StoryEditor
Marketing i media
07.11.2023 11:58

Jak zamieniać followersów w klientów? [WEBINAR]

Czy Twoi odbiorcy klikają, czy konsumują produkty? / Shutterstock
Media społecznościowe są jednym z najchętniej wykorzystywanych kanałów promocji przez firmy kosmetyczne. Pytanie – jaki jest skutek takich działań. Chodzi o kliki czy o sprzedaż? Jeśli o sprzedaż, to jak zamieniać followersów w klientów? Wiedzą na ten temat podzieli się Dolores Greń, wykładowca, praktyk, strateg marketingowy, certyfikowany trener biznesu podczas webinaru, który odbędzie się 21 listopada o godz. 11.00 w ramach szkoleniowego cyklu Wiadomości Kosmetycznych dla branży beauty.

Klikamy, przesuwamy, scrollujemy i tak setki razy dziennie. W przebodźcowanym świecie XXI wieku najcenniejszą walutą stała się uwaga. Branża kosmetyczna nie ma łatwo, nowości produktowe wyrastają jak grzyby po deszczu, każdy chciałby sprzedać. A jako konsumenci lubimy oglądać, podziwiać, inspirować się. Może damy lajka, ale czy kupimy? Kto wie…

Firmy kosmetyczne aby zostać zauważone tworzą coraz atrakcyjniejszy content, co wymaga zaangażowania czasu, zespołu, środków. A przecież najważniejszym celem działań marketingowych powinno być zarabianie. Każdy punkt styku klienta powinien przybliżać nas do tego celu. Czy Twoi odbiorcy klikają, czy konsumują produkty? Nad tym zastanowimy się podczas webinaru szkoleniowego, który odbędzie się już 21 listopada w ramach cyklu szkoleniowego Wiadomości Kosmetycznych. 

 

Dla kogo webinar?

  • Dla managerów, brand managerów, product managerów firm z branży health&beauty.
  • Dla działów marketingu, specjalistów ds. reklam, social mediów
  • Dla działów handlowych, trade marketingu firm z branży kosmetycznej
  • Dla agencji reklamowych, agencji SEO, SEM

 

Poruszane zagadnienia:

 

ŚWIADOMOŚĆ

  • Marketing i jego cele strategiczne – które Z wybierasz - zasięgi czy zakupy
  • Czy wykorzystujesz wszystkie 7 ról marketingu? Czy jak inni informujesz?
  • Zasada 10x i 100 dni w marketingu strategicznym – dobrze znaczy dużo, nie odwrotnie
  • Rozum kontra serce – czy ma być pięknie, czy skutecznie w content marketingu?

 

PROCESY

  • Model PDCA – jak stale ulepszać swoje efekty i testować działania marketingowe
  • Młotek, czy gwóźdź – dlaczego pomysły i nowości są wrogiem marketingu?

 

DANE

  • Data driven marketing – co dają nam dane i czy ograbiają nas z kreatywności?
  • Wskaźniki marketingowe krok po kroku – po co nam procenty i liczby?
  • Poznawanie klienta – NPS, net promoter score, satysfakcja to czuły indykator 

 

LEJEK MARKETINGOWY

  • Szum komunikacyjny – jak przyciągnąć uwagę Klienta w dobie chaosu informacyjnego na zasadzie AIDA
  • 3 krytyczne punkty w lejku marketingowym – bądź ich świadomy i łataj dziury
  • Lepszy nowy, czy lojalny klient? Zasada dziurawego wiadra.
  • Powrót klienta – wskaźnik CRR, lojalność celem biznesowym 

 

Z webinaru dowiesz się:

  • Jak powinien działać marketing strategiczny
  • Jak efektywnie projektować działania marketingowe
  • Jak  programować działania, aby nie wiązały się z dużymi nakładami
  • Jak pogłębiać, a nie poszerzać działania marketingowe
  • Jak wytyczać lejek marketingowy skorelowany ze sprzedażą
  • Które punkty lejka są kluczowe na ścieżce klienta i gdzie możesz tracić
  • Jakie dwa wskaźniki marketingowe powinieneś monitorować
  • Jak wyciągać wnioski po nieudanych kampaniach
  • Jak podchodzić do marketingu projektowo, procesowo

 

EKSPERTKA

Dolores Greń – strateg marketingowy, pomaga branży beauty świadomie podchodzić do marketingu, zarządzania, ścieżki klienta, aby osiągać cele biznesowe. Pracuje z firmami jako konsultant, szkoleniowiec, jest autorką publikacji, wykładowcą akademickim. 

Związana m.in. z Wyższą Szkołą Inżynierii i Zdrowia w Warszawie, gdzie prowadzi zajęcia z „Marketingu usług kosmetologicznych”, a także Collegium da Vinci, czy Uniwersytetem Szczecińskim.

image

Dolores Greń Mature Marketing, strateg marketingowy

materiały prasowe
Autorka publikacji w czasopismach branżowych „Beauty Forum”, „Wiadomości kosmetyczne”, „Kosmetologia estetyczna”. Na koncie ponad 3000 godzin spędzonych w sali szkoleniowej i konsultacjach.

Praktyk, manager, związana aktywnie z marketingiem od 15 lat, pracowała po stronie agencji reklamowych, przez 7 lat szefowała działom marketingu w firmach rodzinnych, korporacjach, głównie z branży health&beauty. Współpracowała z markami i dystrybutorami: Tołpa, Superpharm, Silcare, Clochee, Cosmedix, Ayuna, Dr Max, Este Group.

Absolwentka MBA Business Trends, certyfikowany Trener biznesu. Z wykształcenia biolog, kosmetolog, ukończyła program Charted Instytute of Marketing in London, Orka Brand Academy Kopenhaga.

 

Start webinaru: wtorek 21 listopada, godz. 11.00. Kup dostęp: tutaj

 

Obejrzyj także wywiad z Dolores Greń w rmach cyklu Beauty Rozmowy Wiadomości Kosmetycznych 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
03.06.2025 15:44
Termoczuła etykieta Dove ostrzeże przed zbyt gorącą wodą pod prysznicem
Termoczuła etykieta ma strzec zdrowia skóry konsumentów i konsumentek Dove.Dove

Marka Dove wprowadziła na rynek kanadyjski limitowaną edycję żelu pod prysznic z innowacyjną etykietą, która reaguje na temperaturę wody. Jeśli podczas kąpieli temperatura przekroczy 40°C, część elementów graficznych znika, a na ich miejscu pojawia się ostrzeżenie: „BARDZO GORĄCA”. Zastosowany w produkcie tusz termochromowy ma za zadanie przypominać użytkownikom o wpływie gorącej wody na barierę ochronną skóry.

Rozwiązanie pojawiło się na opakowaniach serii „Deep Moisture” i zostało w całości wykonane z materiałów pochodzących z recyclingu. Etykieta pełni funkcję nie tylko informacyjną, ale także edukacyjną – podkreśla, że obniżenie temperatury prysznica pomaga chronić naturalną wilgotność skóry. Inicjatywa jest częścią szerszego zaangażowania marki Dove w promowanie zdrowych nawyków pielęgnacyjnych.

Wybór Kanady jako miejsca premiery nowego rozwiązania nie jest przypadkowy. Kraj ten przez znaczną część roku doświadcza niskich temperatur, co sprawia, że wielu mieszkańców regularnie korzysta z długich i bardzo ciepłych pryszniców. To właśnie do nich kierowana jest kampania mająca na celu ograniczenie nieświadomego działania szkodliwego dla skóry.

– Pielęgnacja skóry to coś więcej niż sam kosmetyk – to wspieranie codziennych nawyków, które pomagają zachować jej zdrowie – powiedziała Divya Singh, Head of Personal Care w Unilever Canada. Jak zaznacza, Dove Shower Sensor ma być prostym, ale skutecznym narzędziem w codziennej trosce o kondycję skóry i uświadamiać użytkowników, że temperatura wody ma realne znaczenie dla jej zdrowia.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
03.06.2025 10:56
Douglas Beauty Express – event w Krakowie pod hasłem Billie Eilish
Beauty bus w barwach Douglasa zatrzyma się aż na pięć dni (od 3 do 7 czerwca) przy krakowskiej Galerii KazimierzDouglas mat.prasowe

Po inaugurującym trasę muzyczną Douglas Beauty Express – Orange Warsaw Festival nadszedł czas na drugi przystanek. Tym razem beauty bus w barwach Douglasa zatrzyma się aż na pięć dni (od 3 do 7 czerwca) przy krakowskiej Galerii Kazimierz. Zaplanowane w nim atrakcje i aktywacje konsumenckie skupiać się będą wokół koncertu Billie Eilish (3-4 czerwca) i promocji dostępnych na wyłączność w perfumeriach Douglas zapachów artystki.

Makijaż inspirowany zapachami Billie Eilish, pełna emocji gra w zapachowe bingo, piny na kapelusze i rabat na perfumy Billie Eilish – to tylko niektóre aktywacje, zaplanowane na kolejnym przystanku Douglas Beauty Express. Odwiedzający będą mogli zebrać pieczątki, które umożliwią im personalizację kapelusza. 

Bus zatrzyma się pod Galerią Kazimierz, a koncertowa atmosfera utrzyma się w nim jeszcze trzy dni po występie artystki.

Looki w stylu Billie 

W Douglas Beauty Express przygotowano trzy profesjonalne stanowiska, gdzie pod okiem makijażystów i z wykorzystaniem produktów Douglas Collection, będzie można wykreować looki inspirowane dostępnymi na wyłączność w perfumeriach Douglas perfumami Billie Eilish.

Zapachy w klimacie Billie 

W Douglas Beauty Express powstanie też strefa zapachowa, w której będzie można odkryć kompozycjeEilish Fragrances.

Zapachy te – odważne, indywidualne, nowoczesne – w pełni odzwierciedlają jej charakter i artystyczną wizję. Niosą ze sobą klimat jej twórczości – intrygujący, zmysłowy, bezkompromisowy. Kompozycje balansują między mrocznymi, uwodzicielskimi nutami a orzeźwiającymi akcentami. Każdy flakon to nie tylko zapach, ale także kreatywna deklaracja — ekspresyjna, zaskakująca i wyznaczająca nowe standardy w perfumiarstwie.

O kompozycjach zapachowych opowiadać będą również hostessy obecne poza strefą Douglas Beauty Express.

Zobacz też: Douglas będzie wyłącznym dystrybutorem na Europę nowych perfum Billie Eilish

Szeroki asortyment i marki na wyłączność

Z myślą o osobach, które nie będą mogły pojawić się w tych dniach w Krakowie, przygotowano też specjalną ofertę: 50 proc. rabatu na zapach Billie Eilish. Promocja obowiązuje od 3 do 7 czerwca wyłącznie w perfumeriach stacjonarnych Douglas.

Douglas jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią perfumerii w Polsce. Strategicznym podejściem marki jest łączenie kanałów sprzedaży stacjonarnej i online, a także zapewnienie klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych poprzez tworzenie dedykowanych stref oraz gabinetów SPA czy fryzjerskich. Szeroki asortyment perfumerii obejmuje tysiące produktów zarówno światowych, jak i polskich marek. Dodatkowo ważny sektor stanowią produkty dostępne na wyłączność. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 13:41