StoryEditor
Eksport
29.05.2023 00:00

Haus Labs by Lady Gaga będzie dostępne ekskluzywnie w Sephora UK

Marka kosmetyczna wielokrotnie nagradzanej piosenkarki pojawi się niedługo w brytyjskiej Sephorze / materiały marketingowe Haus Labs
Haus Labs by Lady Gaga, marka makijażu znana z odważnych kolorów i trwałych pigmentów, przekracza ocean i wchodzi na rynek brytyjski. Marka zostanie uruchomiona wyłącznie w Sephora Westfield White City i na brytyjskiej stronie Sephora 6 czerwca.

Dzięki niedawnemu sukcesowi ponownego wprowadzenia na rynek, Sephora UK zwiększa swoją ofertę produktów. Na początku tego miesiąca sieć wprowadziła produkty do pielęgnacji skóry Q + A oraz markę produktów do pielęgnacji skóry CBG Cellular Goods.

Niedawno brytyjski oddział Sephora zapowiedział na Instagramie premierę Haus Labs Lady Gagi, którą obecnie można kupić w Wielkiej Brytanii wyłącznie na hauslabs.com i Amazon.co.uk. Dzięki temu launchowi kupujący mogą po raz pierwszy osobiście wchodzić w interakcje z innowacyjnymi produktami.

Haus Labs, który po raz pierwszy pojawił się na Amazon w 2019 roku, przeszedł w zeszłym roku reorganizację. Niedawne wznowienie marki obejmuje produkty w siedmiu kategoriach, w tym farby uniwersalne, bronzery w żelu, rozświetlacze, olejki do ust, kolorowe kredki do ust, żelowe kredki do oczu i przyjazne dla użytkownika kredki do brwi.

Wielokrotna zdobywczyni nagrody Grammy, Lady Gaga, która stała się przedsiębiorczynią w przemyśle urodowym, wydaje się być bardzo zaangażowana w zapewnianie fanów i fanek, że Haus Labs spełnia swoją wizję. Asortyment kosmetyków kolorowych obejmuje odważne kolory nasycone trwałymi pigmentami, ale linia do makijażu jest również dobra dla Twojej skóry. Jej formuły zawierają czyste składniki, a każdy składnik jest wybierany na podstawie korzyści pielęgnacyjnych. Triclone Skin Tech Foundation zawiera szczep sfermentowanej arniki, który jest zastrzeżony dla Haus Labs.
 


–  Bardzo ściśle współpracowaliśmy z laboratorium, aby sformułować ferment z arniki, który jest o 860 proc. bardziej skuteczny niż zwykła arnika – powiedziała Lady Gaga brytyjskiemu Vogue. Arnika pomaga w łagodzeniu stanów zapalnych, które przyczyniają się do starzenia. Pytana o to, dlaczego założyła Haus Labs, powiedziała: Świat niekoniecznie potrzebuje kolejnej marki kosmetycznej, ale jeśli uda nam się stworzyć coś, co przesuwa granice tego, co oznacza tworzenie looków makijażowych, to jest tego warte.

Firma Haus Labs ogłosiła niedawno nowy rozmiar Mini dla swojego olejku do ust PHD – a marka zaczyna być poważną konkurencją dla Fenty Beauty by Rihanna dzięki swojemu wielokrotnie nagradzanemu podkładowi Triclone Skin Tech, który jest dostępny w 51 odcieniach.

Czytaj także: Haus Labs mianuje Nicole Sokol na wiceprezeskę ds. rozwoju produktu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
24.06.2025 14:35
Chiny otwierają rynek dla afrykańskich kosmetyków – nowa polityka celna szansą dla eksporterów
Chiński rynek jest największy na świecie i jednym z najbardziej chłonnych.Canva

Chiny ogłosiły zniesienie ceł na import towarów z 53 afrykańskich krajów, z którymi utrzymują stosunki dyplomatyczne. Nowa polityka umożliwia bezcłowy dostęp do chińskiego rynku dla szerokiej gamy produktów, w tym kosmetyków i artykułów higieny osobistej. Dla afrykańskich producentów oznacza to istotne obniżenie barier wejścia na jeden z najszybciej rosnących rynków konsumenckich na świecie.

Decyzja została ogłoszona tuż przed rozpoczęciem Targów Gospodarczo-Handlowych Chiny–Afryka (CAETE), które odbyły się w dniach 12–15 czerwca w Changsha. W wydarzeniu wzięła udział delegacja biznesowa z południowoafrykańskiej prowincji Western Cape, koordynowana przez agencję Wesgro. Na stoiskach zaprezentowano m.in. kosmetyki organiczne, świeże kwiaty, wina, herbaty i produkty odżywcze – kategorie cieszące się rosnącym zainteresowaniem wśród chińskich konsumentów.

Jak poinformowała agencja Wesgro, eksport z Western Cape do Chin osiągnął w 2024 roku wartość 11,76 miliarda randów. W odpowiedzi na nowe możliwości wynikające ze zniesienia ceł, agencja planuje przeanalizować, w jaki sposób lokalne firmy mogą najlepiej wykorzystać zwiększony dostęp do chińskiego rynku – zwłaszcza w dynamicznie rozwijających się segmentach, takich jak kosmetyki i produkty pielęgnacyjne. Inicjatywa ta realizowana jest we współpracy ze Standard Bank Group, która wspiera eksporterów w nawiązywaniu kontaktów z chińskimi partnerami i w poruszaniu się po złożonych procedurach handlu transgranicznego.

Zniesienie ceł to element szerszej strategii Chin na rzecz pogłębienia współpracy gospodarczej z Afryką i dywersyfikacji źródeł importu. Dla producentów kosmetyków z Afryki – szczególnie tych działających w segmencie naturalnym i organicznym – oznacza to realną szansę na ekspansję. Rosnące zapotrzebowanie na produkty premium w Chinach, w połączeniu z niższymi kosztami wejścia i łatwiejszym dostępem do nabywców, może przyczynić się do zwiększenia odporności gospodarek afrykańskich oraz zróżnicowania ich oferty eksportowej.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
05.06.2025 10:30
L’Oréal planuje znaczące inwestycje i wzrost produkcji w Indiach
Indie są niezwykle strategicznym rynkiem dla L’Oréal – podkreślił Nicolas Hieronimus, dyrektor generalny grupy Grupy 

Globalny gigant kosmetyczny L’Oréal zapowiada podwojenie swojego biznesu na rynku w Indiach w ciągu najbliższych kilku lat. Chce też wzmocnić lokalne zdolności produkcyjne. – Indie są niezwykle strategicznym rynkiem dla L’Oréal – podkreślił Nicolas Hieronimus, dyrektor generalny grupy, podczas spotkania z dziennikarzami, które miało miejsce w trakcie oficjalnej wizyty Piyusha Goyala, ministra handlu i przemysłu Indii, we Francji.

Jak wyjaśnił Hieronimus, firma zamierza w najbliższych latach ponad dwukrotnie zwiększyć swoją działalność – w tym rozbudować fabryki, które już teraz produkują 95 proc. towaru, sprzedawanego w Indiach. Do tego dojdzie zwiększenie eksportu do krajów regionu.

L’Oréal obecnie produkuje rocznie w Indiach ok. 500 mln sztuk produktów, z których znacząca część jest przeznaczona na eksport. Według danych India Retailing, są to przede wszystkim produktów do pielęgnacji włosów i skóry, które trafiają do krajów Zatoki Perskiej.

L’Oréal India, które działa w tym kraju od 1994 roku za pośrednictwem swojej spółki zależnej, zarządza portfolio marek, obejmujące produkty z działu konsumenckiego (L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline New York i NYX Professional Makeup), a także marki luksusowe (Kiehl’s, Lancôme i Yves Saint Laurent Beauté).

Indie pozostają też kluczowym rynkiem dla grupy, która zainwestowała w marciu w dwie lokalne marki: Deconstruct (pielęgnacja skóry) oraz Arata (pielęgnacja włosów). Obydwie inwestycje zostały dokonane za pośrednictwem Bold – funduszu L’Oréal, dedykowanego udziałom mniejszościowym w innowacyjnych startupach kosmetycznych.

Rynek kosmetyczny w Indiach, napędzany powiększającą się klasą średnią, ma osiągnąć wartość 30 mld dolarów (28,8 mld euro) do 2027 roku.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. lipiec 2025 11:29