StoryEditor
Marketing i media
28.02.2025 13:53

Elizabeth Arden wybiera Ines de La Fressange na ambasadorkę marki

Nowojorska marka kosmetyczna Elizabeth Arden zatrudniła francuską supermodelkę Ines de La Fressange jako ambasadorkę marki. Efekty poznamy już w połowie marca.

Współpraca zostanie zainaugurowana kampanią reklamową, promującą krem ​​Eight Hour Cream. Bohaterką spotu reklamowego będzie Ines, a reżyserem – Rodolphe Bricard. Premiera zaplanowana jest na 13 marca.

Ines de La Fressange jest ikoną prawdziwego paryskiego szyku, była jedną z ulubionych modelek i muz Karla Lagerfelda.

image
Ines de La Fressange przez lata należała do muz i ulubionych modelek Karla Lagerfelda
media

Do współpracy z Elizabeth Arden modelka ma wnieść swój naturalny wdzięk. Ines jest znana i podziwiana od kilku dekad za swój naturalny, niewymuszony, elegancki styl, ponadczasowy wpływ na modę i urodę.

Ines jest idealną muzą dla marki Elizabeth Arden, a marka wciąż oddaje hołd ikonicznym, inspirującym kobietom – uzasadnia marka.

Współpraca z Ines de la Fressange to dla Elizabeth Arden niezwykły moment – komentuje Aurélie Kaskosz, dyrektor marketingu marki we Francji. – Ines doskonale uosabia ikonę francuskiej kobiety, wzór naturalnej gracji i wyrafinowania. Jej wpływ na obecne i poprzednie pokolenia, jej umiejętność wykraczania poza trendy, przy jednoczesnym pozostaniu wierną sobie, czynią ją idealną partnerką do tej kampanii.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
17.10.2025 14:17
e.l.f. Cosmetics wprowadza pierwszą na świecie funkcję zakupów bezpośrednich na Twitchu
Nowa integracja to kolejny mariaż gamingu ze światem beauty.e.l.f.YOU!

Marka e.l.f. Cosmetics jako pierwsza w historii uruchomiła natywną funkcję zakupów bezpośrednich w transmisjach na platformie Twitch, we współpracy z Amazon Ads. Nowe rozwiązanie o nazwie eyes.lips.first. umożliwia użytkownikom kupowanie produktów e.l.f. bez konieczności opuszczania transmisji na żywo, co stanowi przełom w integracji handlu z treściami interaktywnymi.

Innowacja została wprowadzona na oficjalnym kanale marki — e.l.f.YOU! — który od momentu uruchomienia w 2020 roku zgromadził już ponad 43 miliony minut obejrzanych transmisji. Dzięki nowej funkcji widzowie mogą dokonywać zakupów w czasie rzeczywistym, reagując na prezentowane produkty podczas streamów, co łączy doświadczenie społecznościowe z natychmiastową możliwością zakupu.

e.l.f. Beauty planuje szerzej zaprezentować projekt podczas TwitchCon San Diego 2025, gdzie Patrick O’Keefe, wiceprezes ds. cyfrowych w e.l.f. Beauty, weźmie udział w panelu poświęconym współpracy marek z twórcami internetowymi. Dyskusja ma przybliżyć, jak interaktywne treści i narzędzia zakupowe mogą zwiększać zaangażowanie widzów i efektywność kampanii marek.

Wprowadzenie eyes.lips.first. jest kolejnym krokiem e.l.f. w kierunku budowania obecności w środowisku gier i transmisji na żywo. Marka od kilku lat inwestuje w kulturę gamingu i współpracę z twórcami treści, dostrzegając rosnący potencjał tej formy komunikacji z młodszymi grupami konsumentów.

Dla Amazon Ads projekt ten stanowi część szerszej strategii łączenia e-commerce z rozrywką interaktywną. Integracja funkcji zakupowych bezpośrednio w streamach wpisuje się w trend tzw. shoppertainment – połączenia zakupów online z elementami społeczności i zabawy, które coraz mocniej kształtują przyszłość handlu cyfrowego.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
07.10.2025 14:11
„Dotykaj. Badaj. Zapobiegaj” – Gemini wspiera profilaktykę raka piersi
Zależy nam, aby dzięki tej akcji kobiety pamiętały o samobadaniu i przypominały o nim swojej mamie, siostrze czy przyjaciółce – mówi mgr farm. Anna Richert, Dyrektor ds. Oferty i Sprzedaży Internetowej na gemini.pl.Wojtek Rojek

Październik od lat jest miesiącem świadomości raka piersi, a 15 października przypada Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi – symbolicznie oznaczony różową wstążką. W tym roku do kampanii promujących profilaktykę dołączyła sieć aptek Gemini, organizując akcję pod hasłem „Dotykaj. Badaj. Zapobiegaj”. Inicjatywa ma zwrócić uwagę na znaczenie regularnych i bezbolesnych badań, które pozwalają wykryć nowotwór na wczesnym etapie, znacząco zwiększając szanse na wyleczenie.

Choć statystyki są niepokojące, wczesne wykrycie choroby daje aż 95 proc. szans na wyzdrowienie. Mimo to z darmowej mammografii korzysta w Polsce jedynie około 30 proc. uprawnionych kobiet. Ta luka w profilaktyce była impulsem dla Gemini do zorganizowania kampanii społecznej, której towarzyszy specjalna edycja charytatywnego kremu do rąk – „Różowy Październik”. Produkt został przygotowany wyłącznie na potrzeby tej akcji i jest dostępny w ofercie internetowej sieci.

Jak podkreślają organizatorzy, inicjatywa ma nie tylko wymiar edukacyjny, ale też realnie wspiera pacjentki onkologiczne. Dochód ze sprzedaży kremu zostanie przekazany Fundacji OnkoCafe – organizacji działającej od ponad 10 lat na rzecz osób zmagających się z chorobami nowotworowymi. Fundacja prowadzi warsztaty, grupy wsparcia oraz oferuje bezpłatną pomoc psychologiczną pacjentom i ich rodzinom.

Według danych Fundacji, każdego dnia w Polsce z powodu raka piersi umiera aż 19 kobiet. Takie liczby podkreślają wagę działań edukacyjnych i przypominania o regularnym samobadaniu piersi. Celem akcji Gemini jest więc nie tylko wsparcie finansowe, ale przede wszystkim zmiana świadomości społecznej – przypomnienie, że profilaktyka jest najskuteczniejszym narzędziem w walce z nowotworami.

„Różowy Październik” w Gemini to połączenie codziennej troski o siebie z pomocą innym. Kupując charytatywny krem do rąk, klienci aptek mogą w prosty sposób przyczynić się do poprawy jakości życia osób dotkniętych chorobą nowotworową. To gest, który ma wymiar symboliczny i praktyczny zarazem – przypomina, że badanie i dbanie o zdrowie może stać się częścią codziennych nawyków.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. październik 2025 11:43