REKLAMAAjona banner główny - 90 dni v2

HANDEL I DYSTRYBUCJA

E-commerce

 

16 września 2021, 10:27



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Dostawa tego samego dnia jest możliwa dzięki inwestycjom, które InPost zrealizował w ostatnich latach. Należy do nich kilka tysięcy paczkomatów stawianych każdego roku w całej Polsce

Dostawa tego samego dnia jest możliwa dzięki inwestycjom, które InPost zrealizował w ostatnich latach. Należy do nich kilka tysięcy paczkomatów stawianych każdego roku w całej Polsce (fot. materiały prasowe )

InPost wprowadził w Polsce usługę Same Day Delivery, czyli dostawę tego samego dnia. Przesyłki nadane w obrębie tego samego miasta, które trafią do centrum dystrybucji do godziny 16.00, zostaną dostarczone do paczkomatów w dniu nadania. Usługa jest dostępna dla wszystkich klientów InPost bez dodatkowych opłat. Na razie można z niej korzystać w Warszawie i Łodzi.

REKLAMAStrategia zielona webinar (BelkawArtykułach)

Same Day Delivery – ekspresowa dostawa zaoferowana przez InPost – to efekt inwestycji w rozbudowę nowoczesnych, w pełni zautomatyzowanych centrów dystrybucji oraz gęstej sieci paczkomatów InPost. W pierwszym etapie dostawy zostały uruchomione w Warszawie i Łodzi, a do końca roku będą dostępne w 20 największych miastach.

– Z naszych badań wynika, że ponad 80 proc. klientów oczekuje jak najszybszych dostaw. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom i wprowadzamy zupełnie nowy standard na polskim rynku logistycznym. Jest to także niezwykle istotne z punktu widzenia sprzedawców i ich e-sklepów, dla których natychmiastowe dostawy z pewnością wpłyną na wzrost sprzedaży – jest to jedna z najważniejszych przewag konkurencyjnych – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost.

Dostawa tego samego dnia jest możliwa dzięki inwestycjom, które InPost zrealizował w ostatnich latach. Należą do nich kilkadziesiąt nowych, w pełni zautomatyzowanych oddziały, kilka tysięcy paczkomatów stawianych każdego roku w całej Polsce oraz tysiące samochodów (także elektrycznych), a także inwestycje w procesy oraz infrastrukturę IT.

– Rozumiemy, gdzie leży przyszłość rynku e-commerce i konsekwentnie wprowadzamy nowe rozwiązana z myślą o naszych klientach. Wierzę, że ten nowy trend już wkrótce będzie obowiązującym standardem dla całej branży logistycznej w Polsce – podsumowuje Rafał Brzoska.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony