
Bielenda działa na rynku od ponad 30 lat i zarządza szerokim portfolio rozpoznawalnych marek, takich jak BodyBoom, Soraya, Tołpa czy Dermika. Produkty grupy są obecne nie tylko w Polsce, ale także w prawie 60 krajach na pięciu kontynentach. Dynamiczny rozwój oraz wzrost wolumenów sprzedaży sprawiły, że firma zdecydowała się na utworzenie centralnego punktu dystrybucyjnego, zlokalizowanego w centralnej Polsce.
Nowa inwestycja zostanie zrealizowana w Panattoni Park Zgierz II – centrum logistycznym klasy A, położonym w strategicznej lokalizacji zaledwie 2,5 km od węzła autostrady A2 i 13 km od autostrady A1. Jak podkreśliła Katarzyna Kujawiak, Development Director w Panattoni, wybór tej lokalizacji przez Bielendę potwierdza atrakcyjność i funkcjonalność kompleksu, z którego wcześniej skorzystała także jedna z największych sieci drogeryjnych w kraju.
Otwarcie magazynu planowane jest jeszcze na 2025 rok. Obiekt ma usprawnić zarządzanie łańcuchem dostaw w skali krajowej i międzynarodowej, odpowiadając na rosnące potrzeby eksportowe firmy. To kolejny przykład inwestycji, która pokazuje rosnącą rolę centralnej Polski jako kluczowego hubu logistycznego dla branży kosmetycznej i FMCG.