REKLAMAIX FBK_Baner główny_23.04.-22.06.2021
W serwisie amazon.pl jest już sporo kosmetyków.

W serwisie amazon.pl jest już sporo kosmetyków. (fot. amazon.pl)

W dniu debiutu polskiego serwisu Amazon jego oferta kosmetyczna wygląda mało konkurencyjnie w porównaniu z polskimi perfumeriami. Amazon oferuje co prawda dostęp do niezliczonej ilości produktów, ale już ceny kosmetyków mogą zachęcić klientów do zajrzenia do innych serwisów.

REKLAMAPrzewodnik Beauty_belka w artykule_08.03-30.04.

Na rejestrację w serwisie Amazon zdecydowało się już co najmniej kilku przedsiębiorców prowadzących w Polsce własne sklepy internetowe i znanych m.in. z Allegro. Swoją ofertę wystawiła spółka Trena, e-szminka.pl, jest też sprzedawca o swojsko brzmiącym nicku: Królewskie Kosmetyki.

Amazon w swoim komunikacie podaje, że „klienci z Polski mogą od dziś robić zakupy, ciesząc się niskimi cenami ponad 100 milionów produktów z ponad 30 kategorii oraz niezawodną, bezpłatną dostawą przy zamówieniach spełniających określone warunki.” Na razie te ceny w Amazon nie wyglądają na niższe.

Zauważyliśmy to nie tylko my w redakcji, ale przede wszystkim sami sprzedawcy.

– Looknąłem na to, co sam sprzedaję – ło, panie! Wszystko na Amazon droższe o 50-70 proc. – pewnie sprzedawcy muszą sobie pokryć koszty tej platformy – podaje jeden z nich w dyskusji na Facebooku.

Te spostrzeżenia nie muszą dotyczyć kosmetyków, ale faktycznie ceny w Amazonie nie są na razie najatrakcyjniejsze.

Wzięłam pod lupę ceny jednych z najczęściej opiniowanych kosmetyków kolorowych. Pominęłam marki bardzo tanie, dostępne niemal w każdej drogerii, ale nie ominęłam produktu popularnego, jakim jest podkład Revlon ColorStay. Jego cena w Allegro i sklepach internetowych zaczyna się już od około 20 zł, choć w drogeriach stacjonarnych bez promocji kosztuje nawet prawie 70 zł. Amazon oferuje ten produkt za 27 zł z dostawą za 2 dni. Nie jest źle, ale kolejnym porównywanym produktem był podkład Estee Lauder Double Wear. W tym przypadku różnica w cenie pomiędzy polskimi drogeriami a Amazonem wynosi już ponad 20 zł, bo sklepy internetowe oferują ten produkt już nawet w cenie od 125 zł, natomiast w Amazonie kosztuje on od około 145 zł.

Co ciekawe, w przypadku kosmetyków selektywnych Amazon wypada blado nawet przy polskich perfumeriach obecnych w centrach handlowych. Tak jest np. w przypadku ceni do powiek Urban Decay Naked 3, które z darmową dostawą kosztują w Amazonie ponad 260 zł. Za ten sam produkt w allegro zapłacimy niecałe 100 zł mniej, a w Sephorze 225 zł.

W serwisie Amazon jest już sporo polskich kosmetyków. W portalu marketplace znajdziemy marki Soraya, Eveline, Lirene, Pharmaceris, Dermika czy Perfecta. Często są one sprzedawane przez brytyjskich, niemieckich lub włoskich przedsiębiorców, którzy wystawiali te produkty w swoich rodzimych serwisach Amazona, a ich oferta została skopiowana do polskiej edycji.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony