REKLAMAAjona banner główny - 90 dni v2

PRODUCENCI I MARKI

TECHNOLOGIE

 

21 października 2021, 16:22



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Tokeny NFT wykorzystywane w branży kosmetycznej

Tokeny NFT wykorzystywane w branży kosmetycznej (fot. Shutterstock)

Marka Clinique, należąca do Estée Lauder, dołącza do garstki innych marek, które dywersyfikują niewymienne tokeny, od przedmiotów kolekcjonerskich po nagrody lojalnościowe i inne dodatki do produktów – donosi portal Voguebusiness.

NFT czyli (Non-Fungible Token) to wyjątkowy zasób cyfrowy, który nie ma takiego samego odpowiednika. To rodzaj kryptograficznego tokena, który pełni rolę certyfikatu potwierdzającego, że dany plik to oryginał istniejący tylko w jednym egzemplarzu. Plik, który jest przedmiotem sprzedaży, można kopiować i powielać, ale oryginał z certyfikatem NFT jest tylko jeden. Mogą więc one służyć dowód autentyczności.

Clinique staje się dziś pierwszą marką Estée Lauder, która oferuje NFT w dążeniu do zwiększenia lojalności i dodania wagi marketingowej swoim najlepszym produktom. Zamiast sprzedawać NFT, marka daje kupującym, którzy są zarejestrowani w jej programie nagród, szansę na otrzymywanie darmowych produktów przez 10 lat wraz z jedną z trzech edycji grafiki NFT. 

Marki modowe i kosmetyczne szybko eksperymentują z różnymi podejściami do niewymiennych tokenów, które nadają cyfrowym przedmiotom unikalną tożsamość. Podczas gdy pierwsza fala NFT tworzonych przez marki w dużej mierze koncentrowała się na tworzeniu i sprzedaży lub rozdawaniu cyfrowych produktów, branża niedawno wkroczyła w nową fazę NFT tworzonych przez marki. Teraz marki łączą NFT i produkty cyfrowe z dodatkowymi korzyściami, które nie są związane z kolekcjonowaniem, w tym budowaniem i nagradzaniem lojalności, przyznawaniem specjalnego dostępu i promowaniem produktów fizycznych.

Clinique nie jest jedyną marką, która wiąże NFT z fizycznymi produktami. Inne marki obejmują fizyczne przedmioty z zakupami NFT lub budują profity. W tym tygodniu Jimmy Choo wystawi swój pierwszy NFT na giełdzie Binance NFT.

Przeczytaj również: Technologia w branży beauty wejdzie na inny poziom. Konsumenci sprawdzą, czy kosmetyki naprawdę działają [RAPORT MINTEL]

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony