REKLAMAKongres Rynku FMCG - baner główny (maj 2019)

PRODUCENCI I MARKI

Biznes

PERSONALIA

 

31 stycznia 2019, 14:45



Małgorzata Włodarczyk przez ostatnie lata odpowiadała za strategię marketingową i wdrożenia nowości w Delia Cosmetics

Małgorzata Włodarczyk przez ostatnie lata odpowiadała za strategię marketingową i wdrożenia nowości w Delia Cosmetics (fot. mat. prasowe)

Małgorzata Włodarczyk z końcem stycznia zakończyła współpracę z firmą Delia Cosmetics. Przez ponad 5 lat pełniła funkcję pełnomocnika zarządu ds. rozwoju i odpowiadała za część marketingową.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień-maj 2019)

- Projekt dla Delia Cosmetics to było duże wyzwanie i uznaję, że został zakończony zmianami, które teraz mogą być trampoliną do dalszego rozwoju firmy. Praca dla państwa Aliny i Józefa Szmich była wyjątkowym czasem zarówno pod względem zawodowym, jak i osobistym. Teraz przychodzi dla mnie czas na zmianę i liczę, że będzie to kolejny ciekawy projekt w branży FMCG - mówi Małgorzata Włodarczyk.

Małgorzata Włodarczyk przez ostatnie lata odpowiadała za strategię marketingową firmy Delia Cosmetics. Była inicjatorką wdrożeń wielu nowości i zmian w designie produktów. Popchnęła także firmę w kierunku nowych mediów i promocji w najpopularniejszych portalach społecznościowych. Wprowadziła nowoczesne formy reklamy poprzez instruktażowe tutoriale.

Wcześniej Małgorzata Włodarczyk była związana m.in. z firmami Eveline Cosmetics oraz Miraculum. Obecnie nie informuje o swoich dalszych planach zawodowych. Wiadomo jednak, że jest silnie związana z branżą kosmetyczną, a szczególnie bliska jest jej kosmetyka biała, pielęgnacyjna. Można się więc spodziewać, że pozostanie w biznesie kosmetycznym. Jest pasjonatką marketingu, rozwija także swoje kompetencje coachingowe.

Polska firma Delia Cosmetics w 2018 roku obchodziła 20-lecie istnienia. Zaczynała od rozjaśniacza do włosów. W  tej chwili swoje kosmetyki produkuje w dwóch zakładach o łącznej powierzchni 10 tysięcy metrów. Trafiają one do 100 tysięcy sklepów w 79 krajach całego świata.

Marki należące do łódzkiego przedsiębiorstwa to: Delia Cosmetics, Cameleo i Dairy Fun. Poza tym firma zajmuje się też produkcją kontraktową dermokosmetyków, kosmetyków masowych i profesjonalnych dla znanych marek z całego świata. Całość asortymentu jest tworzona w Polsce w dwóch zakładach produkcyjnych, wspieranych przez pięć nowoczesnych laboratoriów.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 6

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

1Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Łukasz Barbacki 1 3 miesiące temu

    Pani Małgorzato, wszystkiego dobrego !

    Edytowany: 2 miesiące temu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony