
Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego będzie się starał przekonać stronę rządową do jak najpełniejszego wsparcia polskiego przemysłu kosmetycznego w zwiększeniu eksportu. Dyskutowany będzie m.in. nowy sposób realizacji programu „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand” i inne pomysły związane z impulsem gospodarczym po COVID-19 – dowiedział się portal widaomoscikosmetyczne.pl.
– Polska branża kosmetyczna musi mocno i wyraźnie zaistnieć na wszystkich możliwych wydarzeniach eksportowych odbywających się w nowych formułach, ale nie uda się to bez wsparcia Ministerstwa Rozwoju. Widzimy, że nasza europejska i światowa konkurencja nie czeka na rozwój wydarzeń, tylko szybko podejmuje nowe wyzwania. My również nie możemy stać w miejscu. Problemem dziś jest także sposób rozliczania przyznanego firmom kosmetycznym finansowania wydarzeń przez PARP, o czym także będziemy rozmawiać z ministerstwem – zdradziła dr Justyna Żerańska, manager ds. projektów legislacyjnych w Polskim Związku Przemysłu Kosmetycznego.