StoryEditor
E-commerce
10.08.2021 00:00

Darmowa dostawa bez limitu transakcji – drogeria Pigment wychodzi klientom naprzeciw

Drogeria Pigment rozpoczęła sierpień z pozytywną zmianą. Przez cały miesiąc klienci mogą skorzystać z darmowej dostawy na terenie kraju bez minimalnej wartości zakupów.

Wyselekcjonowane naturalne marki, polskie manufaktury, światowe, kosmetyczne hity oraz cenione profesjonalne produkty są jeszcze łatwiej dostępne. Miesiąc darmowej dostawy to dopiero początek intensywnej kampanii. Pigment szykuje kolejne akcje dla swoich klientów i zachęca do zapisania się do bazy klientów.

 

Darmowa dostawa jest możliwa po zapisaniu się do newslettera drogerii Pigment i pobraniu specjalnego kodu.

 

Drogeria ma w swojej ofercie wiele naturalnych i ekologicznych marek, m.in. Mokosh Cosmetics, Make Me Bio, Nature Queen, Your Natural Side, Ecoloré Cosmetics. Do  wysyłki kosmetyków zamawianych online używane są ekokartony. Nie wymagają one użycia taśmy, wykonane są  w 100 proc. z papieru z recyclingu i są w pełni biodegradowalne. Mają też ekologiczne certyfikaty, takie jak Forest Stewardship Council (FSC - potwierdza, że las, z którego pochodzi papier jest zarządzany w sposób zrównoważony), Zielony Punkt (oznacza, że producent wsparł finansowo budowę i funkcjonowanie systemu odzysku i recyklingu odpadów opakowaniowych), RESY ( oznacza, że opakowanie wykonano z tektury falistej nadającej się do recyklingu).

 

Naszą misją jest troska i odpowiedzialność za środowisko naturalne. Małymi krokami, które podejmujemy na co dzień, staramy się minimalizować negatywny wpływ na środowisko naturalne w każdym obszarze naszej działalności – informuje Pigment.

 

Drogerie Pigment to trzy sklepy stacjonarne w Krakowie i e-drogeria.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
21.06.2024 12:19
Allegro zobowiązuje sprzedawców znanych marek do oferowania tylko oryginalnych produktów
Wprowadzane przez Allegro zmiany mają prowadzić do postrzegania platformy, jako miejsca bezpiecznych zakupów, bez ryzyka zakupu podróbekfot. mat. prasowe Allegro
Allegro wprowadza nowe regulacje gwarantujące bezpieczeństwo zakupów. Aby sprzedawać produkty określonych marek, sprzedający muszą do 2 września zadeklarować, że produkty które oferują są oryginalne.

W ostatnich miesiącach platforma Allegro zintensyfikowała walkę z nieoryginalnymi produktami i nieuczciwą konkurencją. W efekcie ponad 91 proc. kupujących uważa zakupy na platformie za bezpieczne (dane Allegro). Jednak do szeregu już istniejących działań budujących zaufanie sprzedających i kupujących, platforma dołącza kolejne.

Właśnie poinformowała, że wszyscy sprzedający, którzy będą chcieli wystawiać oferty określonych marek muszą zaakceptować regulamin (który został udostępniony 17 czerwca), a także zadeklarować, że wystawiane przez nich produkty są oryginalne. W przypadku zgłoszenia naruszeń, Allegro uniemożliwi wystawianie nowych ofert danej marki oraz może nałożyć karę umowną w wysokości 2,5 tys. zł (w przypadku otrzymania dwukrotnego oraz trzykrotnego zgłoszenia o naruszeniu Warunków Ochrony Marek).

Dzięki temu nowemu rozwiązaniu klienci mają mieć pewność, że wszystkie oferty sprzedaży produktów z listy ponad 1 tys. znanych marek pochodzą od sprzedawców, którzy zobowiązali się do przestrzegania wymogów programu i wystawiają oryginalne produkty.

Bogna Niklasiewicz, dyrektorka ds. bezpieczeństwa w Allegro, mówi:.

Chcemy zapewniać profesjonalne i uczciwe warunki sprzedawcom, a przy tym bezpieczną i wygodną platformę dla klientów. Dlatego oferujemy szereg narzędzi wspomagających przedsięwzięcia biznesowe sprzedawców oraz rozwiązania poprawiające doświadczenia zakupowe klientów. Już od pewnego czasu prowadzimy działania, które mają na celu wyeliminowanie nieoryginalnych ofert.

Jako przykład podaje blokadę na oferty markowe wysyłane spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego i usunięcie kluczowych marek wysyłanych spoza EOG dla Czech.

Te działania będą rozwijane i wdrażane w kolejnych krajach. Ponadto właśnie wprowadzone regulacje umożliwią blokadę wystawiania ofert określonych marek, jeśli okaże się, że produkt w danej ofercie jest nieoryginalny

– dodaje.

Powyższe zmiany to efekt udoskonalania znanego użytkownikom platformy Allegro Protect, który zapewnia bezpieczny proces zakupowy. Program gwarantuje rekompensatę w przypadku problemu z zamówieniem i obejmuje pomoc w komunikacji ze sprzedającymi oraz zwrot pieniędzy w ciągu 48 godzin od pozytywnego rozpatrzenia sprawy.

Na liście marek objętych nowymi wymogami Allegro jest sporo brandów kosmetycznych, takich jak: 111Skin, Adidas, Alfaparf, Alkmie, Annabelle Minerals, Armani, Artdeco, Artego, Aveda, Babyliss, Balmain Hair, Benefit Cosmetics, Bioderma, Biotherm, Bobbi Brown, Bogna Skin, Bourjois, Bruno Banani, Carolina Herrera, Chanel, Charlotte Tilbury, Clarins, Clinique, Clochee, D’Alchémy, Dior, Dolce & Gabbana, Dr Irena Eris, Dr. Barbara Sturm, Dr. Jart+, Eisenberg, Essie, Estée Lauder, Fenty Beauty, Fenty Skin, Foreo, Fragrance Du Bois, Garnier, Gillette, Giorgio Armani, Givenchy, Gliss Kur, Golden Rose, Gucci, Guerlain, Helena Rubinstein, Histoires De Parfums, Holika Holika, Huda Beauty, Hugo Boss, Inglot, Iossi, Isadora, It Cosmetics, John Frieda, Joico, Karl Lagerfeld Home Fragrance, Kevin Murphy, Kiko Milano, Kire Skin, Kylie Cosmetics, Kylie Skin, La Prairie, La Roche-Posay, Lancôme, Le Couvent Maison De Parfum, L‘Oréal Paris, L‘Oréal Professionnel, Mac, Max Factor, Maybelline, Nyx Professional Makeup, Olaplex, Parfums De Marly, Prada, Ralph Lauren, Rituals, Roja Parfums, Schwarzkopf, Shiseido, Sisley, Skinceuticals, Smashbox, Sol De Janeiro, Tangle Teezer, The Body Shop, The Ordinary, Tom Ford, Vichy, Yonelle, Yves Saint Laurent czy Zew For Men.

 

Czytaj też:

Amazon powstrzymał 700 tys. prób założenia kont przez sprzedawców podróbek (wiadomoscikosmetyczne.pl)

EUIPO: połowa Polaków i Polek ma problem z odróżnieniem podrobionego produktu od oryginału (wiadomoscikosmetyczne.pl)

Przemysł kosmetyczny UE z powodu podróbek traci rocznie 3 mld euro (wiadomoscikosmetyczne.pl)

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
19.06.2024 11:10
Perfumeria.pl i Tagomago wdrożyły InPost Pay
Tagomago.pl to jeden z ważniejszych e-sklepów grupy Primavera. Perfumeria prowadzi również sprzedaż stacjonarną na prestiżowej ulicy Mokotowskiej w Warszawiefot. archiwum wiadmoscikosmetyczne.pl
Perfumeria.pl i Tagomago.pl, główne e-sklepy kosmetyczne z grupy Primavera Parfum, zostały zaopatrzone w funkcje InPost Pay. Rozwiązanie ma znacząco uprościć zakupy, oszczędzając czas i zwiększając komfort składania zamówień.

Perfumeria.pl i Tagomago.pl to serwisy sprzedażowe należące do Grupy Primavera Parfum. Dzięki obecności na kolejnych platformach zakupowych zyskują coraz szersze grono klientów. Oferta Tagomago.pl dostępna jest od niedawna w serwisie Erli.pl, a za sprawą implementacji do czeskiej wersji Allegro, z asortymentu sklepu mogą również korzystać nasi południowi sąsiedzi.

Kolejny krokiem na drodze rozwoju obu serwisów jest wdrożenie opcji zakupowej InPost Pay. Dzięki temu użytkownicy obu platform mogą zapłacić za produkt i wybrać formę jego dostawy za pomocą tylko jednego przycisku, który przenosi ich do aplikacji InPost Mobile. To upraszcza proces zakupowy, oszczędzając czas i zwiększając komfort składania zamówień

InPost Pay oferuje najpopularniejsze metody płatności – takie jak płatności kartą VISA i Mastercard, Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK. Z usługi korzysta już 1,5 mln użytkowników.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. czerwiec 2024 09:45