StoryEditor
Targi i konferencje
19.02.2009 00:00

Perły Rynku Kosmetycznego 2009 wybrane!

17 statuetek i 35 dyplomów trafiło w ręce producentów kosmetyków, którzy zgłosili swoje nowości do konkursu Perły Rynku Kosmetycznego 2009 organizowanego przez „Wiadomości Kosmetyczne”. Nagrody zostały rozdane 18 lutego br. w gościnnych progach klimatycznej restauracji Tiffany’s w Warszawie. Wśród nagrodzonych znalazły się kosmetyki takich firm i marek jak: L’Oréal Paris; Maybelline; Nivea; Adidas i Rimmel (Coty); Dove (Unilever); Pantene Pro-V i Gillette (Procter & Gamble); Henkel; Celia i Perfecta (Dax Cosmetics); Oceanic; Under Twenty i Lirene (Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris); Ziaja; Soraya; Johnson’s Baby i Clean & Clear (Johnson & Johnson); Colgate-Palmolive; Laboratorium Kosmetyczne Joanna; Eveline Cosmetics; C-Thru (Sarantis); Gosh Cosmetics; Bell; Revlon; IsaDora; Golden Rose; Vipera Cosmetics; Pierre René; Venita; Cleanic (Harper Higienics). Najwięcej nagród i wyróżnień, bo po 4 – czyli za wszystkie swoje zgłoszone produkty – zebrały w tym roku firmy Oceanic i Coty, ale po dwie statuetki za pierwsze miejsca odebrały firmy Nivea i Eveline Cosmetics. Zobacz laureatówZobacz fotorelację Laureaci kolejnej edycji konkursu Perły Rynku Kosmetycznego Biuro podróży ITAKA ufundowało główną nagrodę dla Czytelników Wiadomości Kosmetycznych głosujących na Perły Rynku Kosmetycznego 2009 - tygodniowe wczasy dla dwóch osób na Wyspach Kanaryjskich. Pan Tomasz Borychowski, koordynator sieci agencyjnej biura podróży ITAKA, podczas gali wylosował zwycięzcę - nagroda powędrowała do pani Marii Dwojak, właścicielki drogerii A-Z z Polkowic.

Tegoroczną uroczystość rozdania nagród uświetnił wykład pani Magdaleny Zimnej, dyrektor działu badań Gfk Polonia, na temat trendów konsumenckich na polskim rynku w latach 2008 – 2009. Wykład odnoszący się m.in. do przewidywanych zachowań konsumentów w czasach kryzysu, wzbudził ogromne zainteresowanie uczestników spotkania.
Gości zebranych na Gali bawił aktor-brzuchomówca Piotr Boruta, znany z występów z lalką Czocherem w programie „Mam talent”.
Do konkursu Perły Rynku Kosmetycznego 2009 zostało zgłoszonych ponad 170 produktów. Miał on inną formułę niż jego poprzednie edycje. W ubiegłych latach najlepsze nowości wybierali konsumenci. W tym roku – czytelnicy Wiadomości Kosmetycznych, właściciele i pracownicy drogerii oraz sklepów posiadających w ofercie kosmetyki. Ankieta z nowościami biorącymi udział w konkursie została wydrukowana na łamach Wiadomości Kosmetycznych (nr 11 (28), listopad 2008). Czytelnicy głosowali na trzy, ich zdaniem najlepsze produkty w każdej kategorii i wysyłali wypełnione ankiety bezpośrednio na adres firmy badawczej GfK Polonia. Instytutowi GfK zostało powierzone czuwanie nad analizą wyników rankingu, aby konkurs spełniał wysokie standardy działań Grupy Wydawniczej Lebensmittel Praxis Verlag, w której znajduje się także wydawca „Wiadomości Kosmetycznych” i „Wiadomości Handlowych”.
Wspaniałe nagrody dla czytelników biorących udział w głosowaniu ufundowały firmy ITAKA i Wonderbox. Główną nagrodę – tygodniowe wczasy dla dwóch osób na Wyspach Kanaryjskich – wygrała Maria Dwojak, właścicielka Drogerii A-Z w Polkowicach. Pan Tomasz Borychowski, koordynator sieci agencyjnej biura podróży ITAKA, wylosował zwycięzcę podczas Gali Perły 2009 i przekazał symboliczny voucher na ręce Bożeny Graczyk, kierownika sprzedaży i marketingu Wiadomości Kosmetycznych. Pani Maria Dwojak, dzięki ITACE spędzi tydzień w 4-gwiazdkowym hotelu Rio Calma na wyspie Fuerteventura.
Pięć nagród dodatkowych – kuponów podarunkowych Wonderbox m.in. na ekskluzywne zabiegi relaksacyjne w SPA, trafiło w ręce następujących osób: Danuta Sikora, właścicielka sklepu wielobranżowego w Borku Wielkopolskim; Barbara Grabowska, właścicielka sklepu w Turku; Magdalena Mączka, asystent kierownika supermarketu drogeryjnego Rossmann w Olkuszu; Barbara Nowak, właścicielka sklepu „Basia” w miejscowości Rumia-Janowo; Artur Rogula, właściciel sklepu Elraj we Włoszczowej. Nagrody przekazała pani Beata Marciniak, product and communication manager Wonderbox Poland.
Partnerami Generalnymi Gali Perły Rynku Kosmetycznego 2009 były firmy: ITAKA, Polska Grupa Drogeryjna, Willson & Brown. Rolę Partnerów przyjęły także firmy: NAVO Polska Grupa Dystrybucyjna, ActiPack – producent opakowań, Hurtownia Kosmetyków sc Ewa, Polska Sieć Drogerii Vica, Przedsiębiorstwo Handlowe AMA SA, Drogerie Visage, Dystrybutor Kosmetyków WiT oraz Wonderbox Poland.
Laureatom serdecznie gratulujemy, a Partnerom dziękujemy za wsparcie.

Redakcja Wiadomości Kosmetycznych
 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
03.09.2025 15:51
Skjur promuje się podczas imprezy na Podwalu
Na evencie zebrały się osoby ze świata mediów i branży beauty.Agata Grysiak

Dziś na warszawskim Podwalu odbyła się impreza promocyjna marki Skjur, która przyciągnęła licznych uczestników zainteresowanych nowościami z branży kosmetycznej i pielęgnacyjnej. Spotkanie miało charakter edukacyjny i łączyło elementy informacyjne z rozrywką, tworząc przestrzeń zarówno do relaksu, jak i do zdobycia praktycznej wiedzy.

W programie znalazły się różnorodne atrakcje przygotowane z myślą o gościach. Dużym zainteresowaniem cieszył się automat z kulkami, w których ukryte były drobne nagrody. Uczestnicy mogli także skorzystać z krótkiej analizy kolorystycznej, pozwalającej na lepsze dopasowanie odcieni ubrań i kosmetyków do typu urody. Dla chętnych przygotowano również masaże dłoni i karku.

Organizatorzy zadbali o przyjazną atmosferę spotkania. Na miejscu serwowano koktajle oraz przekąski, które umilały czas spędzony podczas wydarzenia. Połączenie strefy relaksu z częścią edukacyjną sprawiło, że impreza przyciągnęła osoby w różnym wieku, szukające zarówno odprężenia, jak i inspiracji w zakresie pielęgnacji.

Istotnym punktem programu był wykład dermatologiczny, który pozwolił uczestnikom poszerzyć wiedzę o zdrowiu skóry i świadomej pielęgnacji. Połączenie merytorycznej części z elementami rozrywkowymi sprawiło, że wydarzenie wyróżniało się na tle typowych akcji promocyjnych, stawiając na edukację i budowanie relacji z konsumentami.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
24.07.2025 10:10
Inauguracja Polskiej Izby Gospodarczej Kobiet – z dyskusjami o biznesie, rozwoju, sukcesie i kosmetykach
Podczas wystąpień motywacyjnych poruszano tematy dotyczące m.in. skutecznego inicjowania rozmów biznesowych, asertywności, wykorzystywania kobiecości jako atutu w biznesie Natalia Basałaj

19 lipca 2025 roku w Airport Hotel Okęcie w Warszawie odbyła się uroczysta inauguracja Polskiej Izby Gospodarczej Kobiet – pierwszej tego typu instytucji w Europie, stworzonej z myślą o przedsiębiorczyniach. Wydarzenie objęte zostało patronatem honorowym, m.in. przez Polsko-Irlandzką Izbę Gospodarczą.

W wydarzeniu wzięła udział mecenas Natalia Basałaj – liderka Izby z ramienia Kancelarii Hansberry Tomkiel Sp. k. oraz autorka artykułów, publikowanych na naszym portalu. Reprezentowała Kancelarię w debacie eksperckiej i przygotowała krótką relację z wydarzenia.

Na początku wybrane uczestniczki mogły wziąć udział w profesjonalnym szkoleniu z biznesowego makijażu marki Mary Kay pt. „Dłonie Pełne Dobra”, które poprowadziła Iwona Jankowska. Spółka Mary Kay promuje świadomą pielęgnację oraz wykorzystanie naturalnych składników, takich jak ich odżywcze olejki.

Zobacz też: Inglot, Ziaja, Bielenda, Eris: gdy nazwisko staje się marką w branży beauty 

Następnie dr Aleksandra Marcinkowska rozmawiała z dr Christiną Tracy Stein, córką Briana Tracy – autora wielu popularnych książek o rozwoju osobistym i sukcesie. Później, razem z Dorotą Lightman, rozmawiały z Heleną Deeds, znaną z programów „Żony Hollywood” i „Żony Miami”.

Podczas inspirujących wystąpień motywacyjnych poruszano tematy dotyczące m.in. skutecznego inicjowania rozmów biznesowych, asertywności, wykorzystywania kobiecości jako atutu w biznesie oraz znaczenia wiary w sukces. Podkreślano, jak ważne jest cieszenie się osiągnięciami zamiast ciągłego porównywania się z innymi.

Oficjalną część inauguracji otworzyły Patricia Claudia Mitro, Joanna Parzuchowska i Beata Krzewińska. Debata „Kobiety biznesu – kompetencje przeszłości” była moderowana przez dr Aleksandrę Marcinkowską. Udział w debacie wzięły ekspertki Izby: dr Izabela Lenartowicz, Adela Kozina (EDU SMART), dr Aleksandra Ścibich-Kopiec (FERI), r.pr. Natalia Basałaj (Kancelaria Hansberry Tomkiel) oraz Renata Fijalkowska (Fundacja DIALOG).

image
Debata „Kobiety biznesu – kompetencje przeszłości” z udziałem ekspertek była moderowana przez dr Aleksandrę Marcinkowską
Natalia Basałaj

Izba wspiera swoje członkinie nie tylko w zakresie kompetencji miękkich (psychicznych, społecznych i komunikacyjnych), ale również tzw. hard skills, m.in. z dziedziny prawa własności intelektualnej. Prowadzi serię inspirujących webinarów (np. dotyczących praw autorskich do wytworów AI), szkoleń i konferencji wspierających rozwój osobisty i zawodowy przedsiębiorczyń. Izba stwarza doskonałe okazje do zdobywania wiedzy, wymiany doświadczeń i nawiązywania kontaktów biznesowych.

W dalszej części zarząd Izby wręczył akty powołania nowym ambasadorkom. Następnie miała miejsce premiera książki „Mentalność Kobiet Sukcesu – Polskie Kobiety Biznesu”. Wieczór zwieńczyła uroczysta gala z muzyką na żywo i pokazem mody polskiej projektantki Katarzyny Zmuda-Trzebiatowskiej (marki Kate Zee). Wszystkie uczestniczki otrzymały prezenty – kosmetyki polskiej marki Organique.

Natalia Basałaj

Zobacz też: Natalia Basałaj, kancelaria Hansberry Tomkiel: Jak chronić design i oznaczenia markowych perfum?

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. wrzesień 2025 06:54