StoryEditor
Producenci
19.06.2023 00:00

KNF zatwierdziła prospekt emisyjny spółki Dr Irena Eris

Grupa Dr Irena Eris jest firmą rodzinną. Od lewej: Paweł Orfinger, prezes Dr Irena Eris, Irena Eris oraz Henryk Orfinger - założyciele firmy / fot. materiały prasowe
Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt emisyjny spółki Dr Irena Eris – jednej z najważniejszych polskich firm kosmetycznych działających na rynku. W ubiegłym tygodniu firma potwierdziła gotowość wejścia na giełdę. Na jutro została zapowiedziana konferencja prasowa spółki.

Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) zatwierdziła 19 czerwca 2023 r. prospekt emisyjny Dr Irena Eris SA z siedzibą w Piasecznie sporządzony w związku z ofertą publiczną akcji serii C1, C2, D i E oraz zamiarem ubiegania się o dopuszczenie do obrotu na rynku regulowanym akcji serii C1, C2, C3, D i E oraz praw do akcji serii E (firma inwestycyjna: Trigon Dom Maklerski SA z siedzibą w Krakowie).

Komisja zatwierdzając prospekt, stosownie do art. 2 lit. r rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/1129 z dnia 14 czerwca 2017 r. w sprawie prospektu, który ma być publikowany w związku z ofertą publiczną papierów wartościowych lub dopuszczeniem ich do obrotu na rynku regulowanym oraz uchylenia dyrektywy 2003/71/WE, weryfikuje, czy zawarte w nim informacje o emitencie oraz papierach wartościowych, będących przedmiotem oferty publicznej lub ubiegania się o dopuszczenie do obrotu na rynku regulowanym są kompletne, zrozumiałe i spójne. Zatwierdzając prospekt, Komisja nie weryfikuje ani nie zatwierdza modelu biznesowego emitenta, metod prowadzenia działalności gospodarczej oraz sposobu jej finansowania.

W postępowaniu w sprawie zatwierdzenia prospektu ocenie nie podlega prawdziwość zawartych w tym prospekcie informacji, ani poziom ryzyka związanego z prowadzoną przez emitenta działalnością, oraz ryzyka inwestycyjnego związanego z nabyciem tych papierów wartościowych.

Dr Irena Eris 12 czerwca potwierdziła zamiar wejścia na giełdę. Pieniądze pozyskane ze sprzedaży akcji firma przeznaczy na przejęcia producentów lub marek w kraju i za granicą oraz rozszerzenie działalności eksportowej.

– W ciągu najbliższych dwóch lat kluczowe będzie dla nas dalsze zwiększanie skali działalności i rozwój segmentu kosmetycznego poprzez przejęcia w Polsce lub za granicą. Interesuje nas tutaj szczególnie Europa Centralna. Chcemy także dalej umacniać eksport skupiając się m.in. na USA, Włoszech i Kanadzie. Będziemy również rozwijać efektywność w ramach tego segmentu m.in. poprzez automatyzację procesów i rozwój własnych kanałów e-commerce. Skupimy się także na dalszej integracji operacyjnej z firmą Sulphur, producenta leków OTC oraz kosmetyków uzdrowiskowych z Buska-Zdrój, przejętego w grudniu 2022 r. – powiedział wówczas Paweł Orfinger, prezes Dr Irena Eris.

Czytaj więcej: Dr Irena Eris potwierdza gotowość do wejścia na giełdę

W strategii krótkoterminowej grupa zakłada także dalszy rozwój segmentu hotelarskiego premium m.in. poprzez: rozbudowę hotelu SPA Dr Irena Eris Polanica-Zdrój, rozwój własnego kanału sprzedaży online oraz zapewnienie równomiernego obłożenia hoteli poprzez bilansowanie ofert pod względem pobytów weekendowych oraz w dni powszednie.


Długoterminowa strategia spółki zakłada natomiast dalszy rozwój w obu segmentach działalności. W ramach segmentu kosmetycznego możliwe są dalsze akwizycje wysokomarżowych spółek lub marek kosmetycznych poza Polską, w szczególności na kluczowych rynkach międzynarodowych (EU, USA i MENA). Natomiast w obszarze segmentu hotelarskiego premium spółka planuje budowę luksusowego hotelu SPA pod marką Dr Irena Eris w Świnoujściu oraz kolejnych obiektów – w Polsce oraz za granicą (w tym w Czechach, Słowacji, Chorwacji oraz krajach bałtyckich).

Grupa Dr Irena Eris jest firmą rodzinną. 71 proc. akcji w kapitale zakładowym Dr Irena Eris jest własnością Fundacji Rodzinnej Irena Eris. Po przeprowadzeniu IPO w rękach giełdowych inwestorów może znaleźć się do 27 proc. akcji spółki.

Grupa Dr Irena Eris jest właścicielem marek: Dr Irena Eris, Pharmaceris, Emotopic, Lirene i Under Twenty.  W 2022 r. spółka przejęła rodzinną firmę Sulphur z Buska-Zdrój.

Czytaj więcej: Dr Irena Eris przejęła firmę Sulphur, producenta leków OTC i kosmetyków uzdrowiskowych

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
15.05.2024 16:28
Emma Roberts w pierwszej kampanii dla Kiko Milano
Emma Roberts w pierwszej kampanii zrealizowanej dla Kiko Milanofot. mat. pras. Kiko Milano
Emma Roberts zrealizowała pierwszą kampanię z włoską marką Kiko Milano. Niedawno marka ogłosiła, że rozpoczęła współpracę z tą amerykańską aktorką.

Włoska marka Kiko Milano, której globalną ambasadorką została niedawno międzynarodowa gwiazda Emma Roberts, zaprezentowała pierwszą kampanię z jej udziałem.

Emma Roberts to amerykańska aktorka, modelka, producentka i przedsiębiorczyni. W rozpoczętej właśnie kampanii promuje nową odsłonę kultowej pomadki w płynie Unlimited Double Touch. Kampania została zrealizowana w najmodniejszych lokalizacjach Mediolanu. Zdjęcia wykonała Sarah Silver, film wyreżyserował Damien Krisl.

Unlimited Double Touch to dwuetapowa płynna pomadka będąca połączeniem bazy i błyszczyku. Kolor utrwala się na ustach i utrzymuje się do 16 godzin. Kampania z Emmą Roberts wprowadza limitowaną serię sześciu dodatkowych odcieni (w sumie będzie ich 30), obejmującą bogate czerwienie, głębokie, ciemne fiolety i delikatne odcienie nude, wszystkie z charakterystycznym wykończeniem o wysokim połysku.

Czytaj także: L Catterton przejmuje większościowe udziały w Kiko Milano

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
14.05.2024 13:37
Światowej sławy trupa Cirque du Soleil prezentuje swój pierwszy zapach
Cirque du Soleil to najbardziej znana i największa na świecie trupa cyrkowa.Cirque du Soleil
Grupa Cirque du Soleil Entertainment nawiązała współpracę z Flower Shop Perfumes Co., aby wprowadzić na rynek pierwszy zapach marki. Premiera debiutanckiego zapachu zbiega się z 40. rocznicą Entertainment Group. Zakrętka butelki inspirowana jest stylem Art Deco, a prążkowany złoty korek przedstawia duże słońce wschodzące nad księżycem – oddając hołd „cyrkowi słońca”.

Cirque du Soleil słynie z ekstrawaganckich, cyrkowo-burleskowych pokazów wizualnych, ale marka stawia na bardziej zmysłowe doświadczenia, wprowadzając na rynek debiutancki zapach. Cirque du Soleil nawiązał współpracę z DSM-Firmenich i perfumiarzem Alexisem Grugeonem, aby stworzyć L’eau de parfum. Grugeon miał także swój udział w tworzeniu zapachów takich marek jak Ralph Lauren, Michael Kors i Amouage, a także gwiazd, takich jak R.E.M. autorstwa Ariany Grande. Nuty zapachowe obejmują bergamotkę, czerwone jabłko, watę cukrową, irys i frezję, popcorn, drzewo sandałowe, laskę wanilii i karmelizowaną ambrę.

Dyrektor ds. licencji i współpracy w Cirque du Soleil Entertainment Group, Eleni Planet, powiedziała:

W ciągu 40 lat naszej działalności nadal rozwijamy się poza naszą ofertą występów na żywo i sięgamy po dodatkowe kreatywne ścieżki, dlatego z radością ogłaszamy ten zapach. z kwiaciarnią. Konsumenci na całym świecie mogą teraz codziennie doświadczyć zachwytu oglądanego przez nasze kultowe przedstawienia i dzielić się radością Cirque du Soleil.

Nosem odpowiedzialnym za ten zapach jest Alexis Grugeon. L‘eau de Parfum marki Cirque du Soleil to kwiatowo-owocowo-gourmandowy zapach dla kobiet i mężczyzn. Zdjęcia do kampanii wykonała w Paryżu fotografka Elizaveta Porodina wraz z modelką Alydą Grace.

Czytaj także: Pierwsze produkty należącej do Belli Hadid marki Ôrəbella już na rynku

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. maj 2024 08:07