StoryEditor

Twitch to platforma, która może okazać się dobrą opcją dla sprzedaży kosmetyków

Twitch to platforma umożliwiająca transmisję wideo na żywo. Została założona w 2011 roku, a w 2014 została przejęta przez Amazon za 970 milionów dolarów. Dziś liczy ponad 9,36 miliona aktywnych streamerów z 41,5 milionami użytkowników w samych Stanach Zjednoczonych i 140 milionami unikalnych użytkowników miesięcznie. Twitch może stać się w niedalekiej przyszłości doskonałym miejscem dla promocji i sprzedaży kosmetyków – czytamy na portalu Beauty Matter.

Dziś sprzedaż na żywo staje się coraz popularniejsza. Szczególnie dobrze w ten sposób sprzedają się produkty kosmetyczne. Obecnie platforma Twitch odpowiada za 1,8 proc. szczytowego ruchu internetowego. Miejsca ustępują mu tylko Netflix, Apple i Google. Choć nie jest to kanał dedykowany kategorii kosmetycznej, to ma duży potencjał i warto mu się przyjrzeć.

Marki chcą zarówno bardziej angażować konsumentów i zapewniać im rozrywkę w nowy sposób, jak i umożliwić sobie kontakt z nową publicznością, Już widzimy, jak to się rozgrywa dzięki partnerstwu i współpracy z gwiazdami Twitcha, tak jak w przypadku Elf i Loserfruit oraz w markowych grach, takich jak Benefit‘s Game Face – informuje portal Beauty Matter Livvy Houghton, starszy badacz kreatywny w firmie doradztwa strategicznego, The Future Laboratory.

Według najnowszych statystyk 65 proc. użytkowników Twitch to mężczyźni, a 44 proc. dorosłych użytkowników ma 20-29 lat. Jednak żeńskie streamery zyskują na popularności, a sama liczba widzów zapewnia spory zasięg, mimo że kategoria urody wciąż jest w początkowej fazie. Popularność platformy rosła waz z rozwojem pandemii i zamknięciem ludzi w domach. A sama kategoria urodowa, w latach 2019-2020 wzrosła na platformie o 208 proc.

Kategoria beauty ma duży potencjał rozwoju na tej platformie. Jak wiemy ta branża rozwija się ekstremalnie szybko, podobnie jak szybko adaptuje nowe narzędzia do celów promocyjnych i marketingowych. Najlepszym dowodem na to jest TikTok.

Przeczytaj również: Influencerzy mają pozytywny wpływ na sprzedaż kosmetyków, ale równie szybko mogą Was pogrążyć!

Przegląd prasy
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
InPost otwiera największy hub logistyczny w Polsce
InPost

InPost, lider w branży logistycznej dla e-commerce w Europie, uruchomił największe w Polsce centrum logistyczne w Woli Bykowskiej. Nowy hub pozwoli na obsługę nawet 85 tysięcy paczek na godzinę, co podkreśla dynamiczny rozwój firmy i jej rosnące znaczenie na europejskim rynku.

Nowo otwarty hub logistyczny InPost w Woli Bykowskiej zajmuje imponującą powierzchnię 36 tysięcy metrów kwadratowych, co czyni go największym tego typu obiektem w Polsce. Obiekt ten będzie w stanie obsłużyć do 85 tysięcy paczek na godzinę, co znacznie zwiększy możliwości operacyjne firmy. InPost, który jest drugim największym operatorem logistycznym w Polsce pod względem powierzchni magazynowej, kontynuuje dynamiczny rozwój, dostosowując swoją infrastrukturę do rosnących wymagań klientów.

W centrum znajduje się 120 stanowisk dla kurierów oraz zaawansowane technologicznie rozwiązania, takie jak instalacja fotowoltaiczna o mocy 200 kWh z możliwością rozbudowy do 1 MW oraz ładowarki dla samochodów elektrycznych. InPost, który dysponuje flotą około 1300 pojazdów elektrycznych, stawia na rozwój infrastruktury przyjaznej środowisku. Nowy obiekt jest certyfikowany zgodnie z wymaganiami BREEAM EXCELLENT, co potwierdza jego proekologiczny charakter.

Grupa InPost, działająca na dziewięciu rynkach europejskich, obsłużyła w 2023 roku 892 miliony przesyłek. Dzięki inwestycjom w rozwój logistyki firma umacnia swoją pozycję lidera na rynku e-commerce w Europie. Na koniec drugiego kwartału 2024 roku InPost miał w swojej ofercie ponad 73 tysiące punktów odbioru przesyłek, w tym ponad 40 tysięcy Paczkomatów w Polsce i Europie.

Czytaj także: InPost otworzył nowy oddział w Jeleniej Górze realizując swoje cele środowiskowe

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
ID Logistics z imponującymi wynikami w pierwszym półroczu 2024 roku
ID Logistics chwali się wynikami finansowymi za pierwsze 6 miesięcy 2024 r.ID Logistics

Grupa ID Logistics, lider logistyki kontraktowej, odnotowała dwucyfrowy wzrost przychodów oraz zysków operacyjnych w pierwszej połowie 2024 roku. Wyniki firmy wskazują na dalszy dynamiczny rozwój, szczególnie na rynkach międzynarodowych.

W pierwszym półroczu 2024 roku Grupa ID Logistics odnotowała znaczący wzrost przychodów, które wyniosły 1,518,6 mln euro. Oznacza to wzrost o 18,7 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w roku poprzednim. W ujęciu porównywalnym (like-for-like) wzrost wyniósł 14,3 proc.. Sukces ten jest częściowo związany z konsolidacją wyników przejętej polskiej spółki Spedimex, co pozytywnie wpłynęło na ogólną dynamikę przychodów grupy.

ID Logistics odnotowało również wzrost bazowego wyniku EBITDA o 22,4 proc., który wyniósł 234,6 mln euro, co stanowiło 15,4 proc. przychodów. Zysk operacyjny wzrósł o 22,7 proc., osiągając poziom 58,3 mln euro. Grupa kontynuuje rozwój zarówno na rynkach europejskich, jak i amerykańskich, gdzie wzrost w Stanach Zjednoczonych osiągnął imponujące 34,8 proc.. Warto dodać, że dynamika wzrostu w Ameryce Łacińskiej i Azji wyniosła 20,8 proc., co potwierdza globalny zasięg działalności.

Pomimo wzmożonych inwestycji, Grupa ID Logistics utrzymała wskaźnik dźwigni zadłużenia na stabilnym poziomie 1,7x EBITDA, co świadczy o zdrowej strukturze finansowej. W pierwszym półroczu 2024 roku Grupa uruchomiła 14 nowych projektów, które będą kluczowe dla dalszego wzrostu. ID Logistics koncentruje się na strategicznych klientach po obu stronach Atlantyku, co gwarantuje dalszy rozwój firmy w nadchodzących latach.

Czytaj także: ID Logistics: Jedynie 19 proc. polskich firm uzależnia swoje przetrwanie od rozwoju sztucznej inteligencji

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. październik 2024 01:58