wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
 Centrum Medycznego Body&Mind Super-Pharm ma holistycznie zadbać o pacjentów

Centrum Medycznego Body&Mind Super-Pharm ma holistycznie zadbać o pacjentów (fot. Super-Pharm/Linkedin)

Super-Pharm, sieć prowadząca placówki łączące drogerię, perfumerię, aptekę i optyka w jednym, uruchomiła w Warszawie własne Centrum Medyczne Body&Mind.

REKLAMAFBK_Belka w artykułach

Marka Super-Pharm poinformowała w swoich mediach społecznościowych, że do jej działalności dołączyło Centrum Medyczne Body&Mind Super-Pharm.

Z ogromną przyjemnością chcemy podzielić się informacją, iż kilka dni temu dołączyło do naszej rodziny Centrum Medyczne Body&Mind Super-Pharm.

Centrum to miejsce, w którym stawiamy na holistyczne podejście do pacjenta. To miejsce, gdzie pacjent znajdzie specjalistów, którzy nie tylko pomogą w rozwiązaniu problemów zdrowotnych, ale także zadba o swoje zdrowie fizyczne i psychiczne" – czytamy w komunikacie firmy.

W placówce przyjmują lekarze specjaliści z dziedziny neurologii, neurologii dziecięcej, onkologii, medycyny rodzinnej, dermatologii, a także medycyny estetycznej.

W niedalekiej przyszłości chcemy współpracować również z lekarzami psychiatrami. W Centrum prowadzimy także terapii leczenia bólu przy zastosowaniu medycznej marihuany. Misją Centrum jest holistyczne podejście do organizmu, jak do układu składającego się z umysłu, ciała, duszy i emocji. Wierzymy, że pracując nad każdym z tych elementów możemy cieszyć się pełnią zdrowia" – informuje Super-Pharm o filozofii, która przyświecała otwarciu Centrum Medycznego Body&Mind.

Czytaj także: Monika Kolaszyńska, Super-Pharm Poland: Bierzemy pod uwagę otwieranie drogerii bez aptek

Super-Pharm to około 80 stacjonarnych placówek w różnych formatach oraz e-sklep. Koncepcja marki opiera się na połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. W kilkunastu punktach dopełnieniem oferty są salony optyczne Super-Pharm Optic. Sprzedaż sieci wartościowo w 2022 r. w porównaniu do 2021 r., wzrosła o około 30 proc. Super-Pharm pozycjonuje się jako sieć upmarketowa, rozwija asortyment dermokosmetyków oraz wprowadza marki, które mają ją odróżnić od konkurencji. Nie planuje inwestowania w marki ekonomiczne, dla których kanałem sprzedaży są np. dyskonty. 

Czytaj także: Super-Pharm wprowadza kolejne produkty pod marką własną Life. Inwestuje w to co ekologiczne i w trendach

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony