StoryEditor
E-commerce
20.06.2023 00:00

E-drogeria Dr.Max ruszyła z kampanią reklamową

Przykładowa kampania Dr.Max Drogeria / fot. materiały prasowe
Internetowa Drogeria Dr.Max rozpoczęła letnią kampanię reklamową, w której promuje swój biznes opierając się na cenowych okazjach. Hasło kampanii to „Mini ceny, żeby żyć na maxa”. E-drogeria intensywnie promuje w niej także marki własne. 

„Mini ceny żeby żyć na maxa” to hasło letniej kampanii promującej internetowy sklep Dr.Max Drogeria. Kampania opiera się na promocji wybranych artykułów dostępnych w atrakcyjnych cenach. E-drogeria intensywnie promuje w niej preparaty OTC i kosmetyki, w tym marki własne. 

Kampania obejmuje spoty radiowe oraz OOH-reklamę na ekranach lcd i placemenetach w pociągach Kolei Regionalnych, branding w sieci tramwajów wrocławskich, wielkopowierzchniowe billboardy, a także branding paczkomatów w wybranych miastach.

Internetowa Drogeria Dr.Max wystartowała 5 kwietnia 2022 r. Jest biznesem należącym do Dr. Max Polska. W drogerii dostępnych jest obecnie ponad 23 tys. produktów – od topowych producentów, przez dermokosmetyki aż po małe, niszowe, wegańskie manufaktury. Jak mówił w rozmowie z wiadomoscikosmetyczne.pl Krzysztof Szponder, prezes zarządu Dr. Max Polska, docelowo porfolio drogerii ma dojść do 25 tys. marek.

Pytany o to, na czym e-drogeria chce budować swoją przewagę konkurencyjną odpowiadał:

Stawiamy na dermokosmetyki, w których sprzedaży mamy duże doświadczenie. Jest to dynamiczny rynek, który ma duży potencjał w stosunku do kategorii wysokorozwiniętych. Interesują nas także kosmetyki utrzymane w wiodących trendach – wegańskie, ekologiczne. Chcemy pracować z rynkowymi liderami, jak i z markami niszowymi, które pozwolą odróżnić naszą ofertę od konkurencji. Stawiamy na rodzimych producentów. Dużą wagę przykładamy także do naszych marek własnych i będziemy je rozwijać. Takie marki jak Skin Expert by Dr.Max, w kategorii produktów atopowych, czy w kategorii produktów do włosów ReviHair by Dr.Max, zostały bardzo dobrze przyjęte przez klientów.

Dobra cena, szeroki asortyment, szybka dostawa, różne formy płatności – to baza, której oczekuje każdy klient i ją oczywiście dajemy. W fazie testów jest unikatowa usługa wideo dermokonsultacji life. Jesteśmy na początku i więcej będziemy mogli powiedzieć o projekcie po jego uruchomieniu, jednak to na pewno jest kierunek, w którym będziemy chcieli iść, bo „suchy” zakup przez internet sprawdza się w kategoriach prostych, bazowych. Natomiast w przypadku dermokosmetyków, gdzie chodzi już o zdrowie, także psychiczne – gdy wyglądam dobrze, czuję się lepiej – każda porada powoduje wzrost zaufania do marki.

Na początku br. zarząd Dr.Max deklarował, że sprzedaż w e-drogerii rośnie dwucyfrowo.

Przeczytaj cały wywiad: Krzysztof Szponder, Marek Wądołowski, Dr.Max: E-drogerię robimy na maxa

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
20.05.2024 16:05
Sklep online HalfPrice zakończył działalność. Prezes CCC: to była prowizorka.
Sklep w modelu off-price zniknął z sieci.HalfPrice
Pod koniec kwietnia tego roku internetowy sklep HalfPrice zakończył swoją działalność. Grupa CCC postanowiła skoncentrować się na bardziej rentownym biznesie stacjonarnym. Dariusz Miłek, prezes CCC, podczas konferencji wynikowej stwierdził, że prowadzenie e-commerce w modelu przecenowym było problematyczne dla relacji z markami.

Dariusz Miłek dodał, że obecność przecen w internecie nie była dobrze odbierana przez niektórych dostawców produktów. Wyjaśnił, że obniżki cen widoczne online nie były po myśli marek.

CCC dąży do stworzenia zamkniętego obiegu produktów w grupie. Artykuły, które nie zostaną sprzedane na czas w sklepach CCC, eObuwie i Modivo, są kierowane do kanału off-price, który pomaga grupie pozbyć się końcówek serii. W pierwszym kwartale 2024 roku przychody z segmentu HalfPrice w grupie CCC wzrosły do 371 milionów zł, co stanowi wzrost o 48 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Spółka podała, że wzrost ten był wspierany przez rozwój sieci sklepów stacjonarnych (+28 proc. rocznie) oraz kontynuowany wzrost sprzedaży w sklepach LfL (+12 proc.).

Jak powiedział Miłek,

U nas była to troszkę prowizorka i zdecydowałem się zamknąć ten kanał, ale nie mówię, że my do tego kanału nie wrócimy, kiedy będziemy bardziej dojrzałą organizacją. Dziś musimy się skupić na operacjach sklepowych i ekspansji szyldu HalfPrice.

Kilka tygodni temu na stronie HalfPrice pojawił się następujący komunikat:

Drogi Kliencie,

Z dniem 01.04.2024 r. sklep online halfprice.eu zostanie zamknięty. Jeżeli posiadasz Konto Klienta, możesz dokonywać w nim zakupów do dnia 31.03.2024 r. włącznie. Po tym dniu w dalszym ciągu dostępne będzie też wsparcie dla Klientów, którzy złożyli zamówienia - zwroty i reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z regulaminem sklepu. Zapraszamy do sklepów stacjonarnych HalfPrice w Polsce i za granicą, które w tym roku otwierać się będą w kolejnych lokalizacjach.

Na koniec kwietnia 2024 roku pod szyldem HalfPrice funkcjonowało 129 sklepów stacjonarnych, o 28 więcej niż rok wcześniej. W pierwszym kwartale otwarto 6 nowych salonów, a w całym roku Grupa CCC planuje otworzyć ponad 30 nowych sklepów tej marki. HalfPrice towarowało się bogatą ofertą produktów kosmetycznych, obejmującą wszystkie główne kategorie, od pielęgnacji skóry po kosmetyki do makijażu i perfumy. W asortymencie sklepu można było znaleźć produkty renomowanych marek, takich jak Natura Siberica, znana z naturalnych składników i ekologicznego podejścia, Ardell, STR8, czy elegancki i rozpoznawalny na całym świecie brand Hugo Boss.

Czytaj także: Zaskakujący ruch sieci HalfPrice. Zamyka sklep online

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
16.05.2024 12:52
Katarzyna Nosowska ambasadorką akcji Zalando “Najlepiej Ci w byciu sobą”
Zalando
Zalando, europejska platforma e-commerce, rusza z nową kampanią "Najlepiej Ci w byciu sobą", której ambasadorką jest artystka i piosenkarka Katarzyna Nosowska. Kampania promuje autentyczność poprzez modę i zachęca do porzucenia tego, co nam nie odpowiada, na rzecz wyboru rzeczy naprawdę dla nas istotnych.

Katarzyna Nosowska, polska wokalistka i twarz kampanii, jest znana ze swojego unikalnego i bezkompromisowego stylu, idealnie oddającego ideę „Najlepiej Ci w byciu sobą”. Pokazuje, jak świętować dojrzałość, która przynosi pewność siebie i zaufanie do własnych decyzji. W kampanii zaprezentowano wiosenne stylizacje wybrane spośród tysięcy marek dostępnych na Zalando, odpowiednie na różne okazje, uwzględniając zmienną polską pogodę.

Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiadała agencja 180heartbeats + JUNG v.MATT, natomiast za realizację – studio Shoot Me Visual Artists. Reżyserią wszystkich reklam zajął się Arek Nowakowski, a agencja Lettly była odpowiedzialna za zarządzanie talentami.

Założone w 2008 roku w Berlinie, Zalando rozwija paneuropejską platformę e-commerce dla produktów z sektora modowego i lifestyle, koncentrując się na dwóch głównych obszarach wzrostu: B2C i B2B. W sektorze B2C Zalando oferuje doświadczenie zakupowe z szerokim wyborem marek modowych i lifestyle‘owych dla około 50 milionów aktywnych klientów na 25 rynkach. W obszarze B2B Zalando wykorzystuje swoją infrastrukturę logistyczną, oprogramowanie i usługi, aby wspierać marki i detalistów w prowadzeniu i rozwijaniu ich biznesu e-commerce zarówno na platformie Zalando, jak i poza nią.

Czytaj także: Zalando łączy siły z organizacją walczącą z neonazizmem, by rugować ze swojej oferty nienawistne „psie gwizdki”

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. maj 2024 23:09