StoryEditor
E-commerce
31.12.2019 00:00

Nutridome.pl zwiększył liczbę klientów o 385 proc.

Nutridome to drogeria internetowa i dwa sklepy stacjonarne. Ostatni rok był dla firmy przełomowy – znacząco wzrosła sprzedaż i uruchomiona została wyspa w Galerii Mokotów w Warszawie. W planach na 2020 r. jest rozbudowa sieci sklepów stacjonarnych przy równoczesnym udoskonalaniu i rozbudowywaniu platformy online.

Wzrost sprzedaży w 2019 roku w sklepie Nutridome.pl był możliwy dzięki znaczącemu wzrostowi liczby klientów. Tylko od marca do września ich liczba powiększyła się o 385 proc. – Coraz więcej osób odwiedza również sklepy stacjonarne, w tym nową wyspę sprzedażową w Galerii Mokotów, która otwarta została 1 października – mówi Dagmara Gac, specjalista ds. komunikacji i PR Nutridome.

W 2019 roku w ofercie sklepu Nutridome pojawiły się nowe marki – naturalne w 97 proc. kosmetyki Melo i samoopalacze w piance Body Tones. – W ciągu miesiąca sprzedano blisko pół tysiąca produktów tych marek – zapewnia Dagmara Gac. W ofercie sklepu pojawiły się także nutrikosmetyki i kosmetyki marki własnej sklepu – odżywka do rzęs, krem pod oczy  oraz kosmetyki kolorowe: podkłady kryjące, wosk do brwi, eyeliner i kredka. Nowością w 2019 roku był też olejek Halier Oitlense, witaminy Oh!Tomi Superfoods oraz mydła w płynie i w kostce tej samej marki.

Największą popularnością w e-sklepie w tym roku cieszyły się kapsułki wzmacniające włosy marki Halier. Na drugim miejscu uplasował się płyn micelarny z komórkami macierzystymi magnolii marki własnej Nutridome. Popularne kosmetyki to także serum pod oczy Orphica Pure oraz masło do ciała Oh!Tomi.

W 2020 r. Nutridome zamierza rozbudować portfolio marek dostępnych w Nutridome. Nie zmieni się natomiast filozofia sklepu. – W ofercie mamy tylko wyselekcjonowane marki. Podczas analizy formuły kosmetyków bierzemy pod uwagę nie tylko ich skuteczność, lecz także związek z naturą. Naszą zasadą jest oferowanie produktów o zrównoważonych składach, w których są zarówno naturalne ekstrakty, jak i bezpieczne składniki przebadane dermatologicznie i alergologicznie – zastrzega Dagmara Gac.

Nasza rozmówczyni zapowiada też, że firma zamierza otwierać nowe sklepy stacjonarne przy równoczesnym udoskonalaniu i rozbudowywaniu platformy online.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
18.06.2025 11:39
Notino w europejskiej czołówce platform e-commerce
Notino trafiło na stałe do grona gigantów e-commerceMarzena Szulc

Szóste miejsce w ujęciu ogólnym w Europie, ale pierwsze w segmencie urody – Notino pochwaliło się wynikami, prezentującymi największych sprzedawców e-commerce „TOP 500 B2C Cross-Border Retail Europe”.

Prestiżowy ranking „TOP 500 B2C Cross-Border Retail Europe” tworzony jest corocznie, prezentując 500 najsilniejszych europejskich sprzedawców internetowych. O miejscu w rankingu decydują ich międzynarodowe (transgraniczne) wyniki.

image
źródło: Notino LinkedIn

Jak podkreśla w swoim wpisie na LinkedIn Bartosz Kliś, Chief Commercial Officer w Notino i członek zarządu, Notino trafiło na stałe do grona gigantów e-commerce. 

Jesteśmy dumni, że znaleźliśmy się obok takich marek jak Ikea, Lidl, H&M i Zalando. Przy wartości rynkowej 275,6 mld euro, to wyróżnienie odzwierciedla coś więcej niż tylko sprzedaż. Chodzi o naszą zdolność do budowania znaczących połączeń ponad granicami, skalowania z celem i nigdy nie spoczywania na laurach – komentuje Bartosz Kliś. – Ten kamień milowy jest wynikiem nieustannej ciężkiej pracy, mądrych decyzji i wspólnej motywacji naszych zespołów do ciągłego rozwoju dzień po dniu, wyzwanie po wyzwaniu. Nic z tego nie dzieje się przypadkowo. A dla reszty Europy dopiero zaczynamy – podkreśla członek zarządu Notino.

Zobaz też: Notino podsumowało wyniki za ostatni kwartał 2024

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
16.06.2025 11:15
"Zetki" na zakupach. Czy WE-commerce zastąpi e-commerce?
Zetki, nazywane często pokoleniem internetu, wbrew pozorom lubią też stacjonarne sklepy archiwum WK

Sprzedawcy detaliczni, którym zależy na ożywieniu wydatków konsumenckich, powinni przemyśleć swoje podejście do kupujących z Generacji Z, którzy są bardziej „świadomi budżetu” i „rozważni”, niż się często zakłada. Badanie YouGov, przeprowadzone przez Snapchat UK i Portas Agency, objęło 2 tys. konsumentów z Generacji Z.

Badanie to wykazało ono, że zdecydowana większośc (95 proc.) respondentów nie uważa się za impulsywnych konsumentów. 25 z nich określiło się jako „świadomi budżetu”, a 20 proc. Potwierdziło, że do zakupów podchodzą w sposób przemyślany i rozważny”. 

Badanie potwierdziło przy tym, że Generacja Z długo podejmuje decyzje przed dokonaniem zakupu, łącząc w tej fazie czynniki zarówno online, jak i offline – opisuje wyniki badania portal theindustry.beauty.

Kluczowe wnioski z badania mogą zaskakiwać:

  • 70 proc. uważa zakupy za bardziej atrakcyjne, jeśli można zapisać dane przedmioty, aby przejrzeć je później
  • 57 proc. pozostawia przedmioty w swoich koszykach online na kilka dni a nawet tygodni
  • 53 proc. potrzebuje ponad dwóch dni, aby podjąć decyzję o zakupie
  • 58 proc. jest przekonanych do zakupu czegoś dopiero wtedy, gdy czuje się z tym dobrze i uważa to za słuszne.
  • 35 proc. uważa zakupy za bardziej atrakcyjne, gdy mogą skorzystać z wirtualnej przymierzalni.

Badanie wykazało również, że zakupy pozostają dla Generacji Z formą rozrywki. Aż 58 proc. potwierdziło, że spędza czas, przesiadując w centrum handlowym – co sugeruje, że jest wciąż zapotrzebowanie na handel detaliczny jako doświadczenie społeczne.

Ponadto badanie pokazuje, że dostosowanie strategii sprzedawców detalicznych do preferencji Pokolenia Z może być dla tych pierwszych “złotym strzałem”. 

Obecnie nastały bardzo ciężkie czasy dla handlu detalicznego. Pokolenie Z oczekuje szybkości i wygody, ale tak naprawdę pragnie prawdziwej ludzkiej więzi, znaczenia i dzielenia się doświadczeniami. Mój zespół i ja nazywamy to WE-Commerce, czyli doświadczenia, które budują kapitał społeczny, pobudzają poczucie przynależności i sprawiają, że marki naprawdę przyciągają. W ten sposób najmądrzejsi sprzedawcy detaliczni wygrają – ocenia Mary Portas założycielka Portas Agency. – Nie pozwólmy, aby ten kryzys nas sparaliżował. Uwolnijmy naszą kreatywność i sprawmy, aby zakupy stały się lepsze, bardziej ludzkie, radosne i magiczne, niż kiedykolwiek wcześniej – dodaje Portas. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
20. czerwiec 2025 15:40