REKLAMANajlepszy Produkt 2022_ogloszenie wynikow_ baner główny

KONSUMENT i TRENDY

TRENDY

 

3 grudnia 2021, 12:25



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Średnia miesięczna liczba wyszukiwań bronzerów w sztyfcie do twarzy wynosi 3,9 tys.

Średnia miesięczna liczba wyszukiwań bronzerów w sztyfcie do twarzy wynosi 3,9 tys. (fot. Shutterstock)

Najnowszy raport firmy Spate dotyczący trendów wskazuje na zwiększone zainteresowanie konsumentów w USA pędzlami z gorącym powietrzem, bronzerami w sztyfcie i suplementami wzmacniającymi pamięć – czytamy na portalu Cosmetics&Toiletries.

REKLAMAWebinar EKO_obejrzyj nagranie_baner w artykule

W Stanach Zjednoczonych jest średnio 168,2 tys. wyszukiwań miesięcznie dotyczących szczotki z gorącym powietrzem, co oznacza wzrost o 35,7 proc. i dużą ilość w porównaniu z innymi narzędziami do włosów. Istnieje duża konkurencja pomiędzy czterema liderami rynku: Revlon, Conair, Hot Tools i L’ange.

Liczba wyszukiwań dotyczących wolumetrii w segmencie pielęgnacji włosów wzrosła o 15,9 proc., a najpopularniejsze fryzury obejmowały wilczą fryzurę, grzywkę i puszyste włosy.

Średnia miesięczna liczba wyszukiwań bronzerów w sztyfcie do twarzy wynosi 3,9 tys., co stanowi wzrost o 27,9 proc., ale wciąż stosunkowo nisko w porównaniu z innymi produktami do bronzerów do twarzy. Na rynku jest dwóch liderów: Milk Makeup i Benefit Cosmetics.

Dane Spate wskazują na wzrost ogólnego zainteresowania sztyftami do makijażu. Ten produkt może być popularny również ze względu na łatwy do zastosowania format i jego wykorzystanie przez osoby działające w mediach społecznościowych.

Średnia miesięczna liczba wyszukiwań suplementów wzmacniających pamięć wynosi 35,8 tys., co oznacza wzrost o 13,6 proc. Istnieje duża konkurencja pomiędzy dwoma liderami rynku: Doterra i Olly.

Najpopularniejsze podobne wyszukiwania to wzmocnienie, ulepszenie i wsparcie. 

Przeczytaj również: Spersonalizowane podejście do klienta to ważny trend w branży kosmetycznej  [Euromonitor International]

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony