31 maja 2023
Iwona Pyła dołączyła do teamu Primavera Parfum w roli new business development managera. Będzie poszukiwać innowacyjnych marek kosmetycznych z całego świata i zajmować się...
30 maja 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
W maju nasi czytelnicy i czytelniczki najczęściej zapoznawali się z newsami dotyczącymi sieci drogerii Rossmann i jej zarządu, półki kosmetycznej w dyskontach Dino,...
Człowiek ma na swoim ciele blisko 5 mln włosów (na głowie rośnie ich jedynie około 120 tysięcy)! Już w starożytnym Egipcie poddawano się zabiegom usuwania owłosienia...
29 maja 2023
26 maja 2023
25 maja 2023
Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków kosmetycznych w Europie. Bo choć polskie społeczeństwo się starzeje, tak jak i w innych krajach, to nadal jest...
23 maja 2023
16 maja 2023
21 kwietnia 2023
13 kwietnia 2023
PRODUCENCI I MARKI
ŚWIAT
7 listopada 2018, 16:23
wiadomoscikosmetyczne.pl
Królik jest symbolem produktów nietestowanych na zwierzętach (fot. adobe stock)
Covergirl, marka koncernu Coty ogłosiła, że nawiązała strategiczne partnerstwo z Cruelty Free International, które ma na celu zakończenie na dobre testów na zwierzętach w przemyśle kosmetycznym.
Pierwszym krokiem partnerstwa było otrzymanie przez Coty za markę Covergirl certyfikatu Króliczka od Cruelty Free International. To największa z marek makijażowych, która została uhonorowana tym wyróżnieniem do tej pory - podaje Global Cosmetic News.
Firma Coty przeszła rygorystyczny audyt dostawców i produktów Covergirl aby potwierdzić, że ich składniki nie były testowane na zwierzętach. To nie wszystko - zobowiązała się też podnosić świadomość i szerzyć wiedzę na temat odpowiedzialnych praktyk dotyczących zwierząt w swoim portfolio i całej branży kosmetycznej. Ponadto do 2020 roku certyfikat taki musi otrzymać przynajmniej jeszcze jedna marka koncernu.
– Konsumenci oczekują, że marki będą liderami pozytywnej zmiany. Dlatego dziś Covergirl stoi na stanowisku, aby kosmetyki bez okrucieństwa były rzeczywistością dla wszystkich – powiedział Ukonwa Ojo, Chief Marketing Officer z Coty Consumer Beauty.
Holify to nowa marka kosmetyczna odpowiadająca na najbardziej gorące trendy. Naturalne produkty
ARAGNOVE to polska marka naturalnych kosmetyków posiadająca w swojej ofercie szeroką gamę
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023