StoryEditor
Ciało
30.09.2022 00:00

Testowane przez Wiadomości Kosmetyczne. Nowa marka Natural Home Spa w drogeriach Natura

Drogerie Natura wprowadziły do swojej oferty nową markę kosmetyków naturalnych Natural Home Spa. Z przyjemnością przetestowałyśmy produkty w redakcji. Oto trzy rytuały do wyboru: ajurweda, hammam i minerały morskie.

Produkty do pielęgnacji ciała Natural Home Spa zostały stworzone z myślą o chwilach relaksu i drobnych przyjemności, a inspiracją do ich stworzenia były tradycyjne zabiegi i rytuały pielęgnacyjne znane od pokoleń.  

Natural Home Spa to trzy rytuały: ajurweda, hammam i minerały morskie. W skład każdej z nich wchodzą: mydło w płynie, żel pod prysznic, balsam oraz peeling. Produkty Natural Home Spa to nawet 99 proc. składników pochodzenia naturalnego, opakowania z recyklingu, a także intensywne i orientalne zapachy silnie oddziałujące na zmysły, które pozwalają osiągnąć efekt SPA w domowym zaciszu.

Ajurweda to wywodzący się z Indii, starożytny, holistyczny rytuał odprężająco-regenerujący, skupiający się wokół filozofii „mądrego życia”, czyli dbałości zarówno o ciało jak i strefę duchową.

Hammam jest tradycyjnym zabiegiem oczyszczająco-odżywczym, praktykowanym od wieków w tureckich i marokańskich łaźniach.

Minerały Morskie to tradycyjny zabieg rewitalizująco-odświeżający, czerpiący z wielopokoleniowej mądrości krajów basenu Morza Martwego oraz bogactwa wywodzących się z niego minerałów i składników aktywnych.

Produkty Natural Home Spa dostępne są w drogeriach Natura w całej Polsce, a także w sklepie internetowym www.drogerienatura.pl. Natura to polska firma, która istnieje od 25 lat i prowadzi jedną z największych sieci drogeryjnych.

Promocja
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
10.06.2025 13:21
Wilkinson zaskakuje rebrandingiem, chce “pokazać prawdę o damskim goleniu”
Tradycyjne reklamy dotyczące golenia dla kobiet sprowadzają kobiece doświadczenie najczęściej do „momentu spa” – prrzekonuje Edgewell Personal CareWilkinson mat.pras.

Na polskim rynku startuje kampania brandu Wilkinson Sword Intuition, której towarzyszyć będzie nowa platforma komunikacyjna „Na wszystkie włoski. Wszędzie.” (Any Hair, Anywhere). Marka chce zredefiniować dotychczasowy sposób mówienia o damskim goleniu.

Jest to pierwsza w historii marki duża kampania w Polsce, skierowana do kobiet. Działania w naszym kraju są częścią szerszej europejskiej kampanii. Kampania potrwać ma do sierpnia i będzie kierowana do kobiet w wieku 18-45 lat. W polskiej wersji językowej głosu do spotu użyczyła Nicole Trębacz, młoda gwiazda rapu.

Kampania Wilkinson Sword Intuition „Any Hair, Anywhere” jest manifestem wolności wyboru, przekonując wprost, że golenie to sprawa indywidualna. Marka przechodzi transformację, aby budować bardziej autentyczną relację z kobietami, a kampania w bezpośredni i humorystyczny sposób mówi o rzeczywistości depilacji, normalizuje „niewygodne” tematy i pokazuje prawdę bez filtrów. Brand porzuca tu stereotypy i zrywa z tabu, pokazując, że nie chodzi o „idealne ciało” czy „gładkie nogi”, ale o komfort, swobodę i decyzję każdej kobiety – co, kiedy i czy w ogóle chce golić. 

To podejście do pielęgnacji ciała jest fundamentem globalnej komunikacji marki, mającej w założeniu odzwierciedlać intymne prawdy na temat golenia kobiet i prezentować wysokiej jakości narzędzia, zaprojektowane z myślą o niuansach kobiecego ciała.

Chociaż golenie jest częścią tego, co sprawia, że kobiety czują się piękne, większość z nich nie uważa tego za część swojego rytuału piękna ani za rzadki akt rozpieszczania, ale za niezbędną czynność pielęgnacyjną. Tradycyjne reklamy dotyczące golenia dla kobiet sprowadzają kobiece doświadczenie najczęściej do „momentu spa”. Badania pokazują, że prezentowane do tej pory podejścia nie są przykładem prawdziwych relacji kobiet z włosami na własnym ciele – tłumaczy zespół marketingu Edgewell Personal Care. – Prawda jest taka, że włosy rosną wszędzie: na nogach, twarzy, okolicach bikini, pod pachami, brzuchu, plecach, palcach u stóp i wielu innych miejscach, moglibyśmy tak wymieniać jeszcze długo. Jak do tej pory, żadna marka nie mówiła o tym otwarcie, szczerze i z odrobiną pozytywnego dystansu oraz humoru. Nasza kampania odważnie idzie tam, gdzie żadna inna nie była wcześniej. Skupiamy się na faktycznych doświadczeniach, pokazując kobietom, że jesteśmy marką, która je zna, rozumie i wspiera je w ich wyborach. Wilkinson Sword Intuition daje kobietom narzędzia, których potrzebują i mogą dbać o wszystkie włosy na własnym ciele w sposób, jaki uznają za stosowny – podkreślają przedstawiciele Edgewell Personal Care.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
06. lipiec 2025 00:42