StoryEditor
Perfumerie
06.03.2025 05:00

Perfumeria Douglas w Felicity Lublin – otwarta po modernizacji

Rewitalizacja perfumerii w Centrum Handlowym Felicity w Lublinie miała na celu unowocześnienie wnętrza i dostosowanie go do najnowszego konceptu sieci. / Marcin Kmiecinski

Douglas, europejski lider rynku premium beauty, zmodernizował perfumerię w CH Felicity w Lublinie. Aby jak najlepiej odpowiadać na dynamicznie zmieniające się potrzeby konsumentów, Douglas wprowadził szereg udogodnień i innowacyjnych rozwiązań, które wzbogacają doświadczenia zakupowe. Dodatkowo oferta perfumerii została rozszerzona o nowe marki, umożliwiając klientom odkrywanie jeszcze szerszej gamy ekskluzywnych produktów beauty.

Grupa Douglas konsekwentnie realizuje strategię ekspansji, dążąc do bycia jeszcze bliżej swoich klientów i jak najlepszego odpowiadania na ich potrzeby. Marka intensywnie inwestuje w modernizację istniejących punktów sprzedaży, dbając o ich nowoczesność i komfort zakupów. 

Rewitalizacja perfumerii w Centrum Handlowym Felicity w Lublinie miała na celu unowocześnienie wnętrza i dostosowanie go do najnowszego konceptu sieci. W ramach prac zamontowano nową witrynę sklepową, energooszczędne oświetlenie LED oraz elementy identyfikacji wizualnej, tworząc elegancką i inspirującą przestrzeń dla klientów.

Na powierzchni 290 mkw. klienci znajdą w perfumerii najważniejsze marki z obszaru premium beauty oraz najnowsze trendy z social mediów. Czekają na nich zapachy renomowanych i wyselekcjonowanych marek, a także szeroki wachlarz produktów do makijażu oraz pielęgnacji, zarówno twarzy, jak i ciała czy włosów. Wybierać mogą z marek takich, jak: Bohoboco, Dr. Susanne von Schmiedeberg, Typebea, Laura Mercier czy Yves Saint Laurent.

image
Na powierzchni 290 mkw. klienci znajdą w perfumerii najważniejsze marki z obszaru premium beauty oraz najnowsze trendy z social mediów.
Marcin Kmiecinski

Douglas to nie tylko światowe marki, najlepsi eksperci czy nowości, ale także cała paleta wyjątkowych usług dostępnych na wyłączność. Indywidualne porady w doborze odpowiednich produktów w zakresie pielęgnacji, makijażu oraz zapachów, bezpłatne, zaawansowane konsultacje stanu skóry przy użyciu profesjonalnych urządzeń diagnostycznych lub bezpłatny 5 min. makijaż – to tylko niektóre propozycje z oferty Douglas. 

Aby zapewnić konsumentom wyjątkowe doświadczenia, sieć proponuje również szereg unikalnych gabinetowych zabiegów pielęgnacyjnych dopasowanych do potrzeb skóry i przygotowanych przez światowe marki, takie jak: La Mer, Sisley, Lancôme czy Estee Lauder. 

Klienci Felicity Lublin, pod okiem profesjonalnych Make-Up Artist mogą doskonalić swoje umiejętności w szkole makijażu, która dostępna jest za symboliczną opłatą 99 zł. Na szereg beauty usług oferowanych przez Douglas można się zapisać poprzez aplikację booksy.

Zgodnie z podejściem omnichannel, marka wdraża nowoczesne rozwiązania dopasowane dla obu kanałów sprzedaży i zapewnia konsumentom synergię doświadczeń, niezależnie od tego, czy odwiedzają Douglas w perfumerii stacjonarnej, czy internetowej. Istnieje możliwość złożenia zamówienia z pomocą konsultanta lub konsultantki z poziomu perfumerii w sklepie online – odebrać je można zarówno w perfumerii, jak i w domu z opcją darmowej dostawy. 

Klienci mogą też np. skorzystać z darmowej dostawy w internetowej usłudze Click & Collect. Nowym rozwiązaniem jest Click & Collect Express, które umożliwia zamówienie produktu online z odbiorem perfumerii w ciągu dwóch godzin. Jak podkreśla Douglas, usługa ta została wprowadzona do sieci kilka tygodni temu, w odpowiedzi na zainteresowanie klientów.

Grupa DOUGLAS, wraz ze swoimi markami handlowymi Douglas, NOCIBÉ, Parfumdreams i Niche Beauty, jest numerem jeden wśród wielokanałowych marek kosmetycznych premium w Europie. 

Czytaj też: Douglas wynajmuje 46 tys. mkw. przestrzeni magazynowej – obiekt pomieści 8 mln produktów

Douglas Group oferuje unikalny asortyment online i w blisko 1900 perfumeriach stacjonarnych Dzięki niezrównanemu rozmiarowi i dostępowi do klientów, Douglas jest partnerem z wyboru dla marek i oferuje najwyższej jakości asortyment marek selektywnych i ekskluzywnych, a także własnych marek korporacyjnych. Asortyment obejmuje zapachy, kosmetyki kolorowe, pielęgnację skóry, pielęgnację włosów, akcesoria, a także usługi kosmetyczne. 

Wzmocnienie skutecznego pozycjonowania omnichannel przy jednoczesnym konsekwentnym rozwijaniu najwyższej jakości obsługi klienta jest sercem strategii Douglas Group „Let it Bloom”. Zwycięski model biznesowy opiera się na wielokanałowej ofercie Grupy, wiodących markach i możliwościach w zakresie danych. 

W roku obrotowym 2023/24 Grupa Douglas wygenerowała sprzedaż w wysokości 4,45 mld euro, zatrudniając ok. 19 200 osób w całej Europie. Została uznana przez Forbes za najlepszą na świecie firmę dla kobiet w 2025 roku wśród wszystkich firm detalicznych i hurtowych. 

Czytaj też: Douglas Skincare Weeks 2025 pod znakiem beauty-tech [GALERIA]

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
03.07.2025 11:03
Douglas w trybie festiwalowym – tym razem w Trójmieście
Douglas mat.pras.

Festiwalowy bus Douglas Beauty Express kontynuuje swoją trasę muzyczną po Polsce – tym razem przez cztery dni gościć będzie w Trójmieście, gdzie 2 lipca rozpoczyna się największy festiwal muzyczny w kraju. Wcześniej koncertowy bus towarzyszył wydarzeniu muzycznemu Orange Warsaw Festival oraz koncertowi Billie Eilish w Krakowie.

Kolejny przystanek festiwalowego busa Douglasa to Trójmiasto. Przez cztery najbliższe dni – od 2 do 5 lipca – przy galerii handlowej Forum Gdańsk zaparkuje beauty bus w barwach Douglas, a na festiwalowiczów czekać będzie szereg atrakcji i aktywacji konsumenckich.

Douglas, wspólnie z beauty artists, przygotował trzy intrygujące looki festiwalowe, które odtworzyć będzie można w Douglas Beauty Express na trzech stacjach makijażowych. Każdy z nich doskonale wpisuje się w tegoroczne trendy wizażowe. 

Zobacz też: Lato 2025: oto cztery dominujące trendy w makijażu, dominujące w social mediach

Douglas podczas koncertów festiwalowych zapowiada: zabawę z kolorem różowym (total róż na powiekach, kościach policzkowych i ustach), brązem mokka oraz czymś naprawdę “koncertowym” – czyli Cosmic Blue, gdzie powieki i rzęsy pokrywa błękit odmieniany przez wszystkie odcienie. Co ważne, każdy makijaż można wykonać w wersji podstawowej tylko trzema kosmetykami Douglas Collection.

Wśród innych atrakcji, dostępnych dla każdego odwiedzającego Douglas Beauty Express, warto wymienić m.in. możliwość przeprowadzenia analizy stanu skóry i personalizacji pielęgnacji, letnie nowości zapachowe, YSL Beauty Light Club, gdzie do odkrycia będą sekrety festiwalowego looku Darii Zawiałow, a także możliwość odtworzenia go z ekspertami marki.

A jak wygląda trasa Douglas Beauty Express na resztę wakacji?

Event gościć będzie jeszcze w Jastarni podczas Salt Wave (01-02 sierpnia) oraz podczas BitterSweet Festival w Poznaniu (14-16 sierpnia).

Zobacz teżDouglas Beauty Express – event w Krakowie pod hasłem Billie Eilish

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
24.06.2025 16:36
Selfridges wprowadza nową usługę: dobór perfum za pomocą sztucznej inteligencji
Selfridges to jedna z najbardziej popularnych brytyjskich sieci domów towarowych.Andrew Meredith

W londyńskim domu towarowym Selfridges na Oxford Street zadebiutowało właśnie jedno z najbardziej innowacyjnych doświadczeń zakupowych w branży beauty – narzędzie do odkrywania zapachów oparte na sztucznej inteligencji. Technologia o nazwie Kaorium nie tylko pomaga dobrać perfumy, ale przede wszystkim przekłada emocje użytkownika na konkretne zapachy. Po udanym pop-upie w dniach 5–11 czerwca, instalacja stała się stałym elementem stoiska marki Thameen London.

Kaorium zostało opracowane przez japońskiego innowatora Toshiharę Kurisu w 2019 roku. System wykorzystuje sztuczną inteligencję, która łączy zapach z językiem, analizując obszerne dane pochodzące z blogów, artykułów prasowych i opinii ekspertów od perfum. Klienci Selfridges mogą korzystać z narzędzia, wybierając słowa, które najlepiej oddają ich aktualny nastrój lub emocje. Na tej podstawie system sugeruje zapachy dopasowane do ich indywidualnych preferencji zmysłowych.

Nowa technologia eliminuje wpływ opakowań, marketingu czy marki, umożliwiając użytkownikom bardziej intuicyjny kontakt z zapachem. „Jesteśmy zachwyceni sukcesem debiutu Kaorium w Wielkiej Brytanii. Współpraca z marką Thameen London i Selfridges pokazała, jak skutecznie można połączyć technologię, narrację i zapach w jedno doświadczenie” – powiedział Ben Janousek, dyrektor generalny Kaorium.

Wprowadzenie Kaorium do Selfridges to element szerszej strategii Thameen London, brytyjskiej marki niszowych perfum, mającej na celu wzmocnienie doświadczeń zakupowych w sklepach stacjonarnych. Jak podkreśla Joanne Hart, dyrektorka sprzedaży Thameen London: „Stale poszukujemy nowych sposobów, by pogłębić relację między zapachem a klientem. Technologia Kaorium to piękne i intuicyjne narzędzie, które łączy sztukę perfumiarstwa z emocjonalnym odkrywaniem siebie.”

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. lipiec 2025 10:43