
Marka Nuxe na tegoroczne lato poszerzyła gamę swoich produktów z nawilżającej linii Crème fraîche de beauté, która swoją premierę miała 20 lat temu. Te produkty wciąż są obecne na rynku i wpisują się w obecne trendy, dzięki naturalnym, czystym formułom. Teraz uzupełnione zostały o nową, 48-godzinną kolekcję nawilżającą, w tym nawilżający krem 3-w-1, którego można używać również jako mleczko do demakijażu i maska.
Kolejną zaprezentowaną nowością było mleczko do opalania SPF50 do twarzy i ciała, które uzupełniło ofertę linii Nuxe Sun. Dzięki formule trzech filtrów zapewnia optymalną ochronę przed promieniowaniem UVA i UVB, a do tego naturalne ekstrakty z ryżu i rozmarynu, dzięki swoim właściwościom antyoksydacyjnym, zapobiegają przedwczesnemu starzeniu się i powstawaniu przebarwień na skórze.
Spotkanie prezentujące nowości połączone było z warsztatami z uważności i czułości dla siebie. Prowadziła je Natalia De Barbaro, psycholożka, poetka, autorka książki „Czuła przewodniczka”.