StoryEditor
Drogerie
29.10.2021 00:00

Grudzień to dla drogerii okres żniw. Nastroje są lepsze niż rok temu

Właściciele drogerii czekają na grudzień, który zawsze w handlu był okresem żniw. W porównaniu do ubiegłego roku nastroje są lepsze – uważa Leszek Szwajcowski, wiceprezes sieci DP Drogerie Polskie.

–  Zawsze grudzień w drogeriach był okresem odbicia i liczymy na to, że tak właśnie będzie w tym roku. Właściciele sklepów pokładają duże nadzieje w tym grudniowym, świątecznym okresie. W ubiegłym roku, byli zrezygnowani i nie chcieli nawet podnosić rękawicy. W tym roku zatowarowują sklepy, starają się przygotować jak najciekawszą upominkową ofertę – mówi Leszek Szwajcowski, wiceprezes franczyzowej sieci DP Drogerie Polskie w rozmowie z wiadomoscikosmetyczne.pl.

Przypomnijmy, że w ubiegłym roku byliśmy w szczycie pandemii koronawirusa. Nie tylko właściciele prywatnych sklepów, ale także kupcy w sieciach obawiali się zatowarowywać drogerie w świąteczne zestawy. Powtarzające się okresy lockdownu spowodowały, że klienci przestawili się na zakupy online, mniej chętnie wydawali także zakupy na prezenty.

Według Leszka Szwajcowskiego, w tym roku nastroje są lepsze, nie jest to tak ciężki mentalnie rok, jak ubiegły. Drogerie Polskie intensywnie pracują nad tym, by to właśnie w ich placówkach klienci kupili świąteczne prezenty.  – Przede wszystkim przygotowujemy ofertę odróżniającą nas od dużych sieci drogeryjnych i dyskontowych. Szykujemy specjalną gazetkę z powiększoną liczbą stron, gdzie połowa gazetki to będą pomysły na świąteczne prezenty. Dużo promocji typu 2+1 i 1+1 pojawi się też w naszej aplikacji. Oferta będzie atrakcyjna – zapewnia.

W jakie zestawy kosmetyczne zatowarowują się sklepy?

–  Kosmetyki są jednym z głównych pomysłów na prezent. Jednak na pewno zestawy typu dezodorant w kulce plus mydło odchodzą w zapomnienie. Konsumenci szukają zestawów ciekawych, eleganckich, z kosmetykami pielęgnacyjnymi a nie higienicznymi. Zainteresowaniem cieszą się zestawy, w których jest dodatkowo jakiś upominek i takie, które zawierają kosmetyki do domowego spa. To co ważne – mają powodzenie droższe zestawy, za 50-60 zł, wcześniej lwia część to były zestawy w cenie do 20 zł. Szaleństwo jest też jeśli chodzi o perfumy selektywne. To zdecydowanie numer jeden jeśli chodzi o prezenty – wymienia Leszek Szwajcowski.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
18.09.2025 12:27
Koncept Douglas Beauty Store – otwarty w Tomaszowie Mazowieckim
GAJDA MARCIN

Pierwsza perfumeria Douglas w regionie Tomaszowa Mazowieckiego działa od niedawna w Galerii Tomaszów. Perfumeria ma 155 mkw., została zaprojektowana w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie.

Świeżo otwarta perfumeria Douglas w Tomaszowie Mazowieckim na powierzchni 155 mkw. oferuje światowej marki kosmetyki pielęgnacyjne, do makijażu oraz perfumy. Została ona otwarta w najnowszym koncepcie Douglas Beauty Store, który łączy elegancki design z funkcjonalnością i komfortem zakupów. 

W ofercie klienci znajdą m.in. produkty do makijażu od takich marek, jak Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills i Douglas Collection, zapachy Lancome, Armani czy Yves Saint Laurent, a także pielęgnację ciała od Sol de Janeiro. Wnętrze perfumerii zaprojektowano w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie. 

Możliwe jest też korzystanie z usługi Click & Collect i Click & Collect Express oraz wsparcia konsultantów przy zakupach online. Klienci mogą też korzystać z benefitów karty lojalnościowej Douglas.

image
GAJDA MARCIN

Bardzo cieszymy się, że Galeria Tomaszów jest doceniana jako atrakcyjne centrum handlowe zarówno przez lokalne, jak i światowe marki skierowane do różnych typów klientów, o różnych potrzebach. Dbamy o to, aby odpowiadać na potrzeby mieszkańców naszego miasta, jak również regionu – podkreśla Albert Urbaniak, Shopping Center Director Galerii Tomaszów.

W Galerii Tomaszów poza działalnością komercyjną realizowane są liczne działania społeczne, takie jak np. inicjatywa „Oddajemy Scenę Młodym”, działania proekologiczne, edukacyjne i prozdrowotne.

Galeria Tomaszów to nowoczesna galeria handlowo-rozrywkowa, usytuowana w ścisłym centrum miasta. Znajduje się tu ponad 60 sklepów renomowanych polskich i zagranicznych sieci na powierzchni 18,5 tys. mkw. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
15.09.2025 11:39
Znany polski piłkarz zadebiutował kolekcją pięciu perfum
Dla Błaszczykowskiego 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacjimedia, ICON16

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to nowa kolekcja perfum, która zadebiutowała na półkach sieci drogerii Rossmann. W skład kolekcji wchodzi pięć zapachów, przeznaczonych dla mężczyzn. Twarzą tego projektu jest znany, lubiany i ceniony polski piłkarz – Kuba Błaszczykowski.

Błaszczykowski był reprezentantem Polski w piłce nożnej w latach 2006–2023, z czego od 2010 do 2014 pełnił funkcję kapitana drużyny narodowej. Jako członek Klubu Wybitnego Reprezentanta Kuba Błaszczykowski jest (obok m.in. Grzegorza Laty i Roberta Lewandowskiego) zawodnikiem, który ma na koncie co najmniej 100 występów w reprezentacji Polski.

Kuba Błaszczykowski występował w reprezentacji z numerem 16 na koszulce – dlatego szesnastka zdobi teraz firmowane przez piłkarza kosmetyki. Dla Kuby Błaszczykowskiego numer 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacji. To właśnie ta liczba dała nazwę marce.

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to marka stworzona z myślą o mężczyznach, którzy chcą żyć autentycznie, cenią elegancję i szukają zapachów, które wzmacniają ich codzienną pewność siebie – opisuje Rossmann na stronie internetowej.

W skład kolekcji ICON16 wchodzi pięć wód perfumowanych, które powstały w stolicy perfumiarstwa – Grasse. Każda kompozycja to inny wymiar osobowości mężczyzny. 

On Point – to świeżość i energia, zapach podkreślający pewność siebie i aktywność. Unique – to oryginalność, zapach mężczyzny wyróżniającego się z tłumu. Authentic to naturalna moc, zapach podkreślający charakter mężczyzny, który nie boi się być sobą, nawet w ekstremalnych sytuacjach.

Unstoppable to niezłomność – zapach mężczyzny, który dąży do swoich celów i czerpie z życia pełnymi garściami. Natomiast Manifest to “intensywna charyzma, zapach pełen mocy, dla osób nie bojących się wyzwań i lubiących dominować w każdej sytuacji” – opisuje producent, podkreślając, że wszystkie pięć zapachów tworzy pełny obraz męskości, która nie uznaje ograniczeń.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 16:39