Zalando, jedna z wiodących europejskich platform e-commerce z modą i kosmetykami, w drugim kwartale roku odnotowała 87 proc. wzrost skorygowanego EBIT do 144,8 mln euro w porównaniu do ubiegłego roku. GMV oraz przychody odnotowały nieznaczne spadki.
Firma podała, że jej solidne wyniki biznesowe wynikają z koncentracji na strategicznych inicjatywach, mających na celu przyspieszenie wzrostu, takich jak przyciąganie i utrzymywanie uwagi klientów oraz rozwój oferty logistycznej firmy.
Robert Gentz, Co-CEO Zalando powiedział:
Oferta Lancome na Zalando obejmuje zarówno perfumy, jak i pielęgnację i makijaż.
Natomiast Daniel Rogiński, general manager CEE Zalando tak skomentowal działania Zalando w Polsce:
Firma poinformowała też, że więcej partnerów korzysta z usług realizacji zamówień Zalando, by rozwijać swoją działalność. Oczekuje, że skorygowany EBIT za cały rok wyniesie 300-350 mln euro.

