REKLAMAAjona banner główny - 90 dni v1

PRODUCENCI I MARKI

Biznes

MARKI

 

29 czerwca 2021, 08:17



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Maciej Adamaszek, prezes FerrumLabs

Maciej Adamaszek, prezes FerrumLabs (fot.materiały prasowe)

Spółka FerrumLabs – właściciel pielęgnacyjnej marki kosmetyków dla mężczyzn True men skin care – rozpoczęła publiczną emisję akcji o łącznej wartości niemal 1,5 mln zł. Jej oferta jest zaprezentowana na platformie Beesfund. Kampania crowdinvestingowa potrwa maksymalnie 2 miesiące. Minimalny pakiet inwestycyjny to 190 zł.

REKLAMAWK_wrzesień_belka w artykułach_październik

Od 28 czerwca na pokład spółki FerrumLabs mogą wejść nowi akcjonariusze, którzy chcą współtworzyć męski, kosmetyczny biznes. Spółka rozpoczęła w tym dniu oficjalną emisję akcji serii B,C i D o łącznej wartości do 1,5 mln zł, co stanowi 20 proc. wszystkich akcji FerrumLabs. Cena emisyjna wynosi od 5,59 do 6,21 zł za akcję, a minimalny pakiet inwestycyjny to 190 zł.  

Pozyskane finansowanie chcemy przeznaczyć przede wszystkim na zwiększenie skali produkcji, dalsze rozwijanie polskiej oraz międzynarodowej dystrybucji, a także na prace nad rozszerzeniem asortymentu i wprowadzeniem kolejnej linii produktowej – mówi Maciej Adamaszek, prezes FerrumLabs i twórca marki. To biznesmen, twórca marek, takich jak sieć kawiarni „W biegu Cafe” czy sieć restauracji „Charlie Food & Friends”.  

True men skin care to polska pielęgnacyjna marka premium dla mężczyzn. Wszystkie produkty są wegańskie, produkowane w Polsce, a surowce i opakowania pochodzą z Unii Europejskiej. Pierwsza linia kosmetyków True men skin care zadebiutowała na rynku z początkiem 2021 roku. Obecnie, poza Polską, produkty są dostępne w sprzedaży w Niemczech, Austrii, Francji, Szwajcarii, Hiszpanii oraz we Włoszech. W lipcu planowane jest wejście na kolejny europejski rynek. Spółka ma także status paneuropejskiego partnera Amazon Prime (potencjał 150 mln klientów). Kosmetyki są dostępne dla klientów indywidualnych, ale także są  dystrybuowane do specjalistycznych salonów kosmetycznych w całej Polsce.  

W pierwszym kwartale br. wartość sprzedaży marki wyniosła  ponad 40 tys. zł, drugi kwartał spółka planuje zamknąć  na poziomie ponad 100 tys. zł. W ciągu 2 lat od zakończenia emisji crowdinvestingowej chce osiągnąć sprzedaż na poziomie 4,5 mln zł rocznie. – W ciągu 10 lat chcemy   osiągnąć wartość przedsiębiorstwa na poziomie 100 mln zł – zapowiada Maciej Adamaszek.

Do  2024 roku FerrumLabs chce zadebiutować na rynku NewConnect. Wypłacanie dywidendy spółka dopuszcza po 2025 roku.

  –  Weszliśmy na męski rynek, który na świecie jest już wart ponad 60 mld dolarów, niemniej eksperci przewidują jego dalsze wzrosty. Co więcej, w Polsce męska pielęgnacja to jedynie kilka procent całego rynku, podczas gdy w krajach Europy Zachodniej kosmetyki dla mężczyzn stanowią nawet 25 proc. wartości sektora. Pokazuje to ogromny potencjał tego segmentu na naszym „podwórku”. Zwłaszcza wobec globalnych trendów, zgodnie z którymi mężczyźni coraz bardziej świadomie podchodzą do tematu pielęgnacji i ogólnego dbania o kondycję fizyczną  –  podsumowuje Adamaszek.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

2Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Maciej Adamaszek true men skin care 2 2 miesiące temu

    Panie Łukaszu (odnoszę się do wpisu Pana Łukasza Barbeckiego), dziękuję za komentarz i zaangażowanie. Marka true™ men skin care wystartowała na rynku w styczniu tego roku, ze skromną sprzedażą na poziomie 7.000 zł. Pierwsze swoje półrocze (01-06. 2021) zamkneliśmy na poziomie 150.000 tyś. Oczywiście to są w dalszym ciągu skromne liczby, jednak przekraczają nasze wstępne założenia. Sprzedajemy głównie w online, jesteśmy paneuropejskim partnerem Amazon prime, właśnie weszliśmy do Notino, zaraz kolejne bardzo ciekawe "partnerstwa" dystrybucyjne, mocno pracujemy nad wizerunkiem marki (tutaj też szykujemy małe buum;-). Na przełomie Q3/Q4 wprowadzamy dwa nowe produkty do linii anti agingowej, a w przyszłym roku całkiem nową linię z kilkunastoma SKU. Naszym celem na okres 12 miesięcy od zakończenia trwającej emisji crowd inwestycyjnej jest osiągnięcie sprzedaży na poziomie 1mln w skali roku. Zapraszam na stronę emisja.truemenskincare.pl po więcej szczegółów i zachęcam do inwestycji. M.A.

    Edytowany: 2 miesiące temu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Łukasz Barbacki 1 3 miesiące temu

    Temat na pewno jest ciekawy. Zajmuję się budowaniem eksportu dla polskich marek kosmetycznych od wielu lat i wiem jak trudno jest w obecnych czasach realizować realną kampanię wejścia na rynki zagraniczne. Na chwilę obecną marka jest sprzedawana w kilku bardzo znaczących krajach i w totalu razem z rynkiem polskim osiąga obrót około 40 tysięcy złotych? To ile np. ma obrotu na rynku niemieckim w kwartale ? Tysiąc EUR? Życzę oczywiście jak najlepiej i kibicuję, ale zaplanowane poziomy obrotów w kolejnych latach mogą być ogromnym wyzwaniem. Pomijam to, że sytuacja nadal jest w zasadzie niemożliwa do przewidzenia w perspektywie nawet kilku miesięcy.

    Edytowany: 3 miesiące temu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony