StoryEditor
Marketing i media
28.02.2025 13:53

Elizabeth Arden wybiera Ines de La Fressange na ambasadorkę marki

Nowojorska marka kosmetyczna Elizabeth Arden zatrudniła francuską supermodelkę Ines de La Fressange jako ambasadorkę marki. Efekty poznamy już w połowie marca.

Współpraca zostanie zainaugurowana kampanią reklamową, promującą krem ​​Eight Hour Cream. Bohaterką spotu reklamowego będzie Ines, a reżyserem – Rodolphe Bricard. Premiera zaplanowana jest na 13 marca.

Ines de La Fressange jest ikoną prawdziwego paryskiego szyku, była jedną z ulubionych modelek i muz Karla Lagerfelda.

image
Ines de La Fressange przez lata należała do muz i ulubionych modelek Karla Lagerfelda
media

Do współpracy z Elizabeth Arden modelka ma wnieść swój naturalny wdzięk. Ines jest znana i podziwiana od kilku dekad za swój naturalny, niewymuszony, elegancki styl, ponadczasowy wpływ na modę i urodę.

Ines jest idealną muzą dla marki Elizabeth Arden, a marka wciąż oddaje hołd ikonicznym, inspirującym kobietom – uzasadnia marka.

Współpraca z Ines de la Fressange to dla Elizabeth Arden niezwykły moment – komentuje Aurélie Kaskosz, dyrektor marketingu marki we Francji. – Ines doskonale uosabia ikonę francuskiej kobiety, wzór naturalnej gracji i wyrafinowania. Jej wpływ na obecne i poprzednie pokolenia, jej umiejętność wykraczania poza trendy, przy jednoczesnym pozostaniu wierną sobie, czynią ją idealną partnerką do tej kampanii.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
17.07.2025 14:06
Avon uhonorowany tytułem Best Cruelty-Free Brand 2025. To kamień milowy w drodze do etycznego piękna
Avon mat.pras.

"Z radością informujemy, że zostaliśmy uhonorowany tytułem Best Cruelty-Free Brand podczas Global Green Beauty Awards 2025!" – poinformował Avon Polska na swoim profilu LinkedIn. Co oznacza takie wyróżnienie dla firmy i jakie warunki trzeba spełnić, aby je uzyskać?

Z dumą możemy powiedzieć, że nasze produkty spełnią rygorystyczne standardy programu Leaping Bunny Program i pozostają w pełni cruelty-free. To wyróżnienie jest efektem naszej wspólnej pracy, ponieważ przeanalizowaliśmy ponad 8 tys. składników i zaangażowaliśmy około 4 tys. dostawców – podkreśla Avon Polska.

Zgłoszenia są oceniane przez niezależny panel ekspertów z branży beauty, a cały proces przyznawania nagród jest prowadzony przez Arquette Media. Nagrody przyznawane są na podstawie systemu punktowego, który ocenia skuteczność produktu – jak dobrze działa i jak bardzo użytkownicy lubią go stosować. Pod uwagę brane są również „zielone czynniki”, takie jak praktyki marki w zakresie zrównoważonego rozwoju środowiskowego oraz ogólne zaangażowanie marki w działania proekologiczne – komentuje dla Wiadomości Kosmetycznych Jemah Brightman-White, pełniąca funkcję globalnej Brand Activism & Sustainability communications manager w Avon. 

Zobacz też: Dystrybutorzy rynku mody i beauty łączą siły w działaniach na rzecz klimatu

W lipcu firma świętuje uzyskanie oficjalnej akredytacji, potwierdzającej, że produkty Avon nie są testowane na zwierzętach.

To ważny kamień milowy w naszej drodze ku bardziej etycznemu pięknu – podkreśla Avon, dziękując równocześnie partnerom z Cruelty Free International za wsparcie w realizacji tego celu. – To dla nas ogromna motywacja, aby nadal tworzyć produkty pięknie i odpowiedzialnie! – podkreśla firma, produkująca swoje kosmetyki w podwarszawskim Garwolinie.

image
mat.pras.

Zobacz też: Jessica Deckers, Avon: Każda firma ma inne możliwości i priorytety, nasza idzie swoją drogą

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
17.07.2025 11:42
Estée Lauder powołuje szefową ds. cyfryzacji i marketingu. To nowo utworzone stanowisko
Aude Gandon zdobywała wcześniej doświadczenie zawodowe m.in.w Google, Nestle czy Leo BurnettEstée Lauder mat.pras.

Firma Estée Lauder Companies powołała z dniem 1 sierpnia Aude Gandon na nowo utworzone stanowisko dyrektor ds. cyfryzacji i marketingu (chief digital & marketing officer), dołączając do zarządu z siedzibą w Stanach Zjednoczonych. Gandon będzie raportować bezpośrednio do Stéphane‘a de La Faverie – prezesa i dyrektora generalnego.

Aude Gandon wniesie do Estée Lauder doświadczenie i kreatywność, zdobyte m.in. na stanowisku globalnego dyrektora ds. marketingu w Nestle. Wcześniej Gandon pełniła funkcje kierownicze w Google, będąc tam globalną dyrektor zarządzającą  ds. platform i ekosystemów, gdzie kierowała zintegrowanymi i kreatywnymi strategiami marki na pięciu kontynentach.

Jej kariera obejmuje również stanowiska kierownicze w globalnych agencjach reklamowych, takich jak Publicis Worldwide, McCann i Leo Burnett, gdzie współpracowała z takimi klientami jak L’Oréal, P&G Beauty i LVMH.

Aude to wyjątkowa i utalentowana globalna liderka marketingu z bogatym doświadczeniem w transformacji dużych firm, zorientowanych na klienta w erze cyfrowej – podkreśla de La Faverie. – Jej szeroka perspektywa i doświadczenie w kierowaniu zakrojonymi na szeroką skalę transformacjami marketingowymi, cyfrowymi i medialnymi czynią ją idealną liderką na to stanowisko, ponieważ kształtujemy przyszłość branży kosmetycznej premium – dodaje prezes.

Na nowym stanowisku Gandon będzie kierować transformacją ekosystemu cyfrowego, marketingowego i medialnego Estée Lauder, kierując marketingiem, działaniami kreatywnymi, analizą konsumentów i kategorii, projektowaniem sklepów regionalnych i merchandisingiem wizualnym, wielokanałową strategią medialną oraz globalną obsługą klienta.

Będzie ona również monitorować globalny handel cyfrowy i ściśle współpracować z regionalnym kierownictwem, aby przyspieszyć rozwój firmy w obszarze online.

Nominacja Gandon pokazuje zaangażowanie Estée Lauder w rozwijanie podejścia, zorientowanego na klienta oraz wzmacnianie marketingu jako motoru wzrostu firmy.

Z przyjemnością dołączam do Estée Lauder Companies, firmy z niezrównanym portfolio silnych marek i solidnym dziedzictwem innowacji – komentuje Aude Gandon. – W obliczu ciągłej ewolucji zachowań konsumentów, możliwość kierowania transformacją cyfrową i marketingową w wiodącej, prestiżowej firmie kosmetycznej jest niezwykle ekscytująca. Z niecierpliwością czekam na współpracę z utalentowanymi zespołami, aby udoskonalić nasze możliwości cyfrowe, pogłębić relacje z klientami i stymulować rozwój marek i kanałów dystrybucji – podkreśla nowa szefowa ds. cyfryzacji i marketingu.

Zobacz też: Estée Lauder z nową szefową klastru makijażu; marka zapowiada przyspieszenie wzrostu

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. lipiec 2025 01:19