StoryEditor
Producenci
12.12.2022 00:00

Krem The Saem SPF 50+ PA++++ Jeju Fresh Aloe zdobywcą srebrnej Perły Rynku Kosmetycznego 2022

Produkty do pielęgnacji The Saem odwołują się do koreańskich sposobów dbania o urodę, czerpiąc z najczystszych źródeł natury. Marka to swoisty prekursor w tworzeniu rytuałów pielęgnacyjnych dla twarzy i ciała, opartych na koreańskim stylu przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Ich wyznacznikiem jest minimalizm połączony ze skutecznością, dzięki któremu jeden odpowiednio dobrany produkt odpowie na większość potrzeb skóry.

Srebrna Perła Rynku Kosmetycznego dla kremu SPF 50+ PA++++ z linii Jeju Fresh Aloe, zawierającej aloes pochodzący z najczystszej wyspy Jeju to wyjątkowe wyróżnienie. Dla firmy Sonia - oficjalnego dystrybutora marki The Saem w Polsce - to motywacja i utwierdzenie w słuszności działań, polegających na stawianiu na wysokiej jakości produkty. Dzięki takiemu podejściu klienci mają coraz szersze możliwość sięgania po oparte na nowoczesnych technologiach, skuteczne kosmetyki do pielęgnacji.

Odpowiednia ochrona przed szkodliwym wpływem promieniowania słonecznego stanowi podstawę w utrzymaniu zdrowej, nawilżonej, wolnej od przebarwień skóry niezależnie od pory roku. Kosmetyki z SPF wspierają również utrzymanie świeżej, pełnej blasku cery.

Krem SPF 50+ PA++++ z linii Jeju Fresh Aloe to innowacyjny produkt z filtrem SPF 50+ PA+++, który ochroni skórę przed promieniowaniem słonecznym, zapobiegając powstawaniu zmian barwnikowych. Jego lekka formuła została oparta o aloes pochodzący z najczystszej wyspy na świecie Jeju oraz wzmocniona wyciągiem z liści bazylii, rozmarynu i melisy lekarskiej, a także niacynamidem o właściwościach wygładzających i antyoksydacyjnych.

Lekka konsystencja kremu nie obciąża skóry i doskonale się wchłania. To produkt, który sprawdzi się aplikowany pod makijaż. Można stosować go do każdego rodzaju skóry. Aplikację kremu ułatwia praktyczne opakowanie – z powodzeniem można zabrać go ze sobą w podróż.

Dziękujemy za docenienie zalet wyróżnionego w plebiscycie produktu. Srebrna Perła Rynku Kosmetycznego dla produktu The Saem to potwierdzenie pozytywnych opinii klientów na jego temat i zainteresowania nim przez partnerów handlowych, współpracujących z firmą Sonia. Naszą misją jest proponowanie odbiorcom pionierskich kosmetyków, obfitujących w wysokiej jakości substancje czerpane z rozmaitych zakątków świata i przeznaczonych do każdego typu cery. Otrzymaną nagrodę z dumą będziemy komunikować odbiorcom naszych produktów zarówno w kanałach online, jak i offline, wzmacniając ich świadomość w zakresie nowoczesnych technologii wspierających świadomą pielęgnację skóry.

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.11.2025 14:39
Nivea zmaga się z kryzysem, Beiersdorf szuka rozwiązań

Przez lata marka Nivea funkcjonowała jak szwajcarski zegarek – sprawnie i bezbłędnie. W tym roku sprzedaż zauważalnie spada. Powód? Podwyżki cen produktów i walka ze szwajcarskim detalistą Migrosem, która jeszcze przed wakacjami oparła się o dochodzenie w COMCO – szwajcarskim urzędzie ds. konkurencji. Detalista zarzucił niemieckiemu producentowi, firmie Beiersdorf, narzucanie niewspółmiernie wysokich cen kosmetyków w porównaniu do innych rynków.

Niemiecko-szwajcarski spór o Niveę rozpoczął się wiosną, kiedy to menedżerowie szwajcarskiej sieci supermarketów Migros zaprotestowali przeciwko zbyt wysokim cenom, jakie Grupa Beiersdorf wyznaczyła dla rynku szwajcarskiego. Jak wskazywały media, klient sieci Migros musiał zapłacić za dezodorant w sztyfcie równowartość 2,62 euro za dezodorant w sztyfcie – czyli więcej niż konsumenci w Niemczech, gdzie analogiczny kosmetyk kosztował 2,25 euro. Wobec braku odzewu z centrali Beiersdorf, Migros pozwał niemieckiego producenta i wszczęto dochodzenie przed COMCO.

“Sprawa ta jest przykładem zarzutów, z jakim spotykają się producenci markowych produktów, w szczególności Beiersdorf: że wykorzystali inflację ostatnich lat do nadmiernych podwyżek cen i kontynuują tę strategię również teraz, gdy inflacja już dawno spadła do zwykłego poziomu” – komentuje dziennik biznesowy “Wirtschaftswoche”.

image

Szwajcarsko-niemiecka wojna cenowa, w centrum – marka Nivea

Przedstawiciele Beiersdorf, którzy do tej pory udawali, że nie widzą problemu, teraz zaczynają przyznawać, że powinni jednak uważać na to, by nie zepsuć swojej renomy marki, która gwarantuje dobry stosunek jakości do ceny. Bo to właśnie ta przystępność cenowa zawsze była jedną z mocnych stron marki, budując jej wizerunek.  

Powodem tej reakcji są prawdopodobnie najnowsze dane biznesowe Beiersdorf. Po latach szybkiego wzrostu, generowanego przez kluczową markę jaką jest dla koncernu Nivea, trend ten odwrócił się w tym roku. 

– W trzecim kwartale 2025 roku zaobserwowaliśmy dalsze osłabienie rynku pielęgnacji skóry, zwłaszcza na rynkach wschodzących – poinformował w październiku prezes Beiersdorfa, Vincent Warnery. – W związku z tym oczekujemy obecnie organicznego wzrostu sprzedaży o około 2,5 proc. w naszym segmencie konsumenckim w całym roku”.

image

Uważny konsument w erze promocji. Jak i gdzie Polacy kupują kosmetyki?

Już w sierpniu Beiersdorf obniżył swoją prognozę, wciąż prognozując wzrost o 3-4 proc. dla tego działu. Marka Nivea, która sama odpowiada za ponad połowę sprzedaży grupy, wynoszącej blisko 10 mld euro, osiągnęła wzrost na poziomie zaledwie 0,6 proc. w ciągu pierwszych trzech kwartałów 2025.

Dla porównania: jeszcze w 2024 roku Beiersdorf odnotował 8-procentowy wzrost sprzedaży, a w 2023 roku – 15-procentowy. Jednak obecnie tłuste lata zdają się dobiegać końca – i to w momencie, kiedy firma z wielką pompą świętowała setną rocznicę niebieskiej puszki z kremem Nivea. Beiersdorf spodziewa się poprawy sytuacji przez wprowadzenie na rynek kilku nowych produktów do pielęgnacji skóry pod marką Nivea, a także rozbudowanie kategorii poza pielęgnacją twarzy, jak np. dezodoranty.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.11.2025 11:23
Aflofarm ponownie liderem Rankingu Firm Rodzinnych „Forbesa” w województwie łódzkim
Nagrodę podczas gali Forum Firm Rodzinnych „Forbesa” w Łodzi odebrał Kacper Furman, wnuk Andrzeja Furmana — twórcy firmy.Aflofarm

Aflofarm Farmacja Polska po raz kolejny zdobył pierwsze miejsce w Rankingu Firm Rodzinnych „Forbesa” w kategorii przedsiębiorstw z przychodami przekraczającymi 100 mln zł w województwie łódzkim. Wyróżnienie to stanowi podsumowanie ponad 35 lat działalności na rzecz farmacji, profilaktyki oraz ochrony zdrowia i życia Polaków.

Firma, założona w Pabianicach przez Andrzeja Furmana, po raz pierwszy zdobyła pierwsze miejsce w tym rankingu sześć lat temu. Obecnie Aflofarm jest prowadzony przez jego synów: Jacka, Wojciecha i Tomasza, kontynuując rozwój organizacji zarówno na rynku krajowym, jak i na ponad 30 zagranicznych rynkach. Przedsiębiorstwo zatrudnia około 1500 osób, co czyni je jednym z największych pracodawców w regionie łódzkim.

W imieniu zarządu nagrodę odebrał Kacper Furman, wnuk założyciela, podkreślając, że Aflofarm wkracza w etap aktywnego udziału trzeciego pokolenia w zarządzaniu firmą. Jak zaznaczył, dorastał wraz z firmą i obserwował jej rozwój, a dziś z entuzjazmem patrzy na możliwości dalszego wzmacniania pozycji przedsiębiorstwa w kolejnych dekadach. To symboliczny moment dla rodzinnego biznesu, który opiera się na ciągłości i międzypokoleniowej współpracy.

W swojej wypowiedzi prezes zarządu Jacek Furman zwrócił uwagę na znaczenie rodzinnego charakteru przedsiębiorstwa. Podkreślił, że Aflofarm to nie tylko biznes, ale środowisko pracy, w którym część zespołu jest związana z firmą od dekad. Zatrudnione są tu całe rodziny, a wielu pracowników zaczynało w Aflofarmie swoją karierę — co wzmacnia kulturę organizacyjną opartą na lojalności, stabilności i wzajemnym szacunku.

Aflofarm angażuje się również w działania społeczne realizowane poprzez Fundację Aflofarm oraz fundację My Kochamy Pabianice. Inicjatywy te obejmują promocję zdrowia, edukację prozdrowotną oraz projekty podnoszące jakość życia mieszkańców Pabianic i okolic. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. listopad 2025 15:21