12 sierpnia 2022
Do zarządu Gemini Polska z początkiem sierpnia dołączył Grzegorz Postolski. Pełni w spółce rolę dyrektora komercyjnego odpowiedzialnego za jej cały obszar handlowy.
11 sierpnia 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
Monika Witkowska, która 22 lipca zdobyła K2, wróciła właśnie do Polski. Jest drugą Polką – po legendarnej Wandzie Rutkiewicz – która stanęła na...
8 sierpnia 2022
8 na 10 konsumentów przywiązuje dużą wagę do tego, czy w produktach są wykorzystywane odzyskane surowce. Tyle samo życzyłoby sobie wyraźnego oznaczania produktów...
3 sierpnia 2022
29 lipca 2022
28 lipca 2022
10 sierpnia 2022
Dorota Soszyńska, współwłaścicielka i dyrektor kreatywna jednej z największych polskich, rodzinnych firm kosmetycznych – Oceanic. Przyznaje, że kiedyś była...
5 sierpnia 2022
4 sierpnia 2022
PRODUCENCI I MARKI
Eksport
17 marca 2015, 20:48
wiadomoscikosmetyczne.pl
Ponad 100 firm z Polski zaprezentuje się na największych targach kosmetycznych na świecie – Cosmoprof – które ruszają już w najbliższy piątek 20 marca 2015 w Bolonii. Oficjalny Polski Pawilon Narodowy, który tam powstanie, jest największym z dotychczasowych.
Będzie zajmować 650 mkw. W 2012 roku, kiedy program startował, było to 150 mkw. Jest też zarazem ostatnim organizowanym w ramach właśnie kończącego się rządowego programu promocji polskiej branży kosmetycznej na świecie. Branżowy Program Promocji, realizowany przez SPC House of Media na zlecenie Ministerstwa Gospodarki, był pierwszym programem promocji polskiej branży kosmetycznej za granicą. Poprzez promocję tej i 14 innych wybranych, flagowych polskich branż, na świecie promowana była polska gospodarka. Polscy przedsiębiorcy, wspierani finansowo funduszami unijnymi oraz organizacyjnie przez wykonawcę poszczególnych branżowych programów, mieli szansę skupić się na wdrażaniu nowych strategii eksportowych i rozwijaniu sprzedaży.
W branży kosmetycznej program przyniósł świetne efekty. Polska jest dziś szóstym największym eksporterem kosmetyków w Europie. Do tej pory pozycja ta była zasługą w dużej mierze światowych koncernów, które w Polsce zlokalizowały swoje zakłady produkcyjne. Jednakże imponujące wzrosty sprzedaży zagranicznej, odnotowane w ostatnich latach przez lokalnych producentów, zmieniają te proporcje. Rosnące znaczenie rodzimych marek można będzie zaobserwować na zbliżających się targach w Bolonii.
Targi Cosmoprof w Bolonii to najważniejsza impreza branży kosmetycznej, wpisana w kalendarz już od 48 lat. W 2014 roku na targach zaprezentowało się 2450 wystawców z 69 krajów, a liczba zwiedzających z całego świata przekroczyła 200 tysięcy. Niemal 70 tysięcy stanowili handlowcy – importerzy, dystrybutorzy, hurtownicy czy przedstawiciele drogerii.
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
12 maja 2022
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
15 lipca 2022
8 lipca 2022
28 czerwca 2022
15 czerwca 2022
26 maja 2022