REKLAMAHeinz Glas_banner glowny_czerwiec-sierpień 2020

wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Aplikacja mobilna jest flagowym narzędziem marketingowym sieci DP

Aplikacja mobilna jest flagowym narzędziem marketingowym sieci DP (fot. materiały prasowe/DP)

Drogerie Polskie pracują nad udoskonaleniem swojej aplikacji mobilnej Klub DP. Aplikacja będzie bardziej intuicyjna w obsłudze i zostanie wzbogacona o nowe funkcje. 

REKLAMA

Drogerie Polskie wdrożyły swoją aplikację mobilną Klub DP w październiku 2018 r. Była to pierwsza aplikacja mobilna działająca w sieci, która zrzesza indywidualne drogerie we franczyzowym projekcie. O tym wydarzeniu pisaliśmy tutaj: Startuje aplikacja mobilna Drogerii Polskich. 

Aplikacja Klub DP jest nowoczesnym narzędziem lojalnościowym i sprzedażowym. Dzięki niej klienci uzyskują dostęp do specjalnych promocji i indywidualnych ofert. O pojawiających się okazjach są powiadamiani przez e-mail lub SMS. Do wszystkich funkcji mają dostęp z poziomu swojego telefonu komórkowego.

Największą akcją, jaką dotychczas zrealizowała sieć DP Drogerie Polskie wykorzystując siłę aplikacji była loteria zorganizowana w ubiegłym roku na 9. urodziny sieci, w której główną wygraną był samochód Toyota Aygo. Do każdej drogerii DP, która jest systemowo połączona z aplikacją Klub DP trafiło kilka tysięcy zdrapek, na których ukryto 9 tys nagród rzeczowych. Akcja przyciągała klientów do drogerii DP, mobilizowała ich do robienia zakupów oraz do instalowania aplikacji (korzystanie z niej było warunkiem koniecznym udziału w loterii).

W tym roku Drogerie Polskie obchodzą 10 rocznicę istnienia i m.in. z tej okazji aktualizują aplikację Klub DP. Sieć nie podaje jeszcze szczegółów. Aplikacja przede wszystkim ma być bardziej intuicyjna w obsłudze. – Aplikacja mobilna Klub DP jest naszym flagowym narzędziem marketingowym. Jej udoskonalenie jest obecnie naszym priorytetem. Wkrótce oddamy naszym konsumentom nowocześniejszą, bardziej intuicyjną w obsłudze, wzbogaconą o nowe funkcje platformę – zapowiada Teresa Jonas, prezes zarządu sieci DP Drogerie Polskie.

Bieżący rok jest dla spółki DP Drogerie Polskie czasem wyjątkowym, szczególnie ważnym z okazji jubileuszu 10-lecia ale także w związku ze zderzeniem z nową rzeczywistością spowodowaną sytuacją epidemiologiczną w kraju i na świecie. Na przestrzeni ostatnich miesięcy musieliśmy wspólnie stawić czoła nowym wyzwaniom i szybko przystosować się do funkcjonowania w otaczających nas realiach. Wierzę, że w najbliższym czasie powrócimy do normalności i ze zdwojonym zaangażowaniem będziemy kontynuować naszą misję budowania przyjaznych, dobrze zarządzanych i rozpoznawalnych drogerii DP. Rozwój sieci to jeden z głównych priorytetów naszej strategii, która zakłada dwutorową ścieżkę ekspansji, zarówno poprzez przystępowanie do sieci nowych przedsiębiorców, jak również jakościowy i organiczny rozwój biznesów tych, którzy działają już spod szyldem DP – zapowiada prezes sieci.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony