
Azja Południowo-Wschodnia jest zróżnicowanym, a tym samym skomplikowanym regionem, w którym można sprzedawać produkty do pielęgnacji ciała. Wzrost sprzedaży we wszystkich jej krajach czyni go atrakcyjnym celem dla marek kosmetycznych. Przykładem są Filipiny, gdzie produkt krajowy brutto (PKB) tego archipelagu liczącego 103 miliony osób wzrósł w 2017 roku o 6,7 proc., a Bank Światowy planuje dalszy wzrost w tempie 6,7 proc. rocznie w roku ubiegłym i w 2019 roku, zanim osiągnie poziom 6,6 proc. w 2020 roku.
Takie optymistyczne przewidywania, wraz z korzystnym profilem demograficznym młodych filipińskich konsumentów (osoby w wieku 20-34 lat stanowią 34,9 proc. ogółu ludności ) i rosnącą urbanizacją, czyni z tego kraju zyskujący na znaczeniu rynek kosmetyków i środków higieny osobistej.
Firma analityczna GlobalData przewiduje, że rynek kosmetyków i artykułów toaletowych na Filipinach wzrośnie z peso filipińskiego PHP153,4 mld (3,3 mld dol.) w 2017 roku do 178,9 mld PHP (4 mld dol.) do 2022 roku, a CAGR będzie na poziomie 3,1 proc.