StoryEditor
Marketing i media
22.09.2025 13:57

“Plotkara” Leighton Meester – pierwszą ambasadorką marki Bubble

Kampania Bubble z udziałem Leighton Meester  / Bubble

Marka popularnych kosmetyków pielęgnacyjnych Bubble mianowała aktorkę Leighton Meester, znaną z roli Blair w serialu “Plotkara”, swoją pierwszą globalną ambasadorką marki. Amerykańska aktorka bierze udział w pierwszej w historii Bubble kampanii 360 stopni „Radical Joy”, określanej jako „odważna, kolorowa celebracja pielęgnacji skóry.

Kampania z udziałem 39-letniej Leighton Meester będzie promowana w mediach społecznościowych, cyfrowych, w przestrzeni zewnętrznej i w sklepach stacjonarnych. Oprócz grze w serialu „Plotkara”, emitowanego w latach 2007-2012, Meester zajmowała się również muzyką.

Bubble udowadnia, że ​​pielęgnacja skóry może być skuteczna, bez nadmiernych komplikacji. Ich misja, aby zapewnić każdemu dostęp do skutecznej pielęgnacji skóry, naprawdę do mnie przemówiła. Mam nadzieję, że ta kampania zainspiruje ludzi do odnalezienia odrobiny radości w codziennej rutynie – opowiada nowa ambasadorka marki.

Dzięki Radical Joy pokazujemy, że przyjemna i skuteczna pielęgnacja skóry nie muszą się wzajemnie wykluczać – dodaje Shai Eisenman, założyciel i prezes Bubble. – Zawsze wierzyliśmy, że radosna i skuteczna pielęgnacja skóry powinna być dla każdego, i właśnie to reprezentuje Leighton. Jest ambitna, a jednocześnie wiarygodna i wciela tę kampanię w życie w najbardziej autentyczny sposób.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
30.09.2025 13:01
Julia Wieniawa i Grażyna Torbicka na pokazie Le Défilé L’Oréal Paris – wolność, równość i siostrzeństwo w sercu Paris Fashion Week
Przed Hôtel de Ville w Paryżu odbył się pokaz mody L’Oréal Paris – oficjalnego partnera Paris Fashion Week, z udziałem Julii Wieniawy i Grażyny TorbickiejL‘Oréal Paris

29 września 2025 r. przed paryskim Hôtel de Ville odbył się wyjątkowy pokaz mody L’Oréal Paris – oficjalnego partnera Paris Fashion Week. Wydarzenie na nowo zinterpretowało ikoniczne francuskie hasło narodowe: Wolność, Równość, Braterstwo. Tym razem w kobiecym i feministycznym duchu – aby uczcić siłę kobiet, poczucie własnej wartości oraz siostrzeństwo. „Wolność, Równość, Siostrzeństwo, Jesteś tego warta” – to przesłanie, które stało się motywem przewodnim tegorocznego Le Défilé L’Oréal Paris.

Symboliczne miejsce – Hôtel de Ville – nadało wydarzeniu dodatkowej mocy i znaczenia. To właśnie tu w XVIII wieku rozgrywały się rewolucyjne protesty, a w XIX wieku rodziły się ruchy kobiece i walka o równość płac. Po raz ósmy od 2017 roku Le Défilé L’Oréal Paris celebrował siostrzeństwo, a także synergię pomiędzy najnowocześniejszą wiedzą w dziedzinie urody a światem mody.

Nowo mianowany ekspert ds. makijażu Harold James wraz ze swoim zespołem artystów, a także ekspert fryzjerski Stéphane Lancien ze swoją ekipą, stworzą ikoniczne stylizacje, wyznaczając inspiracje w makijażu i fryzurach na nadchodzący sezon.

image
L‘Oréal Paris

Po raz ósmy od 2017 roku Le Défilé L’Oréal Paris celebrował siostrzeństwo oraz synergię pomiędzy światem urody i mody. Publiczność mogła podziwiać międzynarodową plejadę ambasadorek marki: Gillian Anderson, Marie Bochet, Cindy Brunę, Violę Davis, Jane Fondę, Bebe Vio Grandis, Arianę Greenblatt, Lumę Grothe, Kendall Jenner, Aję Naomi King, Evę Longorię, Andie MacDowell, Helen Mirren i Aishwaryę Rai.

Na wybiegu nie zabrakło także polskich akcentów. Już po raz drugi w pokazie wzięła udział Julia Wieniawa, wyszła podczas show dwukrotnie. Raz sama, a raz w towarzystwie innych globalnych ambasadorek – Kendal Jenner, Jane Fondy, Helen Mirren, Andie MacDowell, Gillian Anderson, Evy Longorii, Cary Delevingneoraz Ariany Grindelballt. A swój debiut na paryskim wybiegu L’Oréal Paris zaliczyła Grażyna Torbicka – ambasadorka marki od 2016 roku.

Choć Paryż był główną sceną wydarzenia, specjalne transmisje i spotkania towarzyszące odbyły się również w wielu innych miastach na całym świecie, aby jak najwięcej osób mogło poczuć atmosferę pokazu i usłyszeć przesłanie marki: piękno to siła i wolność każdej kobiety.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
25.09.2025 12:25
Maybelline zaczyna współpracę z Miley Cyrus i odświeża kultowy dżingiel reklamowy
Maybelline mat.pras.

Marka Maybelline New York poinformowała o rozpoczęciu współpracy z Miley Cyrus. Gwiazda pop będzie pełnić funkcję globalnej ambasadorki marki. Maybelline podkreśla przy tym, że współpraca z amerykańską gwiazdą może wyznaczyć „nową erę piękna” – udowodnić ponadczasowość Maybelline i wyznaczać nowe trendy.

W ramach partnerstwa Miley Cyrus będzie promować najważniejsze, nadchodzące premiery produktów, w tym m.in. nowy viralowy tusz do rzęs. Zdaniem Cyrus, kampania pokazuje, że “piękno jest płynne, że pewność siebie może wyrażać się na milion różnych sposobów i że rodzimy się z nią od zawsze”.

Miley to coś więcej niż globalna ikona – to muza współczesnego piękna. Jej kreatywność i kunszt łączą siłę z wrażliwością – ocenia Sandrine Jolly, globalna prezes marki Maybelline New York.

Maybelline podziela moje przekonanie, że makijaż powinien być wyrazisty i stale ewoluować. Współpraca z Maybelline, marką, która celebruje ważne wartości, samoekspresję i zabawę, wydawała się najbardziej naturalnym wyborem na tym etapie mojego życia – mówi artystka.

Informacja o nowej ambasadorce marki pojawiła się zaledwie kilka dni po tym, jak Maybelline wskrzesiło swój kultowy dżingiel reklamowy „Maybe It’s Maybelline” z 1991 roku – teraz z odświeżonym brzmieniem, adresowanym do nowego już pokolenia konsumentów kosmetyków. 

Odświeżony utwór, zakorzeniony w energii Nowego Jorku, został przearanżowany tak, aby odzwierciedlać współczesne wartości marki, takie jak poczucie siły, pewność siebie i samoekspresja, a jednocześnie nawiązywać do nostalgii za jednym z najbardziej rozpoznawalnych sloganów w branży kosmetycznej.

Te dwa działania sygnalizują przemyślaną strategię: łączenie kulturowych ikon z dziedzictwem, aby zapewnić atrakcyjność dla wielu pokoleń. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. październik 2025 00:26