REKLAMAFBK-banner główny-lipiec 2020

wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Jenni Middleton, WGSN

Jenni Middleton, WGSN (fot. mat.prasowe/ cosmoprof.com)

- Konsumenci będą dbać o to, co umieszczacie w swoich produktach bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego możliwość zapewnienia im pełnego zaufania do bezpieczeństwa składników będzie najważniejsza. Aktywne środki przeciwbakteryjne, antywirusowe i wzmacniające odporność będą się rozwijać, gdyż będą szukać produktów, które zachowają ich bezpieczeństwo, a higiena stanie się najważniejszym aspektem każdego produktu kosmetycznego – mówi Jenni Middleton, beauty director w WGSN.

REKLAMA

Podczas webinarium zorganizowanego na cyfrowym „We Cosmoprof” Jenni Middleton przedstawiła jeden z głównych trendów świata piękna po pandemii: wzrost znaczenia naturalnych kosmetyków o czystych składach kojarzących się z bezpieczeństwem.

Jej zdaniem konsumentów napędza potrzeba fizycznego i mentalnego dobrostanu, finansowego bezpieczeństwa i kontaktu z ludźmi. Sytuacja zdrowotna i globalny kryzys koronawirusowy sprawiły, że oczekują oni stabilności i poczucia bezpieczeństwa oraz poznania prawdy o kosmetykach, których używają.

Konsumenci coraz bardziej przejmują się ekologią i zrównoważonym rozwojem i oczekują teraz, że marki będą postępować zgodnie z etycznymi wyborami składników, procesami produkcji i opakowaniami. Identyfikowalność, przejrzystość i ślad ekologiczny są ważnymi cechami dla etycznego konsumenta.

Bezpieczeństwo jest kluczowym czynnikiem decydującym o zakupie, a media społecznościowe zapewniają natychmiastowy dostęp do składników i analityków list.

Konsumenci oczekują też dowodów, które potwierdzą prawdziwość oświadczeń umieszczanych na opakowaniach. Mapowanie łańcucha dostaw stron trzecich zapewni pełną widoczność, rzecznicy marek kosmetycznych będą zwracać się ekspertów ze świata nauki, a nie do celebrytów i influencerów. Konserwanty znowu będą cieszyły się zaufaniem, bo zwiększają bezpieczeństwo produktów kosmetycznych.

- Bioinżynieria odegra dużą rolę. Rosnące obawy związane z chorobami odzwierzęcymi wpłyną na większy szacunek dla natury. Składniki oparte na bioinżynierii pozwolą naturalnym kosmetykom powstawać w laboratorium bez zabierania ziemi ludziom, którzy jej potrzebują. Biotechnologia będzie też oferować silniejsze i bardziej bezpieczne odmiany danego składnika - mówiła Jenni Middleton.

W jej opinii zaobserwujemy boom na składniki oparte na roślinach i adaptogenach, ponieważ konsumenci porzucają pochodzące od zwierząt składniki i szukają wsparcia swoich rytuałów piękna dawnymi recepturami i kosmetykami z apteki Matki Natury. Powodzeniem będą cieszyć się składniki antybakteryjne i antywirusowe oraz wspierające odporność. Obsesja czystości spowoduje potrzebę dodatkowych korzyści, które powinny dawać kosmetyki.

- Dlatego tworzone będą opakowania z antybakteryjnych materiałów, aby zabić wirusy, które przenoszą się przez dotyk. Przeciwdrobnoustrojowe, antywirusowe i antygrzybicze nanopowłoki zapewnią 99,99 proc. skuteczności antybakteryjnej. Antywirusowe akcesoria kosmetyczne będą mieć włosie nasycone cząstkami złota lub węgla drzewnego - mówiła ekspertka.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony