StoryEditor
Producenci
19.11.2021 00:00

Polska marka Salfeme opracowała innowacyjną strategię walki z trądzikiem

Problem trądziku jest bardzo duży, dotyka nie tylko młodzież ale i ogromną liczbę osób dojrzałych. Znajduje się w pierwszej piątce najważniejszych problemów skórnych. Jest trudny do rozwiązania niczym najcięższy egzamin. Wielu z nas poddało się już w tej nierównej walce, próbując różnych specyfików, niestety z marnym skutkiem. Jest jednak światełko lub światło w tunelu.

SALFEME to polska marka naturalnych kosmetyków, która podjęła się opracowania specjalistycznego programu pomocy osobom borykającym się z chorobą, jaką jest trądzik. We własnym laboratorium w zakładzie produkcyjnym pod Krakowem, powstała profesjonalna strategia odbudowy skóry trądzikowej ACNE SOS. Zespół specjalistów opracował i przebadał serię produktów, których zadaniem jest podjęcie skutecznej walki z tym problemem.

Na czym polega strategia Salfeme?
Na zastosowaniu innowacyjnego i nowoczesnego połączenia składników aktywnych przebadanych klinicznie pod kątem ich skuteczności względem zmian trądzikowych. Są nimi przede wszystkim: egipski kwiat lotosu, ekstrakt z borówki, naturalna glinka, niacynamid, aloes, cynk PCA. Oprócz tych wiodących substancji dołożono jeszcze dodatkowe, jak ekstrakt z grejpfruta i łopianu, ektoina, alantoina, prowitamina B5 i kilka innych.

To bogactwo składników, specjalnie przebadanych i  dobranych do zadania, jakie mają spełniać, pozwoliło otrzymać widoczną poprawę kondycji skóry w kierunku zmniejszenia jej niedoskonałości. Udało się  również znacząco zmniejszyć czynniki prowadzące do zmian trądzikowych, wyregulować aktywność gruczołów łojowych zapewnić stymulację ekspresji czynników zapalnych.

Strategia to 4 kroki, na które składają się 4 oryginalne produkty, dedykowane dla delikatnej, wrażliwej i zmienionej chorobowo skóry :

  • KROK 1 - No. 1 Cleansing Face Powder - puder do oczyszczania/mycia twarzy
  • KROK 2 - No. 2 Tonic 100ml - płynny żel tonizujący cerę
  • KROK 3 - No. 3 Quick Cream 50ml - szybko działający krem o przełomowym składzie
  • KROK 4 - No. 4 Face Mask 50ml - enzymatyczna maska do twarzy.

Produkty z linii Salfeme Acne SOS cechuje nie tylko skuteczność działania (co oczywiście jest najważniejsze), ale także wysoka estetyka (nowoczesne i wygodne w użyciu opakowania) oraz duża przyjemność z aplikacji (produkty miłe w kontakcie ze skórą, pięknie pachnące). Pomyślano również o naszych wydatkach w postaci atrakcyjnego zakupu.

Zaglądnij do świata Salfeme i podejmij skuteczną walkę z trądzikiem, zdaj celująco egzamin w tym wyzwaniu!

SALFEME ACNE SOS – 4 KROKI DO ZDROWEJ SKÓRY

www.salfeme.pl

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:32
L’Oréal zwiększa zaangażowanie w chiński rynek beauty i inwestuje w markę Lan
L’Oréal zaznacza wyraźniej swoją obecność na chińskim rynku.StudioPhotoLoren

L’Oréal poinformował o objęciu mniejszościowego pakietu udziałów w chińskiej marce pielęgnacyjnej Lan, działającej w segmencie masowym. To już druga inwestycja koncernu w lokalną markę w ostatnich miesiącach, co podkreśla rosnące znaczenie Chin w globalnej strategii firmy. Szczegóły dotyczące wielkości i wartości udziałów nie zostały ujawnione, jednak – jak podkreślił Vincent Boinay, prezes L’Oréal North Asia i CEO L’Oréal China – inwestycje na tym rynku są kluczowe dla przyszłego wzrostu grupy.

Decyzja zapadła krótko po tym, jak L’Oréal nabył 6,67 proc. udziałów w marce Chando za 442 mln juanów (62 mln dolarów), co zostało ujawnione w prospekcie emisyjnym spółki przygotowywanym do IPO w Hongkongu. Inwestycje te wpisują się w strategię głębszego wejścia w segment C-Beauty – dynamicznie rosnącej kategorii marek krajowych, które zdobyły istotne udziały w wartym 75 mld dolarów chińskim rynku kosmetyków i produktów higieny osobistej.

Rynek ten jest obecnie wyzwaniem dla międzynarodowych koncernów: lokalne marki zyskują przewagę dzięki szybkim iteracjom produktów oraz agresywnej komunikacji nowych składników i koncepcji pielęgnacyjnych. Jak zauważa Ben Cavender z China Market Research Group, zakup udziałów w rozpoznawalnych chińskich markach może być dla L’Oréal sposobem na skorzystanie z tempa wzrostu C-Beauty bez bezpośredniej konkurencji na najbardziej dynamicznych segmentach rynku.

Mimo trudniejszego otoczenia makroekonomicznego – spowolnienia wzrostu, obniżonego nastroju konsumenckiego oraz kryzysu na rynku nieruchomości – wyniki L’Oréal w Chinach wykazują oznaki stabilizacji. W trzecim kwartale biznes firmy w tym kraju wzrósł o około 3 proc., co stanowi pierwszy wzrost od dwóch lat. Jednocześnie najwięksi gracze krajowi, tacy jak Proya i Chicmas, utrzymują szybkie tempo wzrostu, a Chando jest obecnie trzecim największym lokalnym producentem kosmetyków według danych Frost & Sullivan.

Dla L’Oréal strategiczna może być obecność Chando i Lan w segmencie masowym, gdzie ceny produktów mieszczą się głównie w przedziale 49–390 juanów. Jak podkreśla cytowany przez Reutersa Yang Hu z Euromonitor International, ich silna pozycja w mniejszych chińskich miastach daje koncernowi dostęp do nowych grup konsumentów, wspierając odbudowę sprzedaży bez kanibalizowania portfolio marek premium należących do grupy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:02
Niemiecka Cosnova zaczyna dystrybucję swoich kosmetyków w Indiach
Produkty Essence zawierają w 100 proc. wegańskie składnikiCosnova Beauty

Cosnova, niemiecki producent kosmetyków (m.in. marki Essence), nawiązał współpracę dystrybucyjną z Reliance Retail w celu wprowadzenia na rynek indyjski swoich produktów. Wejście na rynek w Indiach będzie wzmocnieniem przystępnej cenowo, globalnej oferty kosmetyków Reliance Retail i umożliwi sprzedaż detaliczną produktów Essence za pośrednictwem wielokanałowej sieci sprzedaży.

Asortyment kosmetyków makijażowych Essence będzie dostępny online na terenie całego kraju, jak również w drogeriach sieci Reliance oraz w partnerskich punktach sprzedaży detalicznej.

Reliance jako oficjalny dystrybutor będzie odpowiadać za zwiększenie zasięgu marki w Indiach. Essence jest postrzegane przez dystrybutora z Indii za wiodącą markę kosmetyków, wyróżniającą się w Europie pod względem liczby sprzedanych sztuk. Ponad 80 proc. swoich produktów Essence produkuje w Europie.

image

Isabelle Tambue, Essence: Reagowanie na trendy mamy wpisane w DNA marki

Marka charakteryzuje się młodzieżową estetyką, a jej produkty zawierają w 100 proc. wegańskie składniki, są produkowane w ekologicznych opakowaniach i nie zawierają mikroplastiku.

image

Indie – rynkiem z największym potencjałem sprzedaży kosmetyków na świecie? Potwierdzają to wyniki Nykaa

Wprowadzając markę Essence na rynek indyjski, chcemy zainspirować nową falę kreatywnego wyrażania siebie poprzez eksperymenty z urodą, zachęcając konsumentów do łączenia, dopasowywania i zabawy produktami, które sprawią, że makijaż stanie się radosnym elementem codziennego życia każdego z nas – stwierdzili przedstawiciele Reliance Retail, dodając, że premiera ta “odzwierciedla zaangażowanie Reliance Retail w oferowanie indyjskim konsumentom najlepszych globalnych doświadczeń kosmetycznych, łącząc zabawę, inkluzywność i zrównoważony rozwój pod jedną marką”.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2025 05:38