StoryEditor
Perfumerie
08.11.2022 00:00

Douglas otworzył w Warszawie największą perfumerię w tej części Europy

Douglas otworzył w Warszawie największą  perfumerię w Europie Środkowo-Wschodniej. To salon utrzymany w najnowszym flagowym formacie sieci, z ofertą 250 luksusowych marek kosmetycznych, strefą marek influencerów oraz z gabinetami SPA.

Ponad tysiąc metrów ma perfumeria Douglasa w warszawskim centrum handlowym Arkadia. To największy salon sieci w tej części Europy. Perfumeria jest  utrzymana w najnowszym flagowym standardzie sieci. Powstała w miejscu poprzedniego salonu, który został przebudowany.

Wnętrze najnowszej perfumerii Douglas zostało zaprojektowane przez niemieckiego architekta Volkera Metza. Jest utrzymane w złotej tonacji – to jeden z gorących światowych trendów w architekturze. Jak informuje Douglas, perfumeria – poprzez liczne serwisy i punkty styku z kanałem online – prezentuje zupełnie nowy koncept sprzedawania i promowania marek kosmetycznych z sektora premium.

Nowa perfumeria ma dokładnie 1156 mkw., w której sama strefa Douglas SPA zajmuje ponad 100 mkw. W salonie wyeksponowanych jest ponad 40 marek z ich własną wizualizacją oraz 9 tzw. shop-in-shop, czyli stref dedykowanych markom makijażowym i zapachowym. Znajdziemy tu luksusowe brandy, takie jak Chanel, Dior, Giorgio Armani Cosmetics, Lancôme, Byredo, Tom Ford, Acqua di Parma i Maison Margiela oraz debiutującej na naszym rynku Molton Brown.  

Flagowy salon Douglas oferuje również największy wybór perfum, w tym najbardziej wyszukane, selektywne zapachy niszowe zaprezentowane w specjalnej strefie. Klienci odnajdą tam nie tylko dobrze przyjęte na rynku polskim marki: Jo Malone London, Tom Ford, Kilian i Armani Privé, ale również zdobywające coraz większe uznanie marki znane z najważniejszych ulic handlowych i domów towarowych: Byredo, Versace Atelier, Atkinsons, Kilian, Acqua di Parma, a także zupełnie nowe w portfolio Douglas: Molton Brown i Maison Margiela.

Oprócz najbardziej znanych selektywnych marek pielęgnacyjnych, takich jak: Sensai, La Mer i La Prairie, w perfumerii jest dostępna także bogata oferta kosmetyków i kuracji opracowanych przez lekarzy dermatologów (Dr. Brandt, Dr Ambroziak, Dermacosmetics, Innerbeauty, MBR, Murad).

Całości dopełnia strefa SPA z  dwoma gabinetami kosmetycznymi, stanowiskami do manikiuru i pedikiuru oraz z salonem fryzjerskim prowadzonym w oparciu o współpracę z profesjonalnymi markami, takimi jak Kérastase, Aveda, Balmain oraz Wella Professionals.  

W perfumerii wydzielono także strefę marek influencerów. Znajdują się w niej m. in. takie kolekcje wylansowane przez gwiazdy social mediów:  Kylie Cosmetics, Morphe, Florence by Mills, Keys Soulcare by Alicia Keys, Dear Dahlia, Nimya. Ofertę skierowaną do młodszego pokolenia klientek uzupełniają   marki wizażystów: MAC i Bobbi Brown.

– Oddając klientom to wyjątkowe miejsce, mamy nadzieję, że spełnimy oczekiwania i wymagania Polek i Polaków, którzy świetnie odnajdują się w najnowszych, światowych trendach – skomentowała Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Poland & CEE Region. – Jestem przekonana, że polski rynek dojrzał do wprowadzenia marek, które do tej pory były dostępne tylko za granicą, w najważniejszych miejscach zakupowych na mapie świata. Jestem również pewna, że nasi stali klienci, jak również ci, którzy nas dopiero odkryją, docenią nowoczesne rozwiązania multichannelowe i niezwykle bogatą ofertę perfumerii Douglas w Westfield Arkadia.

Douglas to największa sieć perfumerii w Polsce oraz największa autoryzowana perfumeria internetowa. Do działających już 136 firmowych salonów w galeriach handlowych i przy głównych ulicach miast do końca 2022 roku dołączy sześć nowych placówek.

Czytaj także: Douglas szykuje trzy otwarcia. Będą to pierwsze perfumerie sieci w Kutnie, Ełku i Oświęcimiu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
10.01.2025 10:35
Marta Wojciechowska po 15 latach współpracy z Douglas postawiła na zmiany
Marta Wojciechowska po 15 latach współpracy z Douglas zapowiedziała, że czas na zmianęfot. archiwum własne Marty Wojciechowskiej

O zakończeniu blisko 15-letniej współpracy z siecią perfumerii Douglas poinformowała Marta Wojciechowska – ekspertka w zakresie marketingu i strategii komunikacji premium & luxury. Marta Wojciechowska współpracowała m.in. z naszym portalem.

Jak precyzyjnie podsumowała we wpisie na platformie LinkedIn Marta Wojciechowska, na jej kończącą się niebawem 15-letnią współpracę z siecią Douglas złożyło się: 4500 akcji rocznie, 900 marek, 4 kategorie, działania online oraz offline. “Bywało, że działo się to równolegle z pracą z dziewięcioma rynkami” – dodała.

Czy podjęcie tej decyzji było trudne? Na pewno było naturalną konsekwencją osobistych planów, projektów, ambicji, wartości i marzeń – wyjaśniła Marta Wojciechowska

Jeśli chodzi o plany zawodowe na przyszłość, zapowiedziała, że będzie to “czas na optymalne wykorzystanie 15-letniego doświadczenia w marketingu i strategii komunikacji premium & luxury”. 

Już niebawem podzielę się fascynującymi efektami! Nie mogę się doczekać! – dodała.

Marta Wojciechowska podziękowała za wieloletnią współpracę zarządowi Douglasa, a także koleżankom i kolegom z Warszawy, Dusseldorfu i wszystkich pozostałych rynków, z którymi przez minione lata miała szansę współpracować. 

“Serdecznie pozdrawiam Perfumerie i cieszę się, że przez ostatnich kilkanaście lat miałam bezpośredni wpływ na to, co pojawi się na każdej witrynie Douglas w Polsce. Osobne podziękowania kieruję też do moich Partnerów Biznesowych. Dzięki Wam świat marek kosmetycznych zawsze pozostanie moją pasją i inspiracją. Stworzyliśmy fantastyczne projekty i kampanie, które były nie tylko efektowne, ale realnie wpłynęły na rozwój wspólnego biznesu. Na pewno jeszcze się spotkamy!” - napisała Marta Wojciechowska.

Marta Wojciechowska to ekspertka marek luksusowych, od 15 lat związana z marketingiem i branżą kosmetyczną. Karierę zawodową rozpoczynała jako dziennikarka i researcherka, przez kilka lat współpracując z różnymi wydawnictwami.

W Douglas jako omnichannel senior business manager odpowiadała za rozwój biznesu oraz strategię i koordynację działań marketingowych marek online i w perfumeriach stacjonarnych. Planowała m.in. skuteczne biznesowo rozwiązania dla wszystkich kategorii produktowych, rekomendując najbardziej efektywne kanały komunikacji. 

Marta Wojciechowska swoje doświadczenie dziennikarskie i wiedzę ekspercką wykorzystuje regularnie, publikując materiały z obszaru marketingu marek luksusowych, branży kosmetycznej oraz najnowszych trendów.

Analiza Marty Wojciechowskiej, przygotowa specjalnie dla naszego portalu: Jak i do kogo mówią luksusowe kosmetyczne marki? Trendy 2024: Gwiazdy, które świecą najjaśniej

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
03.01.2025 12:03
Sieć The Perfume Shop sprzedała 2 mln sztuk perfum w okresie świątecznym
The Perfume Shop dostarczył swoim klientom w okresie świątecznym ponad 300 tys. elegancko zapakowanych i przewiązanych wstążką paczekPixabay

Brytyjska sieć The Perfume Shop odnotowała po raz kolejny świetnie wyniki sprzedażowe, sprzedając 2 mln flakonów perfum w ciągu miesiąca. Ten gorący okres sprzedażowy trwał od 28 listopada do 24 grudnia, potwierdzając, że perfumy pozostają nadal popularną opcją prezentu świątecznego.

Sieć, będąca drugim co do wielkości sprzedawcą perfum w Wielkiej Brytanii, prowadzi sprzedaż online oraz w sklepach stacjonarnych (współpracuje m.in. z popularną siecią drogeryjną Superdrug). 

The Perfume Shop poinformował, że klienci szczególnie chętnie korzystali z ofert promocyjnych, a największy ruch w sklepie online miał miejsce 1 grudnia – (odnotowano wzrost o 5 proc. w porównaniu do roku 2023). Natomiast “najgorętsza” godzina, w ciągu której odnotowano najwięcej transakcji, przypadła 18 grudnia wieczorem, dzięki czemu pobito rekordy ustanowione podczas Black Friday.

Top 10 najlepiej sprzedających się zapachów sezonu świątecznego 2024 w The Perfume Shop to:

  1. Dior Sauvage
  2. Chanel Coco Mademoiselle
  3. Carolina Herrera Good Girl
  4. Lancôme La Vie Est Belle
  5. Rabanne 1 Million
  6. Mugler Alien
  7. Bleu De Chanel
  8. YSL Black Opium
  9. Chanel No 5
  10. YSL Libre

The Perfume Shop potwierdził także, że wielu klientów czekało z zakupami do ostatniej chwili. W związku z tym sprzedaż internetowa zestawów upominkowych wzrosła aż o 54 proc. w ostatnim pełnym tygodniu przed Bożym Narodzeniem 2024.

Zamówienia dokonane w formie Click & Collect oraz Next Day Delivery w ciągu dwóch tygodni przed Bożym Narodzeniem wzrosły o 10 proc. Zawarte niedawno partnerstwo The Perfume Shop z Deliveroo również przyniosło „imponujące” wyniki.

O 8 proc. (w porównaniu z poprzednim rokiem) wzrosły usługi personalizacji zakupów – klientom dostarczono ponad 300 tys. elegancko zapakowanych i przewiązanych wstążką paczek, wykonano grawerowane napisy na 8 tys. flakoników perfum.

Czytaj też: Notino wysłało w tym roku klientom 25 mln zamówień – to stan na początek grudnia

Nie tylko działamy nieustannie na rzecz zrównoważonego rozwoju i nowych premier perfum, ale zapewniliśmy też klientom większy wybór, korzyści i innowacje, niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki naszym klientom i personelowi rok 2024 był rekordowy – przyznał Gill Smith, dyrektor zarządzający w The Perfume Shop, 

Te doskonałe wyniki sprzedażowej w ostatnim miesiącu roku zamykają udany dla The Perfume Shop rok 2024. Sieć otworzyła osiem nowych sklepów, a także zmodernizowała 32 placówki na terenie Wielkiej Brytanii i Irlandii, wyposażając je w ekrany cyfrowe i energooszczędne oświetlenie LED, aby wspomóc cel redukcji zużycia energii o 30 proc. do 2030 roku. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. styczeń 2025 04:11