PRODUCENCI I MARKI

ŚWIAT

 

7 listopada 2018, 16:23



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Królik jest symbolem produktów nietestowanych na zwierzętach

Królik jest symbolem produktów nietestowanych na zwierzętach (fot. adobe stock)

Covergirl, marka koncernu Coty ogłosiła, że nawiązała strategiczne partnerstwo z Cruelty Free International, które ma na celu zakończenie na dobre testów na zwierzętach w przemyśle kosmetycznym.

REKLAMAFBK_Belka w artykułach

Pierwszym krokiem partnerstwa było otrzymanie przez Coty za markę Covergirl certyfikatu Króliczka od Cruelty Free International. To największa z marek makijażowych, która została uhonorowana  tym wyróżnieniem do tej pory - podaje Global Cosmetic News.

Firma Coty przeszła rygorystyczny audyt dostawców i produktów Covergirl aby potwierdzić, że ich składniki nie były testowane na zwierzętach. To nie wszystko - zobowiązała się też podnosić świadomość i szerzyć wiedzę na temat odpowiedzialnych praktyk dotyczących zwierząt w swoim portfolio i całej branży kosmetycznej. Ponadto do 2020 roku certyfikat taki musi otrzymać przynajmniej jeszcze jedna marka koncernu.

Konsumenci oczekują, że marki będą liderami pozytywnej zmiany. Dlatego dziś Covergirl stoi na stanowisku, aby kosmetyki bez okrucieństwa były rzeczywistością dla wszystkich – powiedział Ukonwa Ojo, Chief Marketing Officer z Coty Consumer Beauty.
 

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony