bystrzycy Kłodzkiej podczas wyjazdu do Turcji
IX edycja kobiecego turnieju golfowego „Brunetki, Blondynki, czyli Metamorfozy by Paprocki
Drogerie Jasmin to jedna z największych i najdłużej działających na rynku franczyzowych sieci
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
12 maja 2022
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
15 lipca 2022
8 lipca 2022
28 czerwca 2022
15 czerwca 2022
26 maja 2022