StoryEditor
E-commerce
06.10.2020 00:00

Pracujesz w handlu? Zarejestruj się bezpłatnie na Forum Branży Kosmetycznej 2020

Już 19. listopada organizujemy 8. Forum Branży Kosmetycznej – konferencję poświęconą  jednemu z najszybciej rozwijających się sektorów w Polsce. Jeśli zarządzasz siecią handlową, drogeryjną, apteczną, jesteś dyrektorem zakupów lub sprzedaży, kupcem kategorii, właścicielem sklepu, możesz bezpłatnie wziąć udział w tym wyjątkowym wydarzeniu. Dowiesz się, jak rozwija się rynek, jak branża kosmetyczna radzi sobie z COVI-dowymi perturbacjami, jakie są prognozy dla sprzedaży kosmetyków i poznasz nowości przygotowane przez producentów. Zapraszamy do rejestracji!

Od lat „Wiadomości Kosmetyczne” łączą przemysł z handlem i pomagają prowadzić biznes. Oprócz naszej działalności wydawniczej, służy temu Forum Branży Kosmetycznej. Tę konferencję w całości poświęconą rynkowi kosmetycznemu organizujemy już po raz 8. 19 listopada w warszawskim hotelu Hilton DoubleTree odbędzie kolejna edycja Forum Branży Kosmetycznej.  

Forum organizowane jest w formule hybrydowej dającej możliwość uczestnictwa stacjonarnego dla ograniczonej liczby gości (ze względów bezpieczeństwa) oraz w wersji online dla wszystkich tych, którzy wybiorą zdalne uczestnictwo w konferencji.

Dla przedstawicieli handlu udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Dostawcy produktów i usług mogą skorzystać z atrakcyjnych rabatów przy zakupie większej liczby wejściówek.

Zapraszamy do rejestracji na Forum Branży Kosmetycznej 2020 TUTAJ

Biorąc udział w konferencji:

  • Dowiesz się, jak branża radzi sobie z COVID-owym kryzysem
  • Poznasz najnowsze trendy na rynku kosmetycznym
  • Spotkasz się osobiście z partnerami w biznesie
  • Nawiążesz nowe kontakty i utrwalisz już istniejące
  • Wymienisz się doświadczeniami z innymi uczestnikami rynku
  • Zapoznasz innowacyjną ofertę Partnerów wydarzenia – producentów i dostawców usług dla biznesu kosmetycznego

W programie konferencji znalazło się szereg interesujących prezentacji poświęconych trendom na rynku kosmetycznym oraz zmianom i wyzwaniom spowodowanym wpływem COVID na branżę. W programie m.in.:

  • Agnieszka Skonieczna, Head Analyst, Retail Business Unit Director, Karolina Szałas, Analyst PMR: Czy wirus trawi biznes kosmetyczny? Jak pandemia wpłynie na rynek detaliczny?
  • Mark Smith, dyrektor generalny NATRUE, The International Natural and Organic Cosmetics: Rynek kosmetyków naturalnych potrzebuje odgórnych regulacji. Jakich zmian w prawie możemy się spodziewać?
  • Artur Schab, Managing Director, Pharmaceutical Consulting: Przyszłość rynku aptek w Polsce, potencjał kanału dla sprzedaży kosmetyków.
  • Dr inż. Iwona Białas, Safety Assessor, właściciel Cosmetosafe Consulting: Odpowiedzialność za wprowadzenie kosmetyku do obrotu. Na szali bezpieczeństwo konsumenta, wizerunek marki i stabilność firmy.
  • Dr Adrianna Lewandowska, MBA, założyciel i prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego: Wyzwania firm rodzinnych w Polsce. Podejście systemowe.
  • Marta Prochot, CEO agencji marketingowej Dreamlike i Natalia Wróbel, Project Manager: Marketing w warunkach szybko zmieniającej się rzeczywistości. Jak zbudować silną markę i dbać o spójny wizerunek za pomocą działań marketingowych?  

Dyskusja „Przyszłość rynku kosmetycznego, wyzwania i szanse w erze post-Covid” odbędzie się z udziałem wybitnych ekspertów: Blanka Chmurzyńska-Brown, dyrektor generalna, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego; Leszek Kłosiński, prezes zarządu, Oceanic; Michał Mróz, prezes zarządu, Inter-Vion; Adam Nitecki, dyrektor generalny, Consumer Products Division L'Oréal Polska i Krajów Bałtyckich; Henryk Orfinger, współwłaściciel Grupy Dr Irena Eris, wiceprezes zarządu Dr Irena Eris SA

Zdrowie i piękno od zawsze idą ze sobą w parze. W tym roku zdrowie stało się absolutnym priorytetem. W trosce o bezpieczeństwo uczestników Forum opracowaliśmy specjalne procedury (zobacz TUTAJ), które pozwolą spędzić ten dzień  w komfortowych warunkach. 

 Forum Branży Kosmetycznej  to konferencja B2B dla dostawców produktów i usług, łącząca producentów z handlem, poświęcona najważniejszym wydarzeniom i trendom zachodzącym w branży kosmetycznej. Co roku uczestniczy w niej około 400 osób – menedżerowie zarządzający firmami kosmetycznymi oraz menedżerowie odpowiadający za zamówienia do sieci handlowych i największych firm dystrybucyjnych w Polsce i na świecie. W tym roku odbędzie się już 8. edycja Forum, które na stałe wpisało się w kalendarz biznesowych konferencji dla branży kosmetycznej. 

Zobacz fotorelację z edycji 2019

Forum Branży Kosmetycznej ma formułę typowo biznesową. Łączy wykłady ekspertów, dyskusje panelowe, prezentacje trendów oraz nowości. Daje możliwość nawiązania bezpośrednich kontaktów pomiędzy potencjalnymi partnerami w biznesie, również w ramach aranżowanych spotkań indywidualnych (networking).
Co roku wykłady w części konferencyjnej przygotowują eksperci w swoich dziedzinach reprezentujący m.in. czołowe międzynarodowe instytuty badawcze oraz firmy konsultingowe i doradcze. W panelach dyskusyjnych zasiadają praktycy mający istotny wpływ na kształt kosmetycznego rynku w Polsce. Konferencja podzielona na bloki takie jak: handel i dystrybucja, konsument i trendy, nowe technologie daje pełen obraz kosmetycznego rynku i zachodzących na nim zmian.

Integralną częścią konferencji są targi top produktów, na których partnerzy Forum prezentują swoje marki i ofertę skierowaną do detalu oraz prowadzą biznesowe rozmowy z potencjalnymi kontrahentami.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
06.11.2025 15:15
Allegro i L‘Oréal Polska otwierają sklepy marek w modelu DTC
Wybrane marki z portfolio L‘Oréal Polska rozbudują swoje oficjalne sklepy na AllegroAllegro mat.pras.

Allegro i L‘Oréal Polska rozszerzają współpracę, wprowadzając oficjalne sklepy marek w modelu Direct-to-Consumer (DTC). Decyzja ta stanowi kolejny krok w realizacji strategii, mającej na celu budowanie bezpośrednich relacji z konsumentami i oferowanie spersonalizowanych doświadczeń zakupowych.

W ramach tej nowej inicjatywy, wybrane marki z portfolio L‘Oréal Polska rozbudują swoje oficjalne sklepy na platformie Allegro. Umożliwi to pełniejszą kontrolę nad doświadczeniem klienta – od prezentacji produktu po obsługę posprzedażową, a także pozwoli na bezpośrednie pozyskiwanie cennych danych rynkowych.

Platforma Allegro jest kluczowym filarem polskiego e-commerce i naturalnym miejscem, w którym chcemy prowadzić naszą strategię DTC. Otwarcie dedykowanych e-sklepów na Allegro to inwestycja w bezpośrednią relację z naszymi polskimi konsumentami. Dzięki modelowi DTC możemy zapewnić autentyczność, najszerszą oraz ekskluzywną ofertę dla naszych shopperów. To kolejny dowód na to, jak L’Oréal chcemy wraz z partnerami dokonywać transformacji doświadczeń zakupowych – komentuje Adam Nitecki, General Manager E-commerce L‘Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.

image

Dagmara Gołek, Allegro: Co trzeci zakup kosmetyków na Allegro jest spontaniczny [FBK 2025]

Jak potwierdza nasze najnowsze badanie – Customer Journey 2025, kupujący najczęściej rozpoczynają ścieżkę zakupową na platformach handlowych – wskazuje je blisko co drugi badany, w tym 36 proc. wybiera Allegro. Obecność w tym kanale zakupowym jest więc kluczowa w strategiach rozwoju sprzedaży online. Obecność oficjalnych sklepów marek L‘Oréal na Allegro w modelu DTC skutecznie łączy dwa światy: bezpośredniej, jakościowej komunikacji marki z kupującym z zasięgiem i narzędziami marketplace’ów. To znakomity przykład współpracy kluczowych graczy rynkowych, dzięki którym polski konsument zyskuje najwyższą jakość oferty i najlepsze doświadczenia zakupowe – wyjaśnia Adam Adamiak, Director, Group Category Management Health & Beauty, Supermarket.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
06.11.2025 10:40
Zalando podsumowało III kwartał: wzrosły zyski i ilość klientów
T. Schneider/Shutterstock

Opublikowane dziś wyniki Zalando za trzeci kwartał 2025 r. pokazują silny wzrost platformy, mającej obecnie ponad 61 mln klientów. W trzecim kwartale Zalando osiągnęło silny wzrost i podwyższyło rentowność, do czego przyczyniło się połączenie sił z platformą About You, jak również skuteczna realizacja strategii mających na celu zwiększenie zysków w obszarach B2C i B2B.

Strategiczne połączenie z pochodzącą z Hamburga firmą About You zostało sfinalizowane w lipcu. Dzięki temu Zalando jest w stanie obsłużyć większą liczbę klientów, mając przy nowe możliwości współpracy dla partnerów w całej Europie.

W trzecim kwartale Zalando utrzymało trend wzrostu rentowności zwiększając GMV o 21,6 proc. do 4,2 mld euro, a przychody o 26,5 proc. do 3 mld euro. Wyniki te były w dużej mierze efektem włączenia About You i bardzo dobrych wyników Zalando i About You.

image

Raport Zalando: Kluczowe trendy w dziedzinie urody, inspirujące w 2025 roku. Które kosmetyki są na topie?

W segmencie B2B Zalando odnotowało znaczące sukcesy we współpracy z dużymi partnerami handlowymi, włączając w to rozszerzenie współpracy z brytyjskim Marks & Spencer. Prognoza na cały rok 2025 potwierdzona została w oparciu o dobre wyniki, osiągnięte od początku roku. 

Dobre wyniki trzeciego kwartału pokazują, że połączenie sił z About You przyspieszyło realizację naszej strategii budowy ekosystemu, otwierając nowe możliwości rozwoju w całej Europie. To ważny krok w budowaniu jeszcze bardziej spójnego i inspirującego doświadczenia zarówno dla naszych klientów jak i partnerów. Widzimy dynamicznie rosnącą liczbę klientów, także w Polsce, którzy coraz częściej odkrywają naszą szeroką ofertę i wybierają spośród wielu propozycji – od mody, przez sport, po beauty. To właśnie ta różnorodność i lojalność klientów napędzają nasz wzrost i wzmacniają pozycję Zalando jako jednej z wiodących destynacji dla mody i lifestyle w Europie – komentuje Daniel Rogiński, General Manager CEE Zalando. – Stawiamy klientów w centrum wszystkich decyzji, budując doświadczenie, które inspiruje i pomaga im wyrażać siebie. W Polsce przykładem takiego podejścia jest nasza współpraca z programem Top Model Polska, którego jesteśmy wyłącznym partnerem modowym. Dzięki temu stylizacje z programu są dostępne dla każdego – wprost na naszej platformie – dodaje Daniel Rogiński.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. listopad 2025 06:34