StoryEditor
Drogerie
14.02.2018 00:00

Natura w Krakowie – finalista konkursu Drogeria Roku 2018  

Natura mieszcząca się w krakowskiej Galerii Kazimierz to drogeria nowoczesna, zarówno z uwagi na wystrój, jak i asortyment. To pozwala jej świetnie funkcjonować, mimo bliskiej konkurencji Super-Pharmu. Klientów obsługuje 9-osobowy zespół wyszkolonych i zmotywowanych pasjonatek pielęgnacji i makijażu oraz produktów kosmetycznych. Regionalna koordynatorka sieci właśnie ten sklep wybrała jako najlepszego kandydata do tytułu Drogeria Roku 2018.

Natura w Krakowie to sklep po remodelingu. Pod koniec 2015 roku zyskał całkiem nowy wygląd. Obecnie jest bardzo nowoczesną placówką z eleganckimi, pozwalającymi na atrakcyjną ekspozycję produktów, meblami. Jedną z bardziej widocznych innowacji, którą sieć wprowadziła we wszystkich swoich nowych i  odświeżanych drogeriach jest zabudowa szaf kosmetyki kolorowej, dzięki której cała strefa makijażu jest uporządkowana i tworzy spójną koncepcję wizualną. Pozostałe działy – pielęgnacji czy włosów – również zostały dokładnie rozplanowane i opisane, co ułatwia poruszanie się klientów po sklepie oraz łatwe odnajdywanie poszukiwanych produktów.

Klienci w krakowskiej Naturze nie są pozostawieni sami sobie. W doborze produktów pomagają im odpowiednio przygotowane do tego ekspedientki. – Choć obecnie rynek nie jest łatwy – coraz trudniej jest pozyskać do pracy w sklepie np. kosmetolożki z dyplomem – to drogeria może pochwalić się załogą złożoną z prawdziwych pasjonatek pielęgnacji, makijażu, kosmetyków naturalnych – zapewnia Magdalena Szostak, manager regionalny sieci Natura. Do tego ekspedientki za każdym razem, gdy na półki trafia nowa marka czy asortyment, przechodzą szkolenia, po których sprawdzane są ich kompetencje. To oraz system motywacyjny, polegający na wypłacaniu premii za realizacje celów sprzedażowych powoduje, że personel chętnie wchodzi w interakcje z klientkami, dzieląc się z nimi swoją wiedzą i pomagając w zakupach.

Krakowska Natura mieści się w ciekawym miejscu, w galerii handlowej na popularnym wśród turystów Kazimierzu. Gości więc nie tylko okolicznych mieszkańców z dzielnic Kazimierz, Grzegórzki i Podgórze, pracowników licznych biurowców, ale także przyjezdnych z całego kraju i zza granicy. Do odwiedzenia drogerii zachęcają ich duże przeszklone witryny, przez które widać wnętrze sklepu urządzone w przyjaznej, szaro-biało-zielonej kolorystyce, podświetlane plakaty promocyjne oraz czytelne, rozpoznawalne logo. Co prawda o uwagę klienta Natura walczy z drogerio-apteką Super-Pharm, która znajduje się na tym samym piętrze galerii, jednak zdaniem Magdaleny Szostak często wygrywa proponowaną ofertą.

– Coraz większą popularnością wśród użytkowniczek kosmetyków cieszą się marki dostępne tylko u nas. Wierne klientki sięgają po kosmetyki kolorowe Kobo, ale także My Secret i Sensique, które mają wysoką jakość, a zarazem są atrakcyjne cenowo. Oprócz tego promocje czy pokazu makijażu, nie tylko organizowane przez konkretne marki, ale często prowadzone przez niezależne wizażystki, powodują, że drogeria jest chętnie odwiedzana przez kobiety w różnym wieku, od 20 do 60 lat – zarówno te, które poszukują uznanych marek z wyższej półki, jak i te, które wolą zakupy ekonomiczne. – Drogerię wyróżnia także szeroka oferta polskich marek kosmetycznych, zwłaszcza tych oferujących produkty naturalne. Właśnie to, oprócz wizualnej strony, pozycjonuje nas jako sklep nowoczesny, podążający za najbardziej aktualnymi trendami – podsumowuje Magdalena Szostak.

.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
01.07.2025 14:27
Avon umacnia współpracę z drogeriami Rossmann
Kosmetyki Avon są dostępne w drogeriach Rossmann od  października ubiegłego roku. Teraz oferta kosmetyków i perfum będzie jeszcze szerszafot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Avon zwiększa swoją obecność w Rossmannie na jeszcze większą niż do tej pory skalę – od 1 lipca najbardziej znane kosmetyki i zapachy marki są dostępne w większości drogerii. Jak podkreśla Rossmann, jest to kolejny etap rozwijającej się współpracy z Avonem, w ramach którego znacząco zwiększy się liczba punktów sprzedaży oraz zakres dostępnego asortymentu.

Nową odsłonę współpracy Avon i Rossmanna wspierać będzie Maffashion – popularna influencerka i ambasadorka Avonu. Jej wizerunek pojawi się na ekspozycjach kosmetyków do makijażu oraz w kanałach social media.

Zależy nam na tym, aby być blisko naszych klientów. Nasze produkty dodają im pewności siebie i energii, a stosunek ich ceny do jakości jest na świetnym poziomie. Rossmann to nasz strategiczny partner w budowaniu nowoczesnego, omnichannelowego modelu kontaktu z klientem, łączącego wygodę zakupów stacjonarnych z siłą naszych konsultantek, które wciąż są sercem marki Avon – wyjaśnia Adrian Adamczyk, Head of Omnichannel Avon Polska.

Zobacz też: Adrian Adamczyk, Avon: Wierzymy, że siła naszej marki tkwi w relacjach – a Konsultantki są ich sercem

Co nowego z Avonu pojawi się w Rossmannie?

Avon jako marka nr 1 w sprzedaży perfum na świecie, w nowej odsłonie współpracy z siecią Rossmann oferuje oczywiście swoje kultowe zapachy. Klienci będą mogli kupić bestsellery takie jak: Little Black Dress, Perceive czy Incandessence, ale również nieoczywiste i zaskakujące kompozycje z nowej linii Perfect Nonsense.

Nowa oferta makijażowa to m.in. znane i lubiane kredki Glimmerstick, perełki brązujące czy olejki do ust, oraz tegoroczne innowacje marki – m.in. pomadki Ultra Colour, błyszczyki vinylowe, czy najnowszy tusz do rzęs Fanomenal.

Zobacz więcej: Premiera tuszu Avon Fan-Omenal z Maffashion w roli głównej już za nami

Rozszerzamy nasz asortyment makijażowy, podkreślając segment pielęgnacji ust, w którym mamy bardzo ciekawą ekspertyzę, będąc producentem nr 1 tego segmentu, zarówno lokalnie jak i globalnie. Nasza oferta będzie regularnie odświeżana, zaskoczymy shopperów Rossmanna nieoczywistymi współpracami i sezonowymi kolekcjami! – zapowiada Adrian Adamczyk.

Nowe kanały, ale ta sama misja

Rozszerzenie obecności Avon w Rossmannach to kolejny krok w realizacji szerszej strategii wielokanałowej, której celem jest zapewnienie klientom wygodnego dostępu do ulubionych kosmetyków w wygodny sposób. Natomiast pełna oferta asortymentowa dostępna jest w sklepie internetowym Avon oraz tradycyjnie u konsultantek sieci.

Jak przypomina Avon, wszystkie kosmetyki i produkty marki mają akredytację Leaping Bunny w programie Cruelty Free International. Avon jest częścią Grupy Natura &Co.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
26.06.2025 21:51
Dyrektor finansowa największej w USA sieci z kosmetykami po roku pracy zrezygnowała ze swojego stanowiska
Ulta Beauty to największy sprzedawca detaliczny kosmetyków w USAShutterstock

Ulta Beauty – amerykańska sieć sklepów z kosmetykami i produktami do pielęgnacji ciała, będąca zarazem największym sprzedawcą detalicznym kosmetyków w Stanach Zjednoczonych, zaczyna nowy rozdział. W środę ze stanowiska zrezygnowała dyrektor finansowa Paula Oyibo.

Oyibo pełniła rolę CFO od niewiele ponad roku. Na swojego tymaczasowego następcę wyznaczyła Chrisa Lialiosa – osobę z wewnątrz firmy. 

Paula Oyibo pracowała w Ulta Beauty od 2019 roku, stanowisko dyrektor finansowej objęła w kwietniu 2024. Zastąpiła wówczas wieloletniego dyrektora finansowego Scotta Setterstena.

Chris Lialios dołączył do Ulta Beauty w 1999 roku, zajmując w firmie różne stanowiska, związane z księgowością i finansami.

Ulta Beauty, która poinformowała o podjęciu poszukiwań nowego dyrektora finansowego poza firmą, potwierdziła swój roczny cel wzrostu sprzedaży do 1,5 proc. Sieć podniosła swój roczny cel zysku w maju, co miało wsparcie w silnym popycie na nowe produkty (w tym marki kosmetyki do pielęgnacji skóry oraz kategoria K-beauty).

Ulta Beauty jest największą siecią detaliczną z kosmetykami w USA. Oferuje produkty zarówno marek premium, jak i drogeryjne, o bardziej przystępnych cenach. W swoim asortymencie posiada kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, perfumy, a także akcesoria kosmetyczne. Ponadto Ulta Beauty oferuje usługi salonowe, w tym fryzjerstwo i wykonywanie makijażu. 

Ulta Beauty nie prowadzi na razie sklepów poza Stanami Zjednoczonymi, choć nie wyklucza ekspansji w przyszłości.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. lipiec 2025 03:55