REKLAMAJARS - baner główny (07-31.01.2020 r.)

Primavera Parfum, zajmująca się sprzedażą i dystrybucją perfum oraz kosmetyków, nawiązała współpracę z firmą Tmall, wchodzącą w skład chińskiego holdingu Alibaba. Dzięki podpisanej umowie chińscy klienci będą mogli kupić wybrane produkty z asortymentu polskiego dystrybutora – za pośrednictwem witryny sklepowej Tmall.com.

REKLAMA
Janina Karasek, współwłaściciel oraz dyrektor ds. rozwoju w Primavera Parfum.

Janina Karasek, współwłaściciel oraz dyrektor ds. rozwoju w Primavera Parfum. (fot. materiały prasowe )

Alibaba jest jedną z największych na świecie grup zajmujących się sprzedażą detaliczną i e-commerce, z przychodami po trzech kwartałach br. na poziomie ponad 16,5 mld dolarów. W 2018 r. wolumen sprzedaży brutto GMV firmy wyniósł 444 mld dolarów. Rosnący popyt w Chinach na zagraniczne produkty skłonił azjatyckiego giganta do uruchomienia platformy zakupowej Tmall – powstałej głównie z myślą o europejskich markach.

Jedną z pierwszych polskich firm z branży beauty, która pojawi się na platformie Tmall.com będzie Primavera Parfum, działająca w segmencie sprzedaży i dystrybucji perfum oraz kosmetyków. Potwierdzenie współpracy zostało poprzedzone audytem sprawdzającym jakość produktów oraz możliwość realizacji zamówień zgodnie ze standardami Grupy Alibaba.

– Cieszymy się z pozytywnej weryfikacji, a tym samym możliwości otwarcia się na niezwykle perspektywiczny rynek chiński. Nie tylko z uwagi na liczbę zamieszkałej tam ludności, ale również przez wzgląd na dbałość azjatyckich kobiet o swój wygląd i pielęgnację ciała. W naszej ofercie nie brakuje polskich produktów. Możliwość ich zakupu poprzez witrynę Tmall będzie doskonałą promocją naszego kraju oraz umożliwi przetarcie wschodnich szlaków innym rodzimym markom – przekonuje Janina Karasek, współwłaściciel oraz dyrektor ds. rozwoju w Primavera Parfum.

Pierwsze kosmetyki od Primavera Parfum pojawiły się w serwisie z początkiem grudnia. Obecnie z szerokiej oferty polskiego dystrybutora dostępnych jest na Tmall.com ok. 100 referencji. Czas dostarczenia przesyłki od momentu dokonania zakupu wynosi 72 godziny.

– W przyszłym roku będziemy systematycznie poszerzać nasz asortyment dostępny na platformie – dodaje Janina Karasek.

Wejście na rynki zagraniczne to jeden z elementów przyjętej strategii rozwoju Primavera Parfum. W ramach ekspansji planowane jest nawiązywanie współpracy z dużymi, lokalnymi serwisami zakupowymi, właśnie takimi jak Tmall.com.

W najbliższym czasie produkty z oferty Primavera Parfum pojawią się także na innej platformie z Grupy Alibaba - Kola.com.

Primavera Parfum świadczy usługi dla e-sklepów oparte o system dropshippingu lub semi-dropshippingu. Rozwiązania technicznie oraz nowoczesny magazyn pozwalają na skrócenie czasu realizacji zamówienia nawet do 12 godzin.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony