
Innowacja została wprowadzona na oficjalnym kanale marki — e.l.f.YOU! — który od momentu uruchomienia w 2020 roku zgromadził już ponad 43 miliony minut obejrzanych transmisji. Dzięki nowej funkcji widzowie mogą dokonywać zakupów w czasie rzeczywistym, reagując na prezentowane produkty podczas streamów, co łączy doświadczenie społecznościowe z natychmiastową możliwością zakupu.
e.l.f. Beauty planuje szerzej zaprezentować projekt podczas TwitchCon San Diego 2025, gdzie Patrick O’Keefe, wiceprezes ds. cyfrowych w e.l.f. Beauty, weźmie udział w panelu poświęconym współpracy marek z twórcami internetowymi. Dyskusja ma przybliżyć, jak interaktywne treści i narzędzia zakupowe mogą zwiększać zaangażowanie widzów i efektywność kampanii marek.
Wprowadzenie eyes.lips.first. jest kolejnym krokiem e.l.f. w kierunku budowania obecności w środowisku gier i transmisji na żywo. Marka od kilku lat inwestuje w kulturę gamingu i współpracę z twórcami treści, dostrzegając rosnący potencjał tej formy komunikacji z młodszymi grupami konsumentów.
Dla Amazon Ads projekt ten stanowi część szerszej strategii łączenia e-commerce z rozrywką interaktywną. Integracja funkcji zakupowych bezpośrednio w streamach wpisuje się w trend tzw. shoppertainment – połączenia zakupów online z elementami społeczności i zabawy, które coraz mocniej kształtują przyszłość handlu cyfrowego.