Sephora Polska wybrała agencję Up&More do prowadzenia działań promujących aplikację mobilną. Zadaniem postawionym przed agencją jest zwiększenie liczby zaangażowanych użytkowników aplikacji. Istotnym elementem wspierającym efektywność prowadzonych działań, jest natomiast współpraca z wybranymi influencerami, promującymi aplikację.
– Nasza współpraca obejmuje przede wszystkim pozyskiwanie nowych użytkowników aplikacji, z wysokimi wskaźnikami zaangażowania i potencjałem zakupowym. W działaniach mamy okazję wesprzeć markę również od strony kreatywnej, ze szczególnym uwzględnieniem formatów dedykowanych aplikacjom mobilnym – komentuje Tomasz Starzyński, managing partner Up&More.
Agencja odpowiada zatem również za przygotowywanie kreacji reklamowych. Udzieli też wsparcia analitycznego z użyciem technologii Appsflyer.
– Mamy ambicje, aby Sephora stała się jednym z liderów w kategorii e-commerce zarówno w Google Play, jak i App Store – podsumowuje Starzyński.

