1 czerwca 2023
DM-Drogerie Markt w Polsce nie planują fali obniżek cen produktów marki własnej Balea, tak jak zrobiła to spółka w Austrii. – Ceny oferowanych produktów...
31 maja 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Avon zdigitalizował swój model biznesowy, wprowadzając wirtualne metody kontaktu. Było to konieczne wobec zmian cyfrowych, społecznych i demograficznych. Wywołało to...
Człowiek ma na swoim ciele blisko 5 mln włosów (na głowie rośnie ich jedynie około 120 tysięcy)! Już w starożytnym Egipcie poddawano się zabiegom usuwania owłosienia...
29 maja 2023
26 maja 2023
Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków kosmetycznych w Europie. Bo choć polskie społeczeństwo się starzeje, tak jak i w innych krajach, to nadal jest...
23 maja 2023
16 maja 2023
21 kwietnia 2023
13 kwietnia 2023
KONSUMENT i TRENDY
TRENDY
20 stycznia 2022, 10:40
Przegląd prasy
W 2022 roku 45 proc. amerykańskich konsumentów zadeklarowało chęć zakupienia produktów do pielęgnacji skóry, takie jak kremy przeciwstarzeniowe czy serum. (fot. Shutterstock)
Ponad 70 proc. respondentów z USA biorących udział w niedawnej ankiecie przeprowadzonej przez Catalina planuje wydać na początku roku 2022 r. tyle samo lub więcej na produkty upiększające i wzmacniające, co na początku pandemii w 2019 roku. Z kolei 52 proc. badanych planuje utrzymać wydatki na niezmienionym poziomie, a 13 proc. spodziewa się ich zmniejszenia. Portal Global Cosmetics Industry przedstawił planowane i aktualne wydatki na poszczególne kategorie produktów kosmetycznych w roku 2022.
Z danych zebranych przez firmę Catalina wyłania się obawa konsumentów o ich wygląd. Aż 43 proc. respondentów jest równie zaniepokojonych swoim wyglądem, jak podczas szczytu pandemii. Można sądzić, że styczeń 2022 r. to nowy szczyt pandemii, a 20 proc. jest nawet bardziej zaniepokojonych niż przed pandemią.
Pielęgnacja włosówWedług danych Cataliny, 60 proc. ankietowanych planuje zakup produktów do pielęgnacji włosów w 2022 roku. Porównując styczeń 2020 r. ze styczniem 2021 r. wydatki na produkty do pielęgnacji włosów, wzrosły o 31 proc. Spadały jednak wydatki na kosmetyki do stylizacji włosów o 18 proc. a produkty do pielęgnacji włosów dla mężczyzn o 11 proc. w dół.
Pielęgnacja skóryW 2022 roku 45 proc. amerykańskich konsumentów zadeklarowało chęć zakupienia produktów do pielęgnacji skóry, takie jak kremy przeciwstarzeniowe czy serum. 7 proc. planuje zakup samoopalaczy.
Kosmetyki kolorowe33 proc. konsumentów zamierza kupić produkty do makijażu (szminki, tusze do rzęs, róże, podkład itp.). W 2022 roku 24 proc. badanych zamierza kupować również produkty do pielęgnacji paznokci.Porównując styczeń 2021 r. do stycznia 2020 r. wydatki na kosmetyki do ust, spadły o 48 proc., do twarzy o 27 proc., a makijaż oczu spadł o 17 proc. W tym samym okresie wydatki w dolarach wzrosły o 9 proc. na lakiery do paznokci.
ZapachyW tym roku 38 proc. ankietowanych planuje zakup wody toaletowej lub perfum. Między styczniem 2021 a styczniem 2020 roku sprzedaż w dolarach kobiecych zapachów wzrosła o 23 proc.
Przeczytaj również: Dermokosmetyki zyskują na znaczeniu. Pomogła im pandemia [EUROMONITOR]
Kosmetyki zazwyczaj kupujemy w drogeriach, które wskazało prawie 60 proc.
Wydatki Polaków w sklepach internetowych rosną najszybciej w Europie. Ponad połowa wydaje
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023